دنيای كامنت‌ها

حتما اين را شنيده‌ايد كه بعضی از مواقع كامنت‌های يك مطلب از خود ان مطلب مهمترند.اگر شما (چه وبلاگ‌نويس باشيد چه نباشيد) در چند وبلاگ كامنت بگذاريد و منتظر كامنت صاحب وبلاگ يا واكنش بقيه خوانندگان باشيد چكار مي‌كنيد؟هر روز به تمام ان نوشته‌ها در وبلاگ های مختلف سر مي‌زنيد؟

برای اين كار راههاي ساده‌اي نيز وجود دارد.مي‌توانيد در سايت كو كامنت يك اكانت ايجاد كنيد.3 مرحله ساده برای يادگيري دارد.ابتدا يك اكانت ايجاد مي‌كنيد(در عرض 30 ثانيه) بعد يك اكستنشن برای فايرفاكس دانلود مي‌كنيد(وا‌‌ي‌ي‌ي‌‌ي‌‌ي‌ي‌ي شما هنوز از اينترنت اكسپلورر استفاده مي‌كنيد؟ خدا بدور!!). حالا برای اين كه ببينيد اكستنشن كار مي‌كند يا نه به وبلاگ كوكامنت(يا هرجايي كه دوست داريد)مي‌رويد.كامنت خود را وارد وبلاگ مي‌كنيد.پس از ان به صفحه شخصي خود در كوكامنت اگر برويد مي‌بينيد كه كامنت شما در انجا ثبت شده است.خب به همين سادگي! هربار در هرجايي از اينترنت كه كامنت بگذاريد در اين صفحه ثبت مي‌شود.اما اين چه ارزشي دارد؟

از اين به بعد هر كسي در اين پستها كه شما كامنت گذاشتيد اگر كامنتي بگذارد در صفحه شما وارد مي‌شود.از طرفي اين صفحه شخصي شما يك فيد(RSS)دارد كه مي‌توانيد فيد ان را به فيدريدر خود داده و ديگر حتي به صفحه خود در كو كامنت مراجعه هم نكنيد!همه كارها انجام مي‌شود و نتيجه در اختيار شماست! از طرفي اگر عاشق چشم وابروی كسي هستيد مي‌توانيد فيد وي در كوكامنت را به فيدريدر خود داده و حالا هرجايي از اينترنت كه كامنت بگذارد شما ان را بخوانيد!برای اشنايي بيشتر كوكامنت اين عزيز را ببينيد.

دقيقا مشابه همين كار را وردپرس دات كام انجام مي‌دهد.نمي‌دانستيد؟؟!! اگر در قسمت داشبورد وبلاگ خود برويد در ساب منو my comment ان را خواهيد يافت.اما تفاوت ان با كوكامنت اين است كه تنها كامنتهايي كه شما و ديگران در وبلاگهاي وردپرس دات كام گذاشته‌ايد را رديابي مي‌كند.

نكته:شايد اين سوال برايتان پيش امده باشد كه مطالب مرتبط با وردپرس دات كام را فقط براي وبلاگ نويسان اين سرويس معرفي مي‌كنم؟ نه ! هدف ديگر من ان است كه اگر شما روزی خواستيد وبلاگ نويسي را شروع كنيد بدانيد كه وردپرس دات كام يك سرويس با امكانات بسيار و درعين حال ساده است.از طرفي از تمام وبلاگ‌نويسان ساير سرويس‌ها (بخصوص كساني كه در پرشين بلاگ مي‌نويسند) دعوت مي‌كنم وردپرس دات كام را يك تست بكنند.باور كنيد شما لياقت بهترينها را داريد.چرا در بدترين و ضعيف‌ترين سرويسها مطلب مي‌نويسيد؟؟

7 دیدگاه »

  1. abedi said

    بنده یک کتاب الکترونیکی پیرامون مسایل اینترنتی و وبلاگ نویسی منتشر نموده ام،تا کسانی قصد دارند شروع به وبلاگ نویسی نمایند و بلاگر شوند راهنمایی شوند و بتوانند به صورت حرفه ای طعم بلاگری را بچشند،لطفا در وبلاگ خود پستی راجع معرفی این کتاب الکترونیکی در وبلاگتان اختصاص دهید تا بدین وسیله سهمی در بالابردن تولید محتوا و گسترش وبلاگ نویسی داشته باشید.از مطالب مفیدتان نیز نهایت تشکر را دارم
    ممنونم – جهت اطلاعات بیشتر به وبلاگم مراجعه بفرمایید.
    My mail: peyman.abedi@gmail.com
    My blog: abedi.wordpress.com

  2. سلام
    ممنون به خاطر لینک (که البته درستش این یکی است: http://www.cocomment.com/comments/hamidreza)
    من در مورد این سرویس مطلبی تو این آدرس گذاشتم: http://www.gozir.com/1385/06/05/cocomment
    حتی با استفاده از خروجی فیدش آخرین نظرهامو تو وبلاگم نشون میدادم که اخیراً با مشکلاتی که به واسطه آپگرید وردپرس برا پلاگینام به وجود اومده فعلاً قیدشو زده‌م!

  3. سجاد said

    سلام خسته نباشید واقع دست شما درد نکنه
    من به تازگی از طریق داداش حسن http://itline.blogspot.com با شما آشنا شدم .خیلی وبلاگ عالی دارید. امیدوارم که همیشه اینجوری خوب و موفق باشید.
    منم شما رو به گوگل ریدر خودم اضافه کردم و از این به بعد همیشه به شما سر میزنم
    موفق و پیروز باشید

  4. Mansour said

    سلام…
    واقعا با وبلاگ شما حال می کنم….
    خیلی توپه…
    بدون هیچ چشم داشتی که شما لینکی از من بگذارید، با تمام وجود لینک شما را در وبلاگم اضافه می کنم….
    من این سایت عضو بودم ولی این امکانش رو نمی دونستم…
    —————
    راستی تو یکی از پست هاتون نوشته بودید بازدیدکنندگان وبلاگم کم است ولی همین کمترین از بهترین ها استفاده می کنند.
    خیلی از این جمله خوشم اومد…
    پس در آشنا کردن وبلاگ شما به دوستان دریغ نمی کنم.
    موفق و پیروز باشید.

  5. sheida said

    این یکی‌ را خیلی ما استفاده کردیم

    خیلی خوب بود

    البته امیدوارم کم کم خود وردپرس دات کام به همین سایت بپیونده

  6. سلام . وبلاگ علمي خوبي داريد. من ميخواستم كدهايي را به من بدهيد تا بتوانم براي وبلاگم در بلاگسپات سيستم نظرخواهي يا همان كامنت را بگذارم . نميدانم بايد چه كار كنم .اگر لطف كنيد من را راهنمايي كنيد بسيار متشكر ميشوم.در ضمن وبلاگ ديگري هم به اين آدرس دارم :
    http://vafa48.persianblog.com

  7. Mahdi said

    بسم الله
    سلام
    خيلي خوبه. ممنون
    يا علي

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

