ماجرای من و استيو روبل

شايد شما استيو روبل را نشناسيد.وی يكي از معروفترين وبلاگ‌نويسان IT است.چه حالی به شما دست مي‌دهد اگر حتي يك جمله از نوشته‌های شما را بخواند؟؟!!الان كه برای چك كردن امار وبلاگم رفته بودم يك لينك از اكانت توييتر ايشان ديدم .وقتي اين لينك را دنبال كردم ديدم اين جمله را نوشته:Best blog post I ever read. Via Rex.و در زير ان يك لينك بود كه به اين پست از وبلاگ من  لينك داده شده بود!!

درسته كه استيو روبل هم مثل من عاشق توييتر هست.اما واقعا اون بلده فارسي بخونه؟!! نكنه من دارم خواب مي‌بينم!! يكي به من بگه اينجا چه خبره!!يكي بگه كه استيو روبل فقط تعارف كرده يا اشتباه !!!

                                 Thank you steve

                              and my love: twitter                 

Technorati tags: , ,
پاسخی بگذارید

