فليكر ايرانی

تصور كنيد يكي بيكار باشد+ معتاد اينترنت باشد + عاشق فليكر باشد +خوره عكس باشد + تنش بخارد برای مخلوط كردن اين با ان آن با اين +…. خب فكر مي‌كنيد نيجه ان چه مي‌شود؟؟!!

مجموعه عوامل بالا من را بر ان داشت كه سايت فليكر ايراني را درست كنم.روش كار بسيار ساده بود.ابتدا در تامبلر يك اكانت ايجاد كردم.سپس به فليكر رفتم و گروه ايرانيان را پيدا كردم.فعلا اين گروه يك پدر حدود 20 مدير و حدود 700 همراه دارد.من اقاي پدر و اقايان مدير و حدود 60 نفر از همراهان (در كل 80 نفر ) را انتخاب و rss يا همان فيد انها در فليكر را به تامبلر اضافه كردم.نتيجه ان مي‌شود كه در فليكر ايراني هميشه 15 عكس اخري كه ايرانيان  (البته نه همه انها)  به فليكر اپلود كرده‌اند بر اساس تاريخ نمايش داده مي‌شود.به همين سادگي يك مدل كوچك از «دو در دو » بر مبناي عكسهاي فليكر ايجاد شده است.شما مي‌توانيد برای ديدن عكسها به ادرس فليكر ايراني برويد و همچنين مي‌توانيد فيد ان را به فيدريدر خود بدهيد.

فعلا تامبلر تنها 15 پست(عكس ) اخر را نمايش مي‌دهد.هر وقت تامبلر تعداد را افزايش دهد من نيز ان را بر روی بيشترين تنظيم مي‌كنم تا در صفحه اول بيشترين تعداد عكس ديده شود.تمام عكسها حاوی عنوان-لينك عكاس و لينك صفحه فليكر انها مي باشد.اميدوارم اين سايت ‌بتواند به اشنايي بيشتر با هنرمندان عكاسمان در فليكر كمك كند.

همانگونه كه گفتم تعداد ايرانيهاي فليكر بسيار زياد است و من برای شروع فقط از 80 نفر استفاده كرده‌ام.قبلا در اين نوشته در مورد ايجاد سايتهاي مشابه بر روی تامبلر توضيح دادم.اگر شماهم ايده‌اي به ذهنتان رسيد مي‌توانيد ان را بر روی تامبلر پياده كنيد. بسيار ساده و رايگان است.

6 دیدگاه »

  1. سلام
    چطوری میشه یک یا چند فید رو به تامبلر اضافه کرد ؟ مثلا فید چند وبلاگ رو جوری اضافه کرد که هر پستی مینویسن توی تامبلرمون نشون داده بشه ؟

  2. پیداش کردم. مرسی.
    خداییش جای بی ربطی گذاشتنش.

  3. kamidivaneh said

    مخلصيم

  4. kooche said

    دکتر جان خسته نباشید . بعد از مدتها خواندن وبللاگ بالاخره کامنت هم گذاشتیم :d فعلا که معتاد توییتر شدیم اما اگه طرز کار و فوت و فن تامبلر هم کمی بنویسی ممنون می شویم . البته دارم ور می رم من باهاش …

  5. مهدی said

    ولی اینکه فارسی نوشته نشده فقط تصاویرش فارسیه

  6. poker game online

    Aggiungete carte gioco poker on line gratuito

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

