كارت پستال اينترنتی

خب اينم يك سايت كه كار كپی-پيست كنندگان عزيز را راحت كرده است!در اين سايت شما به راحتى هر مطلبی اعم از متن-تصوير-ويديو را از هرجاى اينترنت مي‌توانيد drag-drop (بكش-بنداز!)كنيد.حالا به راحتی اينها را باهم مخلوط مي‌كنيد(مثل كلاژ مي‌ماند!)اگر خواستيد مي‌توانيد متنی را هم بر روی ان اضافه كنيد.تمام شد.حالا شما يك كارت پستال ايجاد كرده‌ايد كه يك ادرس دارد و ادرس ان را مي‌توانيد به هركسي بدهيد تا از كارت پستال‌های ايجاد شده توسط شما بازديد كنند.

كار جالبي كه اين وبلاگ‌نويس هندی انجام داده است(اين سايت را هم از طريق وبلاگ ايشان پيدا كردم) اين بوده كه در يك صفحه ويديوهای مورد علاقه خود در يوتيوب را گذاشته.خب بقيه خلاقيت‌ها هم به عهده خودتان! تازه ‌اين توليدات شما  به عنوان وبلاگ شما در سايت زيموز شناخته مي‌شوند.من كه از اين سايت خوشم امد.اين كه بشود هرچيزي را با هرچيز قاطی كرد پديده جالبي است.

مي‌توانيد كارت پستال‌هاي عاشقانه يا فكاهي ايجاد كنيد.با توجه به روحيات ايراني‌ها من فكر مي‌كنم قسمت فكاهي بيشتر باشد.بي‌صبرانه منتظر هنرنمايي‌ها‌ي شما عزيزان هستيم!!!

3 دیدگاه »

  1. جناب دکتر
    پینگ نمی کنید شما در بلاگرولینگ ؟

  2. m4ndm said

    ببخشین من یه سوال داشتم شما چرا این همه پست جدید دادین چرا پینگ نمیکنین !!! 😦

    rss ؟ خوب من دوست دارم به لینک پینگ شد ه ها نگاه کنم

  3. m4ndm said

    جسارتا یک پیشنهاد هم داشتم .ممکنه تعداد پست های صفحه ی اول را کم کنید تا صفحه زودتر باز بشه :»>

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

