بالاترين و توييتر

خب حالا كه ويروس توييتر به فضای وبلاگهاي فارسي هم كشيده شده مي‌توان منتظر چيزهای جديد شد.مثلا گناهكار عزيز زحمت كشيد و يك استايل(-گريس مانكی)برای راست به چپ كردن توييتر و فونت تاهوما شدن ان اماده كرده است وتوصيه مي‌كنم حتما از ان استفاده كنيد.اين استايل — واين هم توييتر گناهكار

يك بنده خدايي يك اسكريپت نوشت كه در زير هر پست توييتر يك لينك digg it قرار مي‌گيرد و مي‌توان مطالب توييتر را به سايت ديگ فرستاد.پيشنهاد من اين است كه همين كار را برای سايت بالاترين هم انجام دهيم.بخصوص انكه يكي از بچه‌های تيم بالاترين به تازگی توييتری شده است! عزيز اشفته با پست‌هايي بسيار زيبا .از همين حالا پيش بيني مي كنم توييتر اقای اشفته تبديل به يكي از برترينهای توييتر فارسي شود.

اين تازه شروع توييتر است.من هنوز منتظر بسياری از نامها هستم تا توييتر فارسي را بيش از پيش غني كنند.به اميد ان روز…

پ.ن:يك پيشنهاد دارم.همانطور كه مي‌دانيد در اين ويكي  ليست تمام كارهايي كه در سرتاسر اينترنت در مورد توييتر مي‌شود جمع‌اوری مي‌گردد.بياييد راهی پيدا كنيم تا در همينجا يك قسمت برای فارسي زبانها هم راه بياندازيم.منتظر راه‌حل های شما هستم.اينهم ادرس توييتر من

2 دیدگاه »

  1. عزیز said

    آرزوهات زود برآورده میشه این روزا دکتر! دچار بلافاصله کدش رو آماده کرد:
    http://userscripts.org/scripts/show/8183

    ممنونم که یادی از من کردی. Twitter و بالاترین هر دو با Ruby on Rails نوشته شدن و برای همین اشتراکات زیادی دارن با هم. توییتر هم این روزها از فشار زیاد روی سرورهاش رنج میبره، مشکلی که بالاترین چندین ماه دگیرش بود و با زحمت های مهدی و رضا حل شده.
    امیدوارم بتونیم http://rubyonrails.ir رو هم بزودی با کمک بچه ها کامل کنیم.

  2. دچار said

    عزیز لطف کرد لینک رو فرستاد. این نسخه‌‌ (که از اسکریپت مشابه برای دیگ استفاده می‌کنه) نسخه‌ی اول‌ه و منتظر پیشنهاد.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

