پرسپولیس يا استقلال

فكر كرديد مرام ورزشكاری من گل كرده؟ نه! اينهم يكی ديگه از جذابيتهای وب هست! امروز با يك سايت اشنا شدم كه خيلی بامزه بود.ايده سايت خيلی ساده اما كاربردی و جالب هست.شما در اين سايت وارد مي‌شويد.بعد بين دو موضوع(مورد يا هرچيزی كه فكر كنيد)يك مسابقه راه مي‌اندازيد.حالا ديگران مي‌توانند بيايند در اين matchup شركت كرده به هركدام از رقيبها يك امتياز بدهند و يا در زير ان كامنت خود را بگذارند.

از اين وسيله برای بسياری از چيزها مي‌توان استفاده كرد.يك سيستم نظرسنجي ساده-كاربردی و در عين حال جذاب.من برای نمونه يك matchup (مچ‌اپ) ايجاد كردم.طرفين اين رقابت دو باشگاه فوتبال ايران يعني (پرسپوليس و استقلال ) است.شما مي‌توانيد در اين ادرس ان را ببينيد.اگر دوست داشتيد به ان رای دهيد يا كامنت بگذاريد يا حتی در سايت ثبت‌نام كنيد و برای خودتان يك «مچ اپ » جديد بسازيد.مثلا يك مچ اپ بين «فايرفاكس- اينترنت اكسپلورر» يا «حسين درخشان – نيك اهنگ كوثر» يا «جنگ اری – جنگ نه » يا ….

اگر مچ اپ جديدی ايجاد كرديد در كامنتهای اين پست بگذاريد تا ديگران نيز به انجا بيايند و رای بدهند.

نكته:شرمنده‌ام!! از انجايي كه برای ايجاد يك مچ اپ حتما نياز به داشتن ادرس يك عكس يا ويديو بود من برای باشگاه های استقلال و پرسپوليس از عكسهای خانم «انجلينا جولی» استفاده كردم.اميدوارم اين موضوع موجب عصبانيت طرفداران خانم جولی يا احيانا طرفداران باشگاه ها نشود!!  اينهم ادرس ان

۱ دیدگاه »

  1. amin said

    من که طرفدار هر دو «باشگاه »
    هستم جون خودم ! 😀

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

