يك ترفند توييتری

قبل از اينكه در مورد اين ترفند صحبت كنم بايد بگويم كه اينروزها ترافيك سايت توييتر فوق‌العاده سنگين است.بهمين دليل شايد شما نيز با پيغام‌های error برخورد كرده باشيد.اما چيز جذاب توييتر اين است كه پيغامهای ارور ان با تصاويري از گربه نشان داده مي‌شود.اينروزها شخصا عاشق اين هستم كه فقط با ارورهای مختلف توييتر مواجه شوم چون تصاوير گربه ان بسيار زيباست!

اما در مورد ترفند! همانگونه كه مي‌دانيد وقتي يك مطلب را در توييتر مي‌نويسيد براي تمام افراد قابل رويت است.حالا اگر خواستيد فقط شخص خاصي ان را دريافت كند چه؟برای اينكار توييتر يك قسمت دارد بعنوان ( direct message).شما به اين مكان رفته و در بالا ازبين ليست دوستان خود شخص مربوطه را انتخاب و يك پيغام 140 حرفي برای او مي‌فرستيد.مثلا من  اين اسكريپت را  نصب كردم(كار اين اسكريپت اين است كه عبارت زير را به توييتر شما اضافه مي‌كند:»به بالاترين بفرستيد اين توييتر را»  ).بعد از نصب ان بنظرم امد كه عبارت كمي طولانی است.برای همين يك direct messaage(پيغام مستقيم-پيغام شخصي) برای توييتر عزيز اشفته فرستادم و پيشنهاد دادم كه اين عبارت طولاني را تبديل به يك يا حداكثر 2 كلمه كند. ايشان نيز هر وقت به توييترشان سر بزنند در سمت راست اكانت خود مي‌بينند كه نوشته شده:1direct message.حالا با كليك بر روی ان به پيغام من مي‌رسند.

اين روش مي‌تواند جايگزيني برای offlineهای مسنجر ما باشد!وحتي تاحدودی جايگزيني برای ايميل!! همچنين يك راه حل بسيار عالي برای كساني مثل بچه‌های بالاترين كه در مدتي بسيار كوتاه بتوانند حجم بسيار بالايي از پيشنهادات حداكثر 140 حرفي خوانندگانشان را دريافت كنند.بهمين دليل پيشنهاد مي‌كنم اين قسمت از توييتر را بيشتر دريابيم.

نكته:افتتاح سايت روبي ان ريل ايران را به تمام دوستان روبي‌كار تبريك مي گم!

6 دیدگاه »

  1. عرفان said

    توییتر جالب هست اما نه دیگه انقد که آدم اینحوری معتادش بشه! هر جا میریم می رسیم به توییتر و اینکه دکتر ما رو معتاد کرد، پس شما هم معتاد بشید!!

  2. دچار said

    افتتاح؟

  3. Alireza said

    سلام آقاي دكتر عزيز
    مي خواستم ازتون براي ويرايش كردن قالب ورد پرس كمك بگيرم .
    نياز به پرداخت هزينه داره ؟؟

  4. دچار said

    آقای مزیدی، من اون «به بالاترين بفرستيد اين توييتر را» رو به عنوان alt آیکون بالاترین استفاده کرده بودم. اگه ایران‌ید، به خاطر فیلترینگ دومین دات کام بالاترین این عکس نشون داده نمی‌شه و متنی که شما اشاره کردید رو نشون می‌ده. من یه خورده اسکریپت رو عوض کردم و حالا از دومین دات اینفوی بالاترین می‌خونه عکس رو. اون متن رو هم کوچیک‌تر کردم.

    ممنون از نظرتون.

  5. mhmazidi said

    عليرضا جان.همانطور كه گفتي در وردپرس دات كام نميشه قالبها را دستكاری كرد مگر انكه ان را ارتقا بدهي(يعني سر كيسه را شل كني!)
    و اما دچار عزيز—اگر گفتم افتتاح بخاطر اين بود كه كلمه ديگری به ذهنم نرسيد.ببخشيد اگر موجب ناراحتي شما شدم.غرض تبريك گفتن وهمچنين معرفي سايت شما بود.شرمنده!

  6. رضا said

    قربونت افتتاح نشده که هنوز. زود رو کردی!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

