توييترنويسی با فايرفاكس

قبلا روشهای مختلف رسيدن به توييتر را شرح دادم.اگر هيچ‌كدام از انها راضی‌كننده نبود اين روش را امتحان كنيد.

در فايرفاكس قسمتی است به نام search bar كه بصورت پيش‌فرض چند سايت مثل ياهو گوگل و… را دارد.اگر توجه كرده باشيد در بعضی سايت‌ها كه وارد می‌‌‌شويد ايكون سمت چپ اين سرچ‌بار يك هاله آبی رنگ پيدا می‌كند.به اين معنی است كه در سايت مذكور يك موتور سرچ است كه مي‌توانيد ان را به سرچ‌بار فايرفاكس اضافه كنيد.

حالا به اين ادرس برويد.مي‌بينيد كه ايكون مربوطه هاله ابی رنگ پيدا كرده.اگر بر روی ان كليك كنيد تا ليست موتور سرچ‌های فايرفاكستان باز شود مي‌بينيد كه در پايين اين ليست يك عبارت به صورت Add “Post to Twitter” ديده می‌شود.حالا بر روی ان كليك كنيد.چند ثانيه بعد ايكون توييتر در سرچ‌بار فايرفاكس شما ديده می‌شود.

از اين به بعد ديگر لازم نيست از نرم‌افزارهای جانبي يا گوگل‌تاك استفاده كنيد.حتی لازم نيست به سايت توييتر برويد.تنها كاری كه می‌كنيد در داخل سرچ‌بار فايرفاكس كه در كنارش ايكون توييتر هست پست خود را نوشته و فقط دكمه enter را بزنيد.به همين سادگی!حالا در حين گشت‌وگذار در اينترنت هر لحظه كه بخواهيد به توييتر مطلب می‌فرستيد.فقط يك نكته :اين كه بصورت پيش‌فرض پس از زدن enter فايرفاكس سعی می‌كند صفحه توييتر شما را loud كند.اگر تمايلی برای رفتن به توييتر خود نداريد پس از enter كردن فرايند loud را متوقف كنيد.فايرفاكس در پس‌زمينه خودش مطلب را به توييتر می‌فرستد.

از توييتر خود لذت ببريد!! 

4 دیدگاه »

  1. afshin said

    جناب دکتر مزیدی خسته نباشید
    امکان جالبی بود ممنون
    یک مساله هم هست اینه که کسایی که مثل من تولبار گوگلشون رو با سرچ بار فایرفاکس یکی کردن به مشکل بر میخورند.مجبور شدم دوباره این دو تا رو از هم سوا کنم.

  2. بهرنگ said

    يک مشکلی اين وسط هست
    من به جای Search Box خود فايرفاکس، از نوارابزار گوگل استفاده می‌کنم. الان هم رفتم گالری دکمه‌های گوگل رو گشتم و خبری از تويتر نبود.
    البته دارم سعی می‌کنم يک دکمه براش بسازم. ولی فعلاً که Error می‌ده

  3. Coldmusic said

    خیلی خوب بود
    همین الان امتحانش کردم
    Fantastic

  4. Coldmusic said

    البته حیف که نمیشه برای چیزی که مینویسیم بهش Url بدیم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

