آپولو چيست ؟

اشتباه نكنيد منظورم سفينه فضايي نيست. بلكه محصول جديد كمپاني ادوبي است.راستش را بخواهيد خود من هم چيزي از ان سر در نمي‌اورم! من اينطور برای خودم جاانداختم كه آپولو را به پي ساختمان تشبيه مي‌كنم .حالا بقيه اجزاء ساختمان بر روی ان قرار مي‌گيرند.هر قسمتي هم كه تصور كنيد مي تواند بر روی ان قرار گيرد.از آجر و سيمان گرفته تا تزييني‌ترين قسمتها.

حالا همين اتفاق برای آپولو افتاده است.فعلا اپولو در مرحله ازمايشي است اما تا حالا-كه هنوز يك ماه هم نشده- در حدود 110000 نسخه از ان دانلود شده است.حجم ان تنها 5 مگابايت است .تصور كنيد كه يك فايل موسيقي (مثلا يك اهنگ پاپ) از اينترنت دانلود كرده‌ايد! من ابتدا ان را از اينجا دانلود كردم. نصب ان بسيار ساده است.اما بعد از نصب احساس مي‌كنيد هيچ اتفاقي نيافتاده است.كاملا درست است.چون خود آپولو فقط پي ساختمان است و كار ديگری انجام نمي‌دهد.

حالا از اين به بعد است كه زيباييهای آپولو مشخص مي‌شود.در همين مدت-كمتر از 1 ماه- من توانستم حدود 20 فايل از اينترنت بدست اورم.يكي از انها اسكرين‌سيور بود.چندتا از انها برای توييتر نوشته شده بودند و اخرين انها كه هفته قبل دانلود كردم –و امروز راسما اعلام شد– نسخه دسكتاپ سايت فاين‌تيون -در مورد موزيك – بوده است.يك نمونه جالب ديگر كه در اينده ان را كامل معرفي خواهم كرد اسكرپ‌بلاگ است.اين ليست هر روز در حال افزايش است.

اگر شما به هيچ‌كدام از اينها علاقه نداريد اما بازهم توصيه مي‌كنم حتما آپولو را دانلود و نصب كنيد.من به مرور زمان نرم‌افزارها و فايلهاي جالبي كه در اينترنت پيدا كنم-در ارتباط با اپولو- در اين وبلاگ خواهم گذاشت.

نكته :شايعه شده كه سايت بالاترين تا پايان سال يك نسخه مبتني بر آپولو منتشر خواهد كرد.پس به اميد ان روز! (اين كه مصداق لو دادن اسرار نبود.بود؟؟!! )

2 دیدگاه »

  1. رضا said

    ای دکتر ناقلا!

  2. Siah said

    چیزی که من دقیق نمیدانم اینست که فرق آپولو با ادوبی فلکس دقیقا چیست؟ من از داخل فلکس میتوانم فایل دسکتاپ بسازم برای همین دقیقا نمیفهمم که ادوبی آپولو چه اضافه میکند به قضیه

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

