دانلود پيكاسا بدون درد و خونريزی

بعد از اينكه صدای «هل من ناصرا ..» سيد عزيز در فضای وبلاگستان پيچيد ما كه هميشه جزو عاشقان و شيفتگان پابرهنگان جهان هستيم بيتاب دوست شديم تا بتوانيم كمكی (جنسي!-پولی-جسمي-نقدی-نسيه و…!!) به اين سيد مظلوم بكنيم! الغرض يد بيضاء از استين يك هندوی كافر بيرون امد.خدا اين لب‌نال را از ما نگيرد.اين كافر دوست داشتنی لينك اخرين نسخه گوگل پيكاسا را گذاشته است .چند نتيجه اخلاقی مهم:

-هر وقت دنبال يك نرم‌افزار بدرد بخور بوديد سری هم به فايل هايپو بزنيد.

-اگر اخرين نسخه پيكاسا وب البوم را مي‌خواهيد به اينجا برويد.

-كاربران بلاگ‌اسپات مستقيما مي‌توانند از داخل پيكاسا به پيكاسا وب البوم عكسهای وبلاگشان را اپلود كنند.همانطور كه مي‌دانيد مدتی است كه گوگل ميزبانی تمام عكسهای بلاگ اسپات را به پيكاسا منتقل كرده است.(الهی كه كوفتتون بشه!)

-از داخل پيكاسا مستقيما مي‌توانيد ويديوها را به گوگل ويديو  اپلود كنيد.(چقدر هم كه ايرانیها به گوگل ويديو اپلود مي‌كنند!!)

-اما اين امكانش برايم جالب بود.چند وقت قبل نرم افزار جديد اسكرين سيور گوگل را دانلود كردم.حالا پيكاسا با اين نرم‌افزار بهتر و نزديكتر كار مي كند.

-بازهم نتيجه اخلاقی رديف كنم؟؟؟

-دعای روز 24 آوريل: خدايا به تمام پابرهنگان دنيا يك عدد كفش التفات فرما! آمين!

3 دیدگاه »

  1. moniri said

    سلام. ممنون. جالبی‌ش می‌دونیه چیه دکترجان. من خودم معمولا هر چیزی رو که دنبالش هستم توی filehippo یک نگاهی می‌ندازم. اما توی این مورد خاص یادم رفت. ممنون از لطفی که به بنده داری.

  2. اين پيكاسا و پيكاساوب يكي از بهترين نرم افزارها و سايت هاي عكس اي است كه تا بحال ديدم و استفاده كردم. مخصوصاً از سرعت جستجوي فوق العاده بالاي گوگل در اون بسيار لذّت مي برم و مشعوف ميشم!!!!

    خيلي ممنون كه لينك بدون مشكل و دردسرش رو براي كاربراي ايراني در دسترس گذاشتيد.

    htt://PLUS.photoclub.ir

    😦

  3. raoros said

    خیلی ممنون برای این File Hippo
    من دو ساله که پیکاسا دارم ولی جدیدا در یک اقدام بی ادبانه به من می گه تو نمی تونی پیکاسا تو آپدیت کنی چون کشورت خیلی در پیته ! این پیکاسا وب آلبوم که واسه خودش غوغاییه! من یه دنیا ساختم توش ! ممنون مجدداً !

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

