اعترافات يك پزشك معتاد

قبلا در مورداعتياد به توييتر نوشتم.اقايان و خانم‌ها! من راسما در همين‌جا اعتراف می‌كنم كه به توييتر معتاد شده‌ام!علايم اعتياد به توييتر نيز فراوان است: 

-نوشتن مطالبی در مورد توييتر در وبلاگ

-ايجاد مدخلی جداگانه براي توييتر(سمت راست وبلاگ را نگاه كنيد)

-سرچ توييتر در تمام سايت‌های جستجو از گوگل گرفته تا تكنوراتى

-سر زدن مكرر به اكانت خود در توييتر نوشتن جملاتى مثل:من در حال وبلاگ‌نويسى هستم.

-چك كردن اكثر نرم‌افزارهايى كه براى كار با اين سايت ايجاد شده است.

دوست داريد بازهم ادامه دهم؟ايا دوست داريد شما هم يك‌بار اين ماده اعتياد‌اور قوی را تجربه كنيد؟براى شروع كار مى‌توانيدبه ادرس توييتر من نگاهى بيندازيد.صفحه اصلى سايت كمك كننده است.اگرمى‌خواهيد انواع نرم‌افزارهاى كمكى را كه اعتياد شما را چند برابر مى‌كند امتحان كنيد اين صفحه را  از دست ندهيد.نرم افزارها براى سيستم‌هاى اپل(مكينتاش)بسيار بيشتر ومتنوع‌تر است[الهى كوفت‌تون بشه!].مى‌توانيد ان را براي موبايل تنظيم كنيد.براي مسنجرها فعلا مى‌توانيد ان را با گوگل‌تاك و جابر و تريليان و AIM مرتبط كنيد.اگر از آداب و رسم ورسوم اعتياد به اين ماده و تجربيات ديگران مى‌خواهيد بدانيدادرس وبلاگ سايت و از ان مهمترفيد ان را بگيريد.وقتى فيد آن را به فيدريدر خود دهيد 100 پست كوتاه برايتان مى‌ايد كه هر كدام پراز لينكهايى براى نشئگى بيشتر است.

دلتان براى من سوخت؟قصه نخوريد!باهر كسى از شما حاضرم بر سر يك iphone شرط ببندم كه تا 6ماه ديگر بسيارى از خواننده هاى اين مطلب معتادان قهار توييتر خواهند بود.آنقدر از توييتر برايتان می‌نويسم تا شمارا هم الوده كنم.توصيه دوستانه من به شما اين است كه خودتان بدون هيچ‌گونه مقاومتى الوده‌اش شويد!! ولى هيچ‌وقت امتياز اولين معتاد فارسى زبان توييتر را نخواهيد داشت.اين افتخار از ان من خواهد بود!به‌سلامتى تمامى توييتربازان!

بازهم از توييتر خواهم نوشت…

4 دیدگاه »

  1. Mohammad said

    بنویس آقای دکتر بازهم بنویس که خیلی عالیه

  2. tntmoney said

    آقای دکتر شما به ماده ی دیگری هم معتادین که مادر همه این اعتیادهاست! «اینترنت»

  3. amin said

    با سلام و خسته نباشید.سایت جالبی دارید دکتر .!
    من که مدتی خیلی با مطالبتون حال میکنم.
    در مورد این توییتر هم که چی بگم ,گرفتار مون کردی دادا!!!!
    برای موبایل هم سایت
    http://navand.ir
    را چک بکن شاید مفید باشه.
    موفق باشی .

  4. negar said

    عالی مینویسین.امامن یکی رو نمیتونید معتاد کنید.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

