جكستر : موبايل اينترنتی در ايران

امروز وبلاگ جكستر گزارش داد كه امكانات موبايل خود را در 30 كشور جديد پوشش مي‌دهد.يكي از اين كشورها ايران است.يعني اينكه با عضو شدن در جكستر ما هم مي‌توانيم از امكانات موبايل استفاده كنيم! من سريعا يك اكانت ايجاد كردم.شماره موبايل خود را به سايت جاكستر دادم و در سايت نوشته بود كه الان با شما تماس گرفته مي‌شود و يك كد دو رقمي داده بود كه بايد ان را بلافاصله وارد مي‌كردم.

باورم نمي‌شد! بلافاصله تماس گرفته شد و يك پيام ضبط شده از من خواست كه كد مربوطه را وارد كنم.انقدر ذوق زده بودم كه فقط سريعا كد را وارد كردم.تشكر كرد و ارتباط قطع شد( كل ارتباط تلفني حدود 30 ثانيه طول كشيد.)متاسفانه بعد از طی اين مراحل در سايت پيغام داد كه شماره موبايل add نشده است.

لطفا شماهم اين امكان را تست كنيد و بگوييد اشتباه من كجاست؟اگر اين قضيه حقيقت داشته باشد چه؟ واقعا من درست فكر مي‌كنم؟؟جمله زير دقيقا از وبلاگ جكستر است:

This is very exciting to us at jaxtr in Silicon Valley because we can now call our friends and relatives in Germany, Russia and Iran by dialing a local US number from our mobile phone.

Technorati tags: ,
19 دیدگاه »

  1. ali said

    دکتر جان ما هم این تجربه رو داشتم با پلی65 که به هم زنگ زدن کلی ذوق زده شده بودم
    الان منم چکش می کنم

  2. عزیز said

    من و دوستانم در کانادا و امریکا چند ماه است که داریم با این جکستر حال می کنیم. واقعا عالی است حالا اگه ایرانش هم درست بشه محشر میشه.

  3. kadir said

    سلام. دقت کرديد در قسمت About اسم Touraj Parang هست! پس پشتيبانی از ايرانش بی دليل نيست! ممنون از مطالب خوبتون

  4. Touraj said

    \Hello everyone!

    I was very happy to see that the news about jaxtr has reached Iran. I would very much like to help anyone who has problems with using jaxtr on their phone in Iran. If you are experiencing any difficulty, please send me a message from my jaxtr page: http://www.jaxtr.com/touraj

    All the best,
    Touraj

  5. سلام آقای مزیدی
    از پست جالبتون خیلی ممنونم
    نمی دونم برای شما چه نوع مشکلی پیش اومده ولی شماره ی موبایل من اضافه شد فقط یه خواهشی که داشتم آموزش طرز کار با این سایته

  6. fanttazio said

    دکتر جان من شمارمو دادم.کار می‌کنه مثل بنز .دی دو نقطه

  7. navid said

    مشکلی نداره . کار می کنه . شاید کد رو زود وارد کردین …

  8. علي said

    سلام متشكر از اطلاعتون. بعد از رجيستر شدن با اين موبايل اينترنتي چه ميشه كرد.لطفا راهنمايي كنيد.

  9. Ca center said

    salam dar sorati ke be site ma link bedin
    ma web site shomaro be bish az 200 search engine moarefi (submit) mikonim

    inkar base bala rafatn bazdid konade site shoma khahad shod

    ba tashakor
    canada site center

  10. سلام
    من در ساین ثبت نام کردم و شماره من فعال شد.اما هنوز طرز کار با آن را نمی دانم.

  11. با وجود این که میشه شماره‌های ایران رو فعال کرد اما کسی که میخواد باهاتون تماس بگیره نمیتونه از طریق شماره‌ی ایران بهتون زنگ بزنه و خوب این باعث میشه که هنوز خیلی این سرویس کاربردی نباشه برای ایرانیها. البته شاید به سفارش خود این سرویس اگه توی این صفحه درخواست بدیم که ایران رو هم به لیست کشورهایی که پشتیبانی میشن اضافه کنن بی تأثیر باشه:
    http://www.jaxtr.com/user/aboutcont.jsp?addcountry

  12. اون باشه آخری نباشه بود 😦

  13. mehdi said

    طرز کار لطفا

  14. pooyarm said

    منم تستش كردم چيز خوبيه اگه واسه ايران كامل بشه…

  15. Touraj said

    !Salam

    (…keyboard-e man farsi nadareh, pas bebakshin keh ba engliesee type meekonam)

    Ma dar jaxtr az esteghbal-e doostan-e irani kheily khoshhal hasteem. Omeedvareem keh jaxtr komak be ertebatat-e bishtar beyn-e tamaam-e iranian bekoneh, makhsoosan beyn-e iranian-e daakhel va kharej az keshvar

    Baraaye estefadeh az jaxtr, yek email be doostan-e va fameel kharej az keshvar beferesteed, va link-e jaxtr-e khod ra beferesteed. Doostan va family keh dar 29 keshvarhayee keh jaxtr dar-an shomareh daakhely darad meetavanand ba yek click beh shoma rayegaan sobhat namayand! Ya-nee, doost-e shoma dar Canada ya Amrica ba click rooye jaxtr-e shoma meetavad telephony ba shoma tamaas begeerad bedoon kharj baray-ee tamas ba raah-e door

    Omeedvaram keh farsi-ye shekasteye man mafhoom ra kharab nakard.

    Ba tashakkor
    Touraj (az jaxtr) i

  16. Majid said

    پس چرا ایران رو از لیستشون برداشتن؟

  17. طاهری said

    با تشکر از شما و آقای تورج به خاطر توجهشون

  18. Milad said

    ایول!!
    با این روش کلی خرج تلفن من کم میشه!! خدا عمرتون بده!
    خیلی سرویس جالبیه و بسیار پر سرعت! از تورج جان و دکتر مزیدی عزیز که خیلی ازش چیز یاد گرفتم کمال تشکر رو دارم!

  19. Milad said

    صبر کن! ایران نیست تو لیستش که! جریان چیه؟!
    من که ایمیل زدم بهشون.
    آقای تورج عزیز، مشکلی پیش اومده؟

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

