امين – بلاگ‌سام – توييتر

چند ماهي است كه از طريق وبلاگ دوستان بسيار نازنيني پيدا كرده‌ام.يكي از انها كه شخصا علاقه خاصي به او دارم امين عزيز است.(نوع روابط در دنياي اينترنت كاملا پست مدرن است! دوستانی كه نديده‌ايد اما از خانواده خود نيز احساس نزديكي بيشتری مي‌كنيد.) علل علاقه من به او بدليل هويت ديجيتال وی هست:

1-استفاده از سرويس بلاگ‌سام:بلاگ سام در حقيقت يك سرويس برای نوشتن وبلاگ است.اين سرويس را مي‌توان با وردپرس مقايسه كرد.با اينكه سرويس بسيار خوبي است اما متاسفانه در بين كاربران فارسي ناشناخته مانده است.در حالی كه تمام كاربران به سمت استفاده از سرويسهايي چون «پرشين بلاگ» مي‌روند انتخاب بلاگ سام در نظر من بسيار باارزش است.

2-نوع مطالب نوشته شده در وبلاگش :استفاده  از ادبيات و موسيقي وكلا نوع نگاه او برايم بسيار جذاب است.ديدن اسمهايي چون ماياكوفسكي و خواندن شعرهايي متفاوت لذت بزرگی است.

3-استفاده از توييتر: تمام كاربران ايراني توييتر را دوست دارم.اما احساس مي‌كنم كه امين عزيز بهتر از همه ما توييتر را شناخته است.بنظر من او مايه افتخار توييتر ايراني است.اطلاعات او از محتويات توليد شده در داخل توييتر بسيار بالاست.نمونه ان در اخرين پست وبلاگش. نوشته ها و لينكهای او در توييتر را از دست ندهيد.

و البته يك گلايه هم دارم.من در بلاگ سام چندين وبلاگ خوب فارسي ديدم.متاسفانه الان لينك همه انها را ندارم.اما گلايه من از انها و بخصوص امين عزيز اين است كه چرا به تبليغ و معرفي امكانات بلاگ‌سام نمي‌پردازند.اگر فكر مي‌كنيد كه امكانات ان كم است كافي است نگاهي دقيق به وبلاگ روزها بياندازيد.شخصا انتظار دارم در كنار تمام مطالب خوبش با معرفي امكانات بلاگ‌سام به شناخت بيشتر اين سرويس در بين كاربران ايراني كمك كند.

Technorati tags: , ,
8 دیدگاه »

  1. تنها مشکل بلاگ سام اینه که اگر اشتباه نکنم هنوز از وردپرس 1.5 داره استفاده میکنه!

  2. با پینگ تان مفتخر می فرمایید
    پ.ن: حجم نوشته هایتان درباره توییتر زیاد نشده ( و بالطبع آن تنوع درخشان پست های مزیدی کاشف وب کمتر)؟

  3. مسنجر

    در messenger قلبت عشق رو add كن به احساسات زيبا pm بده غم رو delete كن واژه بدي رو rename كن براي غرور off بذار و بهش بگو بشكن ، آخه دنيا دو روزه دروغ و خيانت…

  4. amin said

    دکتر شرمنده کردی !
    به نظرم در مورد وبلاگ من اغراق کردی ولی در مورد بلاگسام حرفت درست
    علت تبلیغ نکردنش هم برای مشکلاتی که در فارسی نوشتن پیدا می کنیم است
    البته به راحتی حل میشه ولی معمولا کسی حوصله ی ور رفتن با کدها رو نداره
    در هر صورت ممنون

  5. be to che said

    boro kar mikon magoo chist kar
    ke vaghti poolat tamoom shod somagh namiki

  6. […] مقدمه:قبل از ورود به بحث نانوفرمت ابتدا دوست دارم به كامنت يكي از دوستان خوبم ” خواب بزرگ ” پاسخ دهم. ايشان ضمن اينكه با دادن لقب “مزيدیِ كاشف وب” […]

  7. رضا said

    قدیما صاحبش می‌خواست بفروشتش. الان نمی‌دونی فروخته یا نه؟

  8. شیدا said

    حریم شخصی و تویتر

    خیلی سخته برای کسی که همین ترم درس Data Privacy را پاس کرده باشه بیاد و بگه که هر لحظه داره چی‌ کار می‌کنه، برای کسی که می‌دانه که NetFlix تنها با اس…

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

