ادغام توييتر و «دو در دو»

يكي از دوستان در اخرين پست خود در اينجا پيشنهاد ايجاد يك دو در دو از توييترهای فارسي را داد.من همانطور كه در ايميلي به او گفتم به نظرم چون تمام مطالب توييتر حداكثر 140 حرفي هست بهترين كار برای اين سرويس  استفاده از سايت تامبلر است.بعنوان تست اين ايده (همانگونه كه گفتم فقط تست ان .ايده اصلي از ان itline است! ) اكانت تامبلر خود را تست كردم.من در توييتر تا حالا هر ايراني كه وارد شده است را (چه من را ادد كرده باشد چه نكرده باشد) به ليست دوستان اضافه كردم.در نتيجه مي‌شود گفت تقريبا تمام ايرانيهاي توييتر تا اين لحظه در ليست دوستان من هستند.به سادگي فيد ان را (كه شامل تمام ايرانيهاي توييتر است) به اكانت تامبلر خود دادم.حالا تامبلر من تبديل شده است به دو در دوی توييتر . به همين سادگی!قالب ان را هم بسيار ساده انتخاب كردم بدون اضافات.

فقط يك مشكل كوچك! محمد عزيز (وبلاگ برخورد ) فيد وبلاگش را به اكانت تامبلر خود داده است و ان را بصورت راست به چپ تنظيم كرده.اما من گزينه‌ای برای اينكار پيدا نكردم.از او بايد بپرسيم چگونه تنظيم كرده است.به همين سادگي و بدون هيچ دردسري دو در دوی توييتری ايجاد مي‌شود.

همانگونه كه گفتم اكانت تامبلر من فقط برای تست فعلا اينكار را انجام داده.اگر مي‌خواهيم اينكار را جدا انجام دهيم بهتر است يك اكانت جداگانه ايجاد كنيم.سپس فيد (rss) هر كدام از توييترها را به ان بدهيم.ايده اين كار را از اينجا برداشتم كه مي‌شود گفت يك دو در دو از وبلاگهايي است كه در مورد موزيك مطلب مي‌نويسند.

3 دیدگاه »

  1. من با تامبلر خیلی کار کرده‌ام ، مسلما یک سرویس رایگان توانایی‌های یک دومین اختصاصی و وردپرس و پلاگین‌هاش را نداره:
    – شما در تامبلر می‌تونید خیلی راحت با ادیت css مطلب را راست به چپ و تاهومایی کنین.
    – ایمپورت فیدها با تامبلر با مشکلات آزاردهنده هم همراهه. بعضی فیدها را تامبلر اصلا به رسمیت نمی‌شناسه ، مثلا فید دلیشس را ، تنها راه اینه که فید را اول فیدبرنری کنین و بعد بدین به تامبلر.
    – تامبلر مخصوصا در روزهای اولی که فیدها را بهش می‌دین خیلی نامنظمه.
    – تامبلر اجازه نمی‌ده که به صفحه ساده‌‌اش چیز دیگه‌ای اضافه بشه.
    – وقتی یه فید تازه را بهش می‌ده ، اعلام نمی‌کنه که با فید سازگاره یا نه ، باید منتظر بمونی و خودت ببینی فید را ایمپورت می‌کنه یا نه.
    – نمی‌شه آدرس url یه صفحه را بعش داد و مثل بعضی پلاگین‌های وردپرس ، خود سیستم آدرس فید را پیدا منه.
    – اگه خواستین یه فید همراه با کلیه مطالب اون فید از تامبلر بردارین ، این کار را باید دستی انجام بدین ، در صورتی که در خبرخوان‌هایی که من دارم این کار را می‌شه کرد.

    ولی خوب رایگانه!

  2. خیلی خوب شده دکتر یعنیاگه راست به چپ بشه عالی میشه
    تعداد پست های نمایش داده در هر صفحه هم باید بیشتر بشه

  3. محمد said

    سلام آقاي مزيدي
    كافيه در بخش تنظيمات وقسمت كدها به اين شكل باشه
    div.post {
    margin-bottom: 40px;
    position: relative;
    text-align:right
    اين خط آخر يعني راست به چپ

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

