بلو-ری در بيت‌تورنت

خب به‌سلامتی!قبلا گفتم كه اولين فيلم HD-DVDبر روي شبكه‌های بيت‌تورنت قرار گرفت.حالا اولين فيلم با كيفيت Blue-ray نيز بر روي بيت‌‌تورنت قرار گرفت.حدس می‌زنيد چه فيلمی باشد؟يك كارتون! بله.فيلم    ice age2   .خب اين‌هم يك دليل ديگر برای اينكه اينترنت حدومرز نمى‌شناسد!

راستی!مطالب بيت‌تورنتى من خواننده زياد دارد!اين بدليل كنجكاوي است يا اينكه واقعا اينهمه كاربر بيت‌تورنتى داريم؟اگر اينگونه هست بگوييد.حاضرم اين وبلاگ را در راه تمام بيت‌تورنتی‌هاى عزيز قربانى كنم!انقدر در دنياى بيت‌تورنت مطلب هست كه مى‌توان با ان مثنوى هفتاد من نوشت!!

اينهم لينك خبر.

2 دیدگاه »

  1. هر چیزی که مفتی باشه ایرانی جماعت هم هستش ، کاربران تورنت ایرانی خیلی زیاد هستند دکتر جان

  2. tntmoney said

    سلام دوست عزیز،من از خواننده های دائمی وبلاگ شما هستم .
    اگه لطف کنید یک آموزش مختصر در مورد گرفتن یک فایل از طریق بیت تورنت بگذارید! (پیش نیازهاش چیه؟)
    موفق باشید.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

