تلویزیون آینده و ناكامی ما

اگر پيگير اخبار اينترنتی باشيد حتما شنيده‌ايد كه پروژه هيجان انگيزی در مورد اينده تلويزيون در اينترنت در حال توليد است .نام اين محصول جوست ( joost) است.جوست هنوز ارائه نشده بحث‌های داغ زياد و اميدواريهای فراوان رابرای تلويزيون بر روی اينترنت ايجاد كرده است.بهمين دليل چند ماه قبل در سايت جوست ثبت نام كردم و هر روز منتظر بودم تا اجازه تست اين سرويس را پيدا كنم.

ديروز ايميل مربوطه رسيد و با ذوق زدگی زياد نرم‌افزار ان را دانلود كردم.بماند كه باچه مشقتي اين كار انجام شد.با اينكه تنها 10 مگابايت حجم داشت اما اينترنت عزيزتر از جانمان انچنان سرعتي از خود نشان داد كه چندين و چند موي من سفيد شدند تا دانلود ان كامل شد.هرچند در همان ابتدا هم سايت مربوطه پيشنهاد داده بود كه جهت استفاده از جوست بايد به اينترنت پهن باند ( broadband) دسترسي داشت اما كو گوش شنوا.پس از دانلود و نصب جوست در هنگامي كه خواستم ان را تست كنم هر شعبده كه بلد بودم بكار بستم اما سرعت اينترنت مملكت هسته‌ای ما جوابگوی ان نبود.در روزگاری كه اينده وب همراه با محتوی غني ويديويي است و در حالی كه وزير عزيز ارتباطات سرعت 128 را ممنوع مي‌كند و همچنين وقتي كه انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست – كسي نيست به من بگويد :» اخه نونت نيست ابت نيست جوست تست كردنت ديگه چيه؟؟؟!!»

در حالی كه ديگران به سمت ارائه ويديوهای پروضوح (HD) بر روی وب مي‌روند ما تاكی بايد به نوشته‌ها و متن قناعت كنيم؟

پ.ن: در مورد ارسال دعوت‌نامه متاسفم.چون بايد بعد از نصب جوست به سرور ان متصل شد و سپس يك اكانت در جوست ايجاد كرده و انگاه دعوت‌نامه فرستاد. بعلت سرعت پايين اينترنت نمي‌توانم به سرور جوست متصل شوم.افسوس!!

14 دیدگاه »

  1. Amir said

    آقا سلام عرض شد. میخواستم از این جوست استفاده کنم ولی نمیشه عضو شد. میگه باید کسی که عضوه شما رو دعوت کنه. میتونی من رو دعوت کنی؟

  2. پاینده باشی دکتر جان. حرف دل من جوون رو چقدر خوب انعکاس می دهید.

  3. Amin said

    سلام و خسته نباشید. اگر امکان داره از دعوت نامه های این سیستم به من هم ارسال کنید.
    با تشکر و احترام

  4. Amin said

    سلام و خسته نباشید. اگر امکان داره از دعوت نامه های این سیستم به من هم ارسال کنید.
    با تشکر و احترام
    ایمیل قبلی اشتباه شد با این ایمیل بفرستید

  5. amin ! said

    اینجا چقدر امین و امیر هست ! پس من کی ام؟ !!
    دعوت نامه اگه شد برا ما هم بله !

  6. Amin said

    salam doctor. mishe ye invitation ham baraye man bedi.mer30

  7. Moji said

    Dear Friend
    Could you possibly send me an invitation. I’m gonna use this serive but it sounds I need an invitation.
    I have broad band service( 3.0 MbPS) I hope it works for me.
    Thanks

  8. وحید said

    دکتر جان می‌خواستم درخواست دعوت‌نامه کنم که دیدم ماشالا متقاضی زیاده! نمی‌دونم محدودیت داری واسه فرستادن و به من می‌رسه یا نه دیگه!

    با احترام
    وحید

  9. arash said

    I need an invitation too.can you invite me?

  10. Mehdi said

    Dear Friend
    Could you please send me an invitation. I was going to use this serive but it seems I need an invitation from a member.

  11. hamid said

    Please send me an invitation
    Thanks in advance
    bye

  12. مرتضی پاکدل said

    در صورت امکان دعوتنامه هم برای من ارسال نمایید. با تشکر

  13. Farhad said

    در صورت امکان دعوتنامه هم برای من ارسال نمایید.

  14. مازوخ said

    بيا دكتر من بهت مي گم:»اخه نونت نيست ابت نيست جوست تست كردنت ديگه چيه؟؟؟!!»

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

