دوست‌يابی در 3 سوت

شرمنده‌ام!! اما اين چيزی كه امروز پيدا كرده‌ام ارزش ان را دارد كه زير قولم بزنم!! اين پست مربوط به كساني مي‌شود كه 1-در توييتر اكانت دارند 2-كاربر فايرفاكس هستند.

همانطور كه می‌دانيد يكي از مشكلات در هنگام استفاده از توييتر اين است كه با بزرگ شدن ليست دوستانتان كنترل ليست مشكل مي‌شود!در توييتر دو واژه وجود دارد:    friend:كه در حقيقت افرادی هستند كه شما انها را ادد كرده‌ايد. و ديگری واژه :  follower : به كساني اشاره مي‌كند كه شما را ادد كرده‌اند و نوشته‌هايتان را پيگيری مي‌كنند.حالا ايا شما خبر داريد كه چه تعداد و چه كساني در ليست دوستان شما هستند و چه تعداد و چه كساني نوشته‌های شما را پيگيری مي‌كنند؟

برای اينكار سايتي ايجاد شد.اما هربار سرزدن به ان كار جالبي نيست.اما امروز يك بلاگر برای فايرفاكس يك اكستنشن نوشته كه با نصب ان شما مي‌توانيد تعداد-آی‌د‌ی-و مشخصات تمام اين افراد را در سايدبار فايرفاكس داشته باشيد.اينكار در 3 قسمت انجام مي‌شود.يك تب(tab) مربوط به كساني كه دوست شما هستند اما پيگير شما نيستند-تب ديگر ليست كساني كه هم دوست شما و هم پيگير شما هستن و تب اخر مربوط به كساني كه پيگير شما هستند اما شما انها را ادد نكرده‌ايد.

مثلا برای من تا اين لحظه:در تب اوليه 25 نفر و در تب دومي 66 نفر و در تب سوم هيچ كس.يعني انكه تمام افرادی كه نوشته‌های من را پيگيری مي‌كنند من هم نوشته‌های انها را پيگيری مي‌كنم و علاوه بر ان چند نفر اضافه‌تر هم در ليست دوستان من هست.

با اين روش شما مي‌توانيد به اساني هر روز بر تعداد دوستان جديد خود بيافزاييد.

14 دیدگاه »

  1. omid jafari said

    nadaram

  2. ali said

    دکتر من نصبش کردم ولی تب ها کجاست
    راستی می خوای من به جات پینگ کنم؟!

  3. مهدی said

    سلام دکتر جان.
    اگه ما شما رو نداشتیم که باید میرفتیم ….
    خوشحال میشم یه سر به کلبه حقیر ما بزنی.
    در مورد IT هستش.

    در مورد این پست هم بگم وقتی مطلب شما رو خوندم به فکرم رسید که به معرفی سرویس Google Romance بپردازم. اگه دوست داشتین یه نگاه بندازین.
    در ضمن چرا وبلاگ استاد منیری رفته تو طرح فیلترینگ ؟؟؟
    بعدش می خوان که جوونای مملکت یه روزه براشون ….

  4. مهدی said

    اینم لینکش دکتر جان.
    http://mcse2006.mihanblog.com/Post-82.aspx

  5. reza said

    kj

  6. جلال said

    سلام
    من دنبال یک دوست واقعی هستم

  7. جلال said

    من دوستدار طبیعتم

  8. جلال said

    کس نیست جواب بده

  9. davood said

    man davoood 23 sale ahle gay hastam zemnan man bache mashhad hastam har ki mayel bod ba man ashena beshe be idim payam bede hatman mibinam

  10. davood said

    email:ttoorraajj@yahoo.com

  11. sahar said

    salam

  12. sahar said

    salam kasi inja nist

  13. sahar said

    يكي جواب منو بده تا خودمو نكشتم

  14. sahar said

    http://www.sun_girl_sharghi@yahoo.com

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

