دختران ایرانی در توییتر

خب بنظر مي‌رسد كه ان فضای خشك و مردانه توييتر در حال تغيير است.به تازگی تعداد كاربران خانم توييتر افزايش يافته است.اما اگر فكر كرديد با يه مشت دختر لوس و ننر طرف هستيد سخت در اشتباهيد! نمي‌دانم از كجا شروع كنم؟

با اينكه به تازگی ويدا خانم را ادد كردم اما از همين الان عاشق نوشته هاش شدم.تصور كنيد يك دختر به اين راحتی و زيبايي صاحب كارش را به لقب بزغاله  مفتخر كند.در نوشته های او به دنبال يك دختر رمانتيك نباشيد.تصور من از او يك بمب متحرك است! پس مواظب باشيد توی صورت شما منفجر نشود!

اما در كنار اين انرژی متحرك نمونه‌های ارامتری هم از خانمهای ديگر هست.بعضی از انها وبلاگ نويس هستند مثل پرستو  . ديگه هركدام را فقط لينك مي‌دهم .اگر مشتاق خواندن نوشته‌های انها هستيد به توييتر انها مراجعه كنيد.البته ليست كامل انها را مي‌توانيد در سايدبار سمت راست اكانت من در توييتر در ليست دوستان من ببينيد.   انديشه  –  بيتافاطمه قديانی  – فروغگيتا – ليلا  –  مرضيه  –  مريمنرگسنيكو  –  سارا  –  ستاره  و….

اگر كسي هست كه در ليست بالا وارد نكردم لطفا راهنمايي كنيد.

نكته: فقط يك سوال برای من هست.چرا هيچ كدام از وبلاگ نويسها در مورد باز كردن اكانت خود در توييتر برای خوانندگان وبلاگشان توضيح نمي‌دهند؟اين فقط محدود به خانومها نمي‌شود. مثلا يكي از قديميهای وبلاگستان فارسي يعني  سلمان عزيز با اينكه اكانت توييتر دارد و فكر كنم حتی پستهای توييتر را در وبلاگش گذاشته اما دريغ از يك خط توضيح به خوانندگان وبلاگش كه: من يك اكانت در توييتر باز كردم و شما هم بياييد.ببخشيد اگر سلمان عزيز را مثال زدم.چون اگر من 100 سال هم در مورد توييتر بنويسم  انقدر اثر ندارد كه يك وبلاگ نويس معتبر چون او يك خط در معرفی توييتر بنويسد.پس توييتر را از الطاف خود بي‌بهره نكنيد.

12 دیدگاه »

  1. محمد said

    سلام آقای دکتر مزیدی
    من از مشتری های پر و پا قرص وبلاگ شما هستم و البته مطالبتان را بیشتر از روی فید دنبال می کنم.
    چند وقتی ست می خواهم با آرشیوم از بلاگفا به ورد پرس مهاجرت کنم اما مشکل من این است که نمی توانم از فید وبلاگم در بلاگفا یک فایل xml کلی خروجی بگیرم. متاسفانه بلاگفا بیشتر از ده تا پست فید نمی دهد .
    از فیدبرنر هم نتوانستم این فید را تهیه کنم .
    می خواستم بدانم شما راهی می دانید یا می توانید در پیدا کردن آن به من کمک کنید؟
    متشکرم به خاطر تمام مطالبتان .
    http://www.pappamania.blogfa.com/ زیرمتن

  2. سیاه said

    آقا ما از این نوشته های شما به شدت استفاده میبریم به خصوص در باب تکنولوژی. فقط من متوجه نمیشوم که تویتر چه فایده ای دارد. حالا فرضا همه هم آمدند در تویتر نوشتند چه فایده ای دارد؟ فقط برام سوال بود

  3. نقش توییتر در آینده روشن میشه! یعنی اینکه این سیستم هنوز اول راهه و هنوز به درستی نمیشه کاربرد خاصی رو برای اون تعریف کرد.

  4. آرمان said

    سلام
    من یه سوال دارم. من اکانتی در توییتر فعال کردم و حالا میخوام شما و چند تا از دوستان ایرانی رو اد کنم…چیکار کنم؟
    جایی بای سرچ نمی بینم.
    میشه راهنمایی کنین؟

  5. آرمان said

    سلام
    من یه سوال دارم. من اکانتی در توییتر فعال کردم و حالا میخوام شما و چند تا از دوستان ایرانی رو اد کنم…چیکار کنم؟
    جایی برای سرچ نمی بینم.
    میشه راهنمایی کنین؟

  6. کوچولو said

    سلام
    فکر کنم اسم منو جا انداختین. http://twitter.com/kuchulu55

  7. :) said

    http://twitter.com/mahboobdelha

  8. آقاي دكتر ممنون كه ما رو هم ياد كردي. چشم، همين امروز توي وبلاگم مي نويسم كه «: من يك اكانت در توييتر باز كردم و شما هم بياييد» 😀

  9. yohahahaha said

    چه جالب … ویدای پرسپولیسی رو میشناسم ….

  10. a said

    ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

  11. yegit said

    سلام مي خوام از پرشين بلاك مهاجرت كنم دربه در قالب فارسيم

  12. سمانه said

    من توي سايت خودم (وبلاگ و فتوبلاگ) هم لينك توييتر، فرندفيد و فيس بوكم رو گذاشتم و بالعكس !

    اينم توييتر و فرندفيد من :

    http://twitter.com/asmanehS
    http://friendfeed.com/asmaneh65

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

