دعوت به فیس بوك

امروز كه به فيس‌بوك سر زدم، ديدم كه امكان دعوت كردن دوستان به آن اضافه شده است.ممكن است مدتها قبل بوده باشد و من متوجه ان نشده باشم.اما در هر صورت بنظرم موضوع مهمي آمد.

هم اكنون تعداد زيادی از كاربران داخل كشور از وجود فيس‌بوك بي‌اطلاع هستند.هرچند گروه كوچكي هم كه از وجود آن مطلعند، بعضا دچار قيلطرينگ شده‌اند.اما با اين حال به دليل اهميت فيس‌بوك در وضعيت كنوني و آينده وب، معرفي و جا انداختن فيس‌بوك برای همه ما يك امر الزامي است.

با همين ديدگاه من سعي كردم تمام كساني كه در آدرس‌بوك ايميلهایم در ياهو و جيميل بود را به فيس‌بوك دعوت كنم.اين كار به اساني و خودكار انجام مي‌شود.متاسفانه ممكن است در اين بين برای بعضي از عزيزاني كه هم‌اكنون عضو فيس‌بوك هستند نيز ايميلي ارسال شده باشد.همين‌جا از همگي شما عذرخواهی مي‌كنم.اما بنظرم فيس‌بوك آنقدر مهم است كه بنده را برای اين خطا خواهيد بخشيد.

خواهش من از همه شما اين است كه حتما از طريق اكانت فيس‌بوك، ليست دوستان خود در ايميلهايتان را  دعوت كنيد.با اين كار تعداد بيشتری از كاربران ايراني داخل كشور از وجود اين سايت و اهميت آن مطلع مي‌شوند.مهم نيست روزی فيس‌بوك قيلطر شود يا حتي هم اكنون بعضي نقاط قيلطر است.مهم آن است كه سايتهایی مثل يوتيوب، دليشس، فليكر و… حتي اگر در همه‌جا هم قيلطر شوند اما باز اهميت آنها زير سوال نمي‌رود.

فراموش نكنيم فيس‌بوك يكي از بهترين مكانها برای تمرين مشاركت‌های اجتماعی و بحث‌های گروهی مي‌تواند باشد.قدرت فوق‌العاده آن را دست كم نگيريد.به همين دليل اگر اين روزها دعوت‌نامه‌های تكراری از افراد مختلف به دستتان رسيد ناراحت نشويد.اين شرايط را برای رسيدن به مشاركت بيشتر و بهتر كاربران تحمل بفرماييد.

18 دیدگاه »

  1. محمد said

    یعنی چیزی شبیه اورکات هست؟

  2. درود دکترجان
    برای من دعوت نامه نیامده!
    من توی سایت SignUp دیدم
    الان دارم بازش می کنم ببینم میشه بدون مزاحمت عضو بشم!
    مثل اینکه بدون دعوت نامه هم امکان عضویت داره؟
    من فعلا نمیرسم عضو بشم
    تا 26

    اگر دوباره خواستید دعوتنامه ارسال کنید برای من هم بفرستید: anahita.owner@gmail.com
    شادآزاد باشی

  3. واي دكتر …. من حالم بهم خورد . هر چي كد ميداد وارد كنم رو نميتونستم بخونم / اولين بار بود اينطوري ميشد توي يه ثبت نام . مسخره بود به خدا . اينقدر اين كلمات رو پيچيده بودن كه معلوم نبود چيه . قاطي كردم بستمش . اه

  4. محمود said

    درود بر دکتر مزیدی عزیز.سلطان بلا منازع بلاگرهای ایرانی…
    حدودا 1 ماهی میشه فیس بوک این امکان رو اضافه کرده دکتر جان
    راستی میگم کاش این گوگل ریدر هرچه زودتر این امکان کامنت رو راه بندازه.آخه من هر روز فید شما رو میخونم ولی سختیم میگیره بیام نظر بدم مگر نه با نظراتم بیچاره میشدی دکتر…!
    ولی خودمونیم.خدایش وجود شما تو وبلاگستان نعمت بزرگیه ها!
    هروقت بی حوصله میشم یاد دکتر مزیدی با اون همه انرژیش میافتم کلی انرژی + به من دست میده!
    خدا سایه این دکتر مزیدی رو از سر این وبلاگستان کم نکنه که اون وقت اینترنت و فید و گوگل ریدر و …. هیچ صفایی نداره!! من یکی که سر به بیابان خواهم گذاشت!!!

  5. آرام said

    سلام دکترجان. ببخشید آدرس ننوشتم. فکر می‌کردم بطور خودکارآدرس ارسال می‌شه! عین همونی که زیر درخت هلو نشسته بود و…! آدرسم اینه: http://7citiesoflove.wordpress.com متوجه شدید که مشکلم چی بود؟ مثلاً همین کامنت شما را که اگر نمی‌رفتم توی صفحه‌ی خودم وMy Comments رو نمی‌دیدم توی کامنت‌دونی نمی‌شد دیدش. مشکل از تنظیمات خودمه یا…؟

  6. محمود said

    راستی دکتر جان
    در ادامه یک کامنت قبل خدمت انورت عرض شود که خیلی وقت بود به فیس بوک سر نزده بودم.فکر کنم حدودا 2 هفته میشد.همین الان سر زدم.قبلا شما رو اد کرده بودم ظاهرا.

  7. ayyoob110 said

    وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از دست این فیلترینگ

  8. laf said

    اولین
    باری که رفتم تو سایت فیس بوک
    اولین
    هفته کاری دیوشیر بود که توش ثبت نام کردم و اون آپلود ها را به فیس بوک هم میفرستاد پس برای
    اولین
    بار رفتم فیس بوک اما به نظرم آمد من
    اولین
    ایرانی در فیس بوکم پس اومدم بیرون تا این که شما
    اولین
    پستتونو درباره فیس بوک منتشر کردید و من باز هم بیخیالش شدم چون خاطره خوبی ازش نداشتم تا اینه امروز در پس این پست بعد از مدتها سری به دیوشیر و فیس بوک زدم چون احساس کردم متفاوت شدند اما برای
    اولین
    بار دیدم هر دویشان

    فــــــــــــــــــــــــــــ ی ل تـــــــــــــــــــــــــــــــــــ ر

    ا ســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت

    لـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعنت به این سیستم

  9. نمی‌دونم فیس‌بوک کارش چیه و به چه درد می‌خوره؟

  10. amd said

    اگر توانستید برای من هم ارسال کنید

  11. amd said

    iroogle@gmail.com

  12. hamid said

    سلام دکتر جان اگه زحمت نیست برای منم بفرست ممنونم ازت ادرسم اینه http://www.hamid_az28@yahoo.com

  13. imi said

    سلام اگه زحمت نیست برای منم بفرستید ممنونم
    imibecks@gmail.com

  14. estar said

    سلام اگه زحمت نیست برای منم بفرستید ممنونم

  15. شیرین said

    منم دوست دارم عضو فیس بوک شم دوستم واسم دعوت نامه داده ولی ثبت نام نمی شه کرد !!!
    اگه شما واسه همه اینویت می فرستین خواهشن به ایدیه منم یه دعوت نامه بدین

  16. احمد said

    لطفا برام یک دعوتنامه بنویسید

  17. میثم said

    سلام
    من دوست دارم عضو فیس بوک بشم فیلتر همه سایت ها رو هم شکستم اما دعوتنامه ندارم اگه کسی داره واسم ارسال کنه ممنون

  18. سامان said

    سلام دوکی جون اکه میشه یکی هم واسه ما بفرست دلمون در اومد!!!

    crazy_fire_love@yahoo.com

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

به 53 مشترک دیگر بپیوندید

