در برابر ساماندهی-2

در نوشته قبلی توضيح دادم كه مي‌توان از مدل سايت بالاترين استفاده كرد و اعتراض خود را نسبت به پديده ساماندهی نشان داد.بعضی از دوستان -كاملا برحق- انتقاد داشتند كه اين قبيل كارها هيچ تاثيری بر روی قيچي بدستان عزيز ندارد.حتی اگر 100 در صد حق با اين دوستان باشد اما هيچ راهكار ديگری تاكنون ارائه نشده است.به همين دليل من بازهم با اميدواری اين كار را ادامه مي‌ دهم.هروقت دوستان راه حل مفيدتری پيشنهاد كردند اين كار را رها مي‌كنيم و به راه‌حل انها خواهيم پرداخت.پس به اميد ان روز:

با سايت corank.com شما مي‌توانيد برای هر موضوع مورد علاقه خود يك سايت شبيه بالاترين -ديگ ايجاد كنيد.من ان را قبلا تست كردم.امروز دوباره اكانت خودم را برای تست ديگری فعال كردم.اين بار با محوريت «ضد ساماندهی» است.در حقيقت روش كار بسيار ساده است.مي‌توانيد بدون ثبت‌نام وارد كو-رنك شويد.اما اگر ثبت‌نام كنيد مي‌توانيد در كورنك لينك وارد كنيد و يا اينكه به لينكهای وارد شده امتياز مثبت-منفی بدهيد.مي‌توانيد كامنت بگذاريد و… تمام كارهايي كه تاكنون در سايتی مشابه بالاترين انجام داده‌ايد.

من برای شروع  در اين ادرس لينك اول را گذاشتم.شما نيز مي‌توانيد به كو-رنك برويد.در ابتدا به نظر كمي زشت مي‌ايد.اما نگران نباشيد اگر در سايت ثبت‌نام كنيد مي‌توانيد از 6 نوع  theme مختلف استفاده كنيد.من برای كو-رنك ضد ساماندهی از تم سايت ديگ استفاده كرده‌ام.شما با انتخاب تم مطلوبتان كار با كورنك را برای خود جذاب كنيد. حالا مي‌توانيد از سرتاسر وب لينكهایی كه به نوعی مرتبط با قضيه ساماندهی است را در اين قسمت وارد كنيد.روش كار كاملا شبيه سايت بالاترين است.

با تشكر از سجاد عزيز برای ياداوری و حمايت

منتظر ايده‌های شما دراين وبلاگ و از ان مهمتر در كو-رنك ضد ساماندهی هستيم.

اپدیت1: لينكها تصحيح شده‌اند.دوستانی كه از طريق rss اين وبلاگ را دنبال مي كنند توجه داشته باشند كه ادرس به  samandehi.corank.com تغيير كرده است.

5 دیدگاه »

  1. bizbloger said

    خدا يا همه ما را ساماندهي بفرما!

  2. سجاد said

    سلام آقای مزیدی
    بخاطر کاره خوبتون ممنون. ما باید تمام تلاشمون رو بکنیم تا بالاخره یه اتفاقی بیفته .نمیدونم این همه بد بینی از کجا اومده بالاخره باید یکی یه کاری بکنه همینجوری که نمیشه !! اگه قرار بود هر کاری که توی این دنیا انجام می شه به سر انجام برسه که تجربه اصلا معنی نداشت مهم اینه که شروع کنیم همه با هم و دست در دست هم. هر کمکی از دست من بر اومد در خدمت هستم
    موفق و پیروز باشید.

  3. پژمان said

    دکتر جان من بازم روی حرف خودم می ایستم که این کارها به هیچ عنوان قضیه فیلترنیگ ایران رو حل نمی کنه چون کشور ما کشور قانون مدار و مردم سالاری نیست. اما این هم راه حل:

    1- نوشتن مقالات متعدد درباره فید و نحوه استفاده از آر اس اس
    2- تولید آموزشهای تصویری(گنجاندن عکس یا فلشهای کم حجم آموزشی) استفاده از انواع ریدرهای فید: بدین وسیله ناواردترین کاربران اینترنت هم یاد میگیرن چطوری از فید استفاده کنن

    3- نوشتن مقالات برای وبمسترها و دارندگان سایت و وبلاگ برای گنجاندن گزینه های مناسب فید در سایتشان برای دسترسی از طریق ریدرها…بسیاری از سایتهای ایرانی فید درست و حسابی ندارند.

    4- نوشتن مقالات ساده به همراه آموزش های تصویری و یا حتی صوتی به منظور استفاده سیستم های فیلتر شکن . متاسفانه در این زمینه مقالات بسیار اندک هستند و یا به اندازه کافی ساده نوشته نشده اند.

  4. […] ask it را بهتر كنيد پيرو دو پست قبلی در اينجا و اينجا با استفاده از سايت كو-رنك يك سايت شبيه […]

  5. […] يك سرويس شبيه بالاترين در سايت كورنك جهت اعتراض به ساماندهی نوشتم.دوست خوبم پژمان عزيز(blog.cyberpejman.com ) اعتقاد دارد كه اين […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

بیان دیدگاه