بلاگرولينك : نه

چندبار در كامنتها اين سوال پرسيده شد كه :«چرا در بلاگرولينگ پينگ نمي‌كنيد؟».اگر كسي بتواند 3 دليل خوب براي اين‌كار ارائه دهد من روزي 10 بار پينگ مي‌كنم!!

وردپرس دات كام بصورت پيش‌فرض به وسيله pingomatic.com تمام وبلاگهايش را پينگ مي‌كند(يكي ازهزاران حسن وردپرس دات كام) طرفي من از سريس claim تكنوراتی هم استفاده مي‌كنم.در نتيجه هر دفعه كه مطلبي مي نويسم سريعا در گوگل و تكنوراتی ايندكس مي‌شود.

از طرف ديگر اگر هركسي rss وبلاگ من را در فيدريدر خود (يا صفحه شخصي و…)داشته باشد به راحتي اخرين پستها به همراه دليشس من را خواهد داشت.از طرف ديگر مطالب وبلاگ در «دو در دو» نيز ايندكس مي‌شود.

خب پس حالا كاربرد بلاگرولينگ چيست؟؟؟!!! تنها تاثيری كه دارد اين است كه در وبلاگهايي كه من را در لينكدونی خود گذاشته‌اند اگر كسي برروی لينك من برود اپديت نيست.خب من فكر مي‌كنم اين چندان اهميتي ندارد.

از شروع وبلاگ‌نويسي اينگونه فكر مي‌كردم.اگر اشتباه مي‌كنم يا نكته‌ای از قلم افتاده لطفا راهنمايي كنيد.البته قبول دارم كساني كه لينكدونی‌های حجيمي دارند نياز به استفاده از بلاگرولينگ داشته باشند(شايد!) اما من فكر مي‌كنم كه بلاگرولينگ ديگر كاربردی -لااقل برای كسي مثل من ندارد.براي همين لجوجانه در بلاگرولينگ پينگ نمي‌كنم!!

منتظر راهنمايي های شما هستم. 

8 دیدگاه »

  1. والا من که دیگه به این پینگ نکردنتون عادت کردم وهر وقت آن میشم یک سر هم به شما میزنم

  2. نفرمایید آقای دکتر
    مثل این می ماند که بگوییم حالا که ای میل داریم و شبکه مخابرات ایران هم چرند است نیازی به تلفن نیست.
    اصلا بلاگرولینگ مزخرف. ولی می دانید که هنوز میان وبلاگستان فارسی محبوب ترین – و پر کاربردترین- است. استفاده از فید خوان ها هر چند اصولی و منطقی است اما سرعت وب ذغالی ما و -اعصابمان هکذا- فرصت سر زدن به گوگل ریدرمان را هم نمی دهد.چه برسد که منتظر لود شدن تک تک صفحاتش باشیم.

    با این حال همین جوری می آییم . به قول رفیق بالایی عادت کرده ایم. هر گلی بزنید به سر
    «ما «زده اید.

  3. Godfather said

    دشمنت که نیست . خوب یه تکونی بده اونجا هم پینگ کن پسر جان . چی کم میشه ازت ؟
    ولی ما همچنان از گوگل ریدر شما رو دنبال میکنیم .

  4. navid said

    خب دکتر جان یه خط به وردپرست اضافه کن که خودکار خودش تو بلاگرولینگ پینگ کنه .
    تو قسمت تنظیمات در زیر مجموعه نوشتن ( writing options )
    این بلاگرولینگ :
    http://rpc.blogrolling.com/pinger/
    بلاگرد :
    http://rpc.blogard.com/
    فیدبرنر :
    http://ping.feedburner.com/

  5. sheida said

    البته اگر دیفالت Pingomatic را استفاده کنی بلاگ رولینگ را هم پینگ می‌کنه

  6. moniri said

    گفتنی‌ها گفته شده، اما یکی دلیل ساده‌ش خوانده شدنه دکترجان، خیلی از دوستان به وبلاگت لینک داده‌اند و با پینگ کردن در فهرست‌ها بالا می‌ری و این یعنی خوانده شدن، چون خیلی از خواننده‌ها از روی لیست بلاگرولینگ بعضی از وبلاگ‌ها وبلاگ‌خوانی می‌کنند. فکر می‌کنم همین یک دلیل کافی باشه. از ویندوز لایو-رایتر استفاده کن، البته اگر لینوکسی نیستی و پینگ بلاگرولینگ رو هم در پینگ‌ها اضافه کن.

  7. عرب

    چو بخت عرب بر عجم چیره شد \ همی بخت ساسانیان تیره شد
    همان زشت شد خوب، شد خوب زشت \ شده راه دوزخ پدید از بهشت
    به ایرانیان زار و گریان شدم \ ز سا…

  8. Kourosh said

    ظاهرا با خرابی بلاگرولینگ در این چند روزه تئوری شما درسته

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

