clicky بهتر است يا فيدبرنر؟

با تمام احترامي كه براي فيدبرنر قايلم اما در اين يك مورد «كليكي» چيزي دارد كه ان را در بين تمام كانترها بي‌نظير مي‌كند: فيد شخصي!

clicky يك سايت شبيه google analytic,sitemeter,state counter,feedburner مي‌باشد. تمام امكانات سايت‌هاي بالا رادارد با چند خصوصيت عالي!من با كانترهاي قديمي مثل sitemeter,state counter كارنكرده‌ام. فيدبرنر نيز با وردپرس مشكل داشت. بزرگترين عيب همه انها نيز يك چيز بود:نداشتن فيد.در نتيجه هر دفعه مجبوريد براي چك كردن اطلاعات log in كنيد. اما حالا «كليكي» به شما فيد مي‌دهد!

پس از ثبت‌نام اوليه در سايت يك اسكريپت 2 خطي به‌ من داد.(اين سايت با تمام ابزارهاي بلاگي هماهنگ است.)پس از قرار دادن اسكريپت در وبلاگم حدود نيم ساعت بعد كه براي چك عملكرد سايت رفتم ان را بسيار زيبا يافتم. صفحه اول اكانت من(داشبورد) همراه بود با اطلاعاتي كه بصورت گرافيك‌هاي زيبا نمايش داده شده بود.سايت بسيار ساده ودر عين حال زيبا طراحي شده است.در بالا لينكهايي جهت visitors -clicks -links -searches -pages قرار دارد.

اما مهمترين و باارزشترين كار اين سايت ارائه اطلاعات به شما در قالب 4 فيد شخصي است:dashbord,seraches,links,visitors كه انها را به فيدريدر خود دادم حالا تمام اطلاعات مربوط به وبلاگ خود را كنار ساير اخبار و مطالب مي‌خوانم.

در همين نيم ساعت عاشق اين سرويس شدم.مگر مي‌شود سرويسي در زمينهء rss و فيد باشد و عاشقش نشد؟!! توصيه مي‌كنم اين سرويس را حتما تست كنيد.اين توصيه من نيست.»استيو روبل» نويسنده وبلاگ micropersuasion ان را توصيه كرده است.

پ.ن:ادرس صحيح سايت getclicky.com است.

4 دیدگاه »

  1. navid said

    فوق العاده بود .

  2. fanttazio said

    دکتر جان معرفی‌هات عالیست.من 3 4 روز هست که با وبلاگت آشنا شدم(از کجا؟نمی‌دانم؟).و الان یکی از وبلاگهای محبوبم در گروه IT شدی.ادامه بده.

  3. gordoghlo said

    lمی خواستم بدونم وقتی این دو سطر که از این سایت می گیریم باید کجا کپی کنیم

  4. […] مپ در وبلاگ شما قبلا سرويس كليكی را در اين پست معرفی كردم.علت بهتر بودن اين سرويس برای كانتر وبلاگ را […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

