خزعبلات موزيكي

فكر نمي‌كردم خزعبلات موسيقايي من‌را كسي جدي بگيرد.فكر مي كردم هنوز براي تكنيك و ترفند‌هاي سايت‌هاي موسيقي زود باشد.بايد اول معرفي كرد-جا انداخت و سپس پس از شروع به استفاده كردن انگاه ترفند‌ها را روكرد.اما دوستان سرعت به‌خرج مي‌دهند.خوشحال شدم از اين‌كه اين ترفند را دوست عزيزمان ارائه كرد.اگر بازهم به چيزهاي بيشتري در مورد پاندورا احتياج داريد اين ليست كاملي (تا به امروز )از ملحقات و امكانات اضافي پاندورا هست.اگر هم حوصله چك كردن انها را نداريد با من همراه باشيد به مرور زمان انها را برايتان معرفي و تست مي‌كنم.

قبلا گفتم كه سايت فاكسي‌تيونز (كه اكستنشن فايرفاكس ان براي موسيقي  دوستان الزامي است)قرار است يك سرويس جديد اضافه كند.امروز يك دعوت‌نامه از سايت دريافت و يك اكانت ايجادكردم.فقط در يك عبارت بگويم:»فوق العاده!!».

بنظرم اين سرويس عالي است.اينجا بهشت موسيقي دوستان خواهد شد.فعلا در حال تست اين سرويس هستم.همانطور كه در پست قبلي گفته بودم اين سرويس مجموعه‌اي از ساير سرويس‌هاي وب2.0 و مرتبط با موسيقي (موزيك2.0) هست يعني شمايك خواننده يا گروه را سرچ كرده تمام مطالب مرتبط را از سراسر اينترنت برايتان جمع مي‌كندبه‌همين دليل اسم ان را پلانت گذاشته‌اند.پس تا وقتي كه اين سرويس براي عرضه عمومي اماده شود ما در طي چند پست با سايت‌هايي كه اساس اين مجموعه را تشكيل مي‌دهند اشنا مي‌شويم.قبلا تا حدودي با پاندورا اشنا شده بوديم. در پست‌هاي بعدي با last.fm سلطان سايتهاي  موسيقي2.0 اشنا مي‌شويم. 

پاسخی بگذارید

