تعطیلی اینترنت

مي‌دانيد چرا من عاشق اين وبلاگ هستم- كه هنوز كمتر از يكماه از فعاليت ان گذشته است؟ بدليل ايده‌های بكری كه دارد!SEO 2.0 _

اينهم ايده جديد او:» اگر همين فردا، تمام اينترنت به يكباره مختل و shut down شود و شما يك و فقط يك وب‌سايت فعال داشته باشيد، آن وب‌سايت ترجيح مي‌دهيد كدام باشد؟ «

لطفا سايتهایی مثل google-digg و صفحه شخصي خود را مثال نزنيد.تنها سايتهايي را ذكر كنيد كه مستقل از ديگران باشند و برای كاركرد خود وابسته به سايرین نباشند.همچنين فقط يك لينك خشك و خالي را معرفی نكنيد، بلكه توضيح دهيد چرا آن سايت را انتخاب مي‌كنيد؟

ايده ساده‌ای به نظر مي‌آيد! اما برای من كه  فسفرسوزان راه انداخت!! نظر شما چيست؟ قبل از جواب دادن كمي فسفر بسوزانيد لطفا!

16 دیدگاه »

  1. milad said

    سلام دکتر مزیدی
    اول من فکر کنم اگر یک روز به اینجا سر نزنم خیلی مطالب میره صفحه 2 . فکر کنم 3-4 بار آپدیت در روز خیلی خوبه همینطور زیاد .:)
    من اگه می خواستم یک سایت رو انتخاب کنم وبلاگ خودم رو انتخاب می کردم :)) البته اینو بدون سوزاندن فسفر گفتم اما اگر بخواهم فسفری در این امر بسوزانم سایت روزنوشتهای میلاد رو میخونم :))

  2. محمد said

    مقداری فسفر سوزوندم و آخر به این نتیجه رسیدم که اینترنت برای اینکه یکی نیست خوبه، اما اگر قراره محدود به یک سایت بشه همون بهتر که نباشه! و می‌رویم همان رادیوی خودمان را گوش می‌کنیم!

  3. بی فسفر سوزی بگم دکتر
    من وبلاگ شما رو Home page فایر فاکس کردم .
    چون به روز ترین وبلاگ فارسیه آخه من دیشب ساعت دوازده وبگردی رو گذاشتم کنار الان اومدم تو این هم آپدیت کردی آخه اینا رو از کجا میاری که همشون هم بی نقصه ؟

  4. علي جباري said

    من baztab رو انتخاب مي كردم.

  5. Saleh said

    من http://www.365portraits.com
    رو انتخاب می کردم چون این عکلاس رو دوست دارم پروژه هاش رو مدت هاست دارم تعقیب می کنم یه جوری عادت شده هر روز سر زدن بهش دید متفاوتی داره در تک تک پرتره هایی که می گیره، البته انتخاب های دیگه یی هم می تونشتم بکنم ولی بدون شگ سراغ سایتهای خبری نمی رفتم

  6. علي جباري said

    و makeuseof.com

  7. Omid said

    من TechnoTux رو انتخاب می‌کنم.
    گاهی روزی 3-4 بار نگاه می‌کنم تا آخرین خبرها در مورد نرم افزار آزاد و لینوکس رو بدست بیارم.
    در ضمن انجمن (فروم) خیلی قوی هم داره که سوالات را می‌شه اونجا مطرح کرد
    IRC اون هم خیلی خوبه و بیشتر بچه‌ها رو می‌شه اونجا پیدا کرد.

  8. mojgan110 said

    cnn.com

    خبر رسانی مهمه !

  9. رئیسی said

    من هيچ وب سايتي رو انتخاب نميكنم چون سايتهاي وب ريادي هستن كه براي من در يك سطح خيلي مهم هستن!

    ((من چون به مطالب شما خسلس علاقمندم هر روز به وبلاگتون سر ميزنم. اصولاً از وبلاگهايي كه روزانه بيش از يك مطلب ارسال ميكنن زياد خوشم نميآد! حالا من به مطالب شما علاقمندم ولي ممكنه يكي بخواد روزانه از يك مطلب از طريق هر وبلاگ باخبر بشه پس اين رويه شما ميتونه اونو از ورود به وبلاگتون باز داره!)) البته اين فقط نظر شخصي منه!

  10. cobra90nj said

    Ma comm sfaccimm scriv ??? ma io nn t capisc propj, !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Comm pozz fa ?

    tu a me m capisc ?

    Cooool!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    bwabwa

  11. [...] SEO 2.0 so popular in Iran? The answer si simple, because I have a faithful translator down there: Read the post in Persian.  He seemingly translates every single post of mine. I feel very flattered! Save and share These [...]

  12. takpesar said

    من فقط اینو می خوام برای همیشه justjared.com

  13. علي جباري said

    آقاي مزيدي جديدا يك قسمت به قالب هاي وردپريس اضافه شده با نام Preview .چرا هيچ بازتابي در وبلاگ شما نداشت؟

  14. آیدین said

    Wikipedia

  15. petti said

    http://mail.google.com
    چون من 80 درصد اينترنت رو تو اينباكسم ميگيرم !!!!

  16. Anonymous said

    «When it’s not necessary to make a decision, it’s necessary not to make a decision!»

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 53 مشترک دیگر بپیوندید

