ساختن ميليونها اوركات در سه سوت

خاطره خوش اوركات تمام شدنی نيست.همچنين طعم تلخ مسدود شدن آن.هميشه يكي از آرزوهايم اين است كه بازهم مثل آن زمان ايراني‌ها دورهم جمع شوند.تاكنون سايتهاي زيادی بعنوان «شبكه اجتماعی»  (معادل ايرانی ان مي‌شود دوست‌يابي! )توليد شده‌اند و من هم در حد توانم چندتا از انها را معرفي كردم.در سمت راست وبلاگ اگر نگاه كنيد زير عنوان شبكه اجتماعي انها را خواهيد يافت.حالا تصور كنيد چه مي‌شود اگر هر كسي خودش يك اوركات بسازد بدون درگير شدن با مسايل تكنيكي.اين كار را دقيقا سايت نينگ انجام مي‌دهد.مدتها قبل نينگ را تست كردم.اما ان هنگام چندان روان نبود.اخيرا دوباره ان را تست كردم.حالا بسيار بهتر شده است.اكانتی را كه قبلا درست كرده بودم را رفتم و مثل دفعه قبل يك شبكه به افتخار  ايراني‌های سراسر جهان بنام «ايرانيان» درست كردم.اين دفعه نينگ خوب كار كرد و حالا اين شبكه مشابه اوركات در ادرس ايرانيانِ نينگ قابل دسترسي است.شما براحتی مي‌‌توانيد در سايت نينگ ثبت‌نام كنيد وبعد در شبكه نينگِ ايرانيان عضو شويد 

اما اين تمام ماجرا نيست.بلكه تازه شروع قضيه است.هركسي مي‌تواند بسادگی در سايت نينگ ثبت‌نام كرده-در شبكه‌هايي كه بر روي اين سايت ايجاد شده عضو شود و حتي خودش توليد يك شبكه اجتماعي كند.يعني شما مي‌توانيد بينهايت شبكه اجتماعي(مثل اوركات) ايجاد كنيد و ان را يا بصورت عمومي يا خصوصي با ديگران به اشتراك بگذاريد.توليد يك نينگ جديد كمتر از 2 دقيقه وقت مي‌بردتمام تنظيمات قابل دستكاری است.حالا شما مي‌توانيد برای هر موضوعي كه در ذهن داريد يك شبكه ايجاد كنيد.مثلا:بروبچ ساكن دارغوزاباد بالا-شبكه اجتماعي پزشكان بيكار-نينگِ توييتر دوستان-نينگِ طرفداران استقلال و….خب البته همه چيز بستگي به استقبال ديگران از شبكه اجتماعي شما دارد.در حال حاضر بر روی سايت نينگ تعدادی شبكه اجتماعي وجود دارد كه از هركدام كه خوشتان امد مي‌توانيد در انها نيزعضو شويد.

من فعلا نينگ ايرانيان را برای شروع ايجاد كردم.شما چرا آزمايش نمي‌كنيد؟اگر شماهم نينگ جديد توليد كرديد در كامنت اين پست يا جاهای ديگر من را باخبر كنيد.من عاشق «شبكه‌های اجتماعی» هستم.قبلا هم گفته‌ام:شبكه‌های اجتماعی روح اينترنت هستند.

2 دیدگاه »

  1. راستش اتفاقاً آنجا صفحه شخصی هم دارم . ولی می دانید . صفحه اش تشخص ندارد. دوست دارم کمی شخصی
    تر باشد. به درد گشت وگذار و الواطی بخورد. تا صفحه رو باز می کنی میگوید : هی ! چی رو آپلود کنم؟
    جایی با این مشخصات می خواهم.
    با این حال علاقه شما به سین سیتی در خاطرم می ماند و قول می دهم اگر ساخت گنجه به تاخیر افتاد به
    دستتان برسانمشان

  2. مرسی. مطلب جالبی بود. ولی اورکات رفتن برای اهلش هیچ کاری نداره! یا باید با تور بری و یا با …

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

