فليكر تجسمی

 سايت‌های جديد را دوست دارم.اما كمتر سايتی است كه احساس می‌كنم اين همان گمشده من است.بايد يك اعترافی بكنم وان اينكه در زندگی‌ عقده خيلی چيزها را دارم:موسيقی-فلسفه-ادبيات-اقتصاد-سياست و… ولی يكی از سوگلی‌های عقده‌های من هنرهای تجسمی هست و چقدر بد كه رفرنس‌های كافی برای درك انها ندارم.ديروز اين سايت را پيدا كردم.اگر شما هم به كارهای تجسمی وهمچنين عكس‌هايی از اين كارها اهميت می‌دهيد حتمااين سايت را نگاهی بيندازيد.

سايت رابه شيوه «شبكه های اجتماعی» درست كرده‌اند.يعنی با ثبت‌نام در اين سايت يك صفحه به شما اختصاص داده شده و می‌توانيد علاوه بر اينكه از عكس‌های سايت استفاده كنيد در صفحه شخصی خود اگر عكسي از كارهای خود داريد اپلود كنيد.من كه هيچ هنری ندارم.اما تا دلتان بخواهد عكس از اين سايت گرفتم.خدا اين كافران ملحد را براي ما پاينده نگهدارد كه بساط عيشمان را رونق بخشيده‌اند انهم با عكس‌هایی از هنرهای تجسمی.

كسانی كه درخارج از ايران هستند مي‌توانند از هر عكسي كه دوست دارند در همان كنار عكس سفارش برای يك نسخه چاپي از ان عكس را بدهند.خوب اين برای هنرمندان داخل كشورمان نيز خوب است.تاكی اينهمه زحمت برای كارهايشان بكشند و مفت و مجانی در جايی مثل فليكر بگذارند و تازه ماهم كه از عكس‌هايشان استفاده مي‌كنيم حتی يك خسته نباشيد كوچولو كامنت نگذاريم.حالا عكاس‌ها و تجسمی‌كارهای ما مي‌توانند كمی ثمره مادی از كارهايشان داشته باشند.

طراحي سايت بسيار زيباست.شما مي‌توانيد عكس‌ها را امتياز بدهيد يا انها را به ليست خود اضافه كنيد و يا براي ان كامنت بگذاريد.نگاهی به عكس‌هاي سايت بيندازيد و به من بگوييد من درست فكر مي‌كنم يا اينكه مشكل از عقده‌های من است؟ ‌

پاسخی بگذارید

