نظر توییتر در مورد شخصيت شما

بله توييتر مي‌تواند در مورد شخصيت شما به شما امار جالبی بدهد.البته مي‌دانيد كه اين اطلاعات تنها برپايه امار و ارقام است.اما در نوع خود جالب است.

ابتدا به اين ادرس برويد.  username خود در توييتر  را وارد مي‌كنيد و سپس اين وسيله به شما سه ايندكس مي‌دهد:

1-ياوه گويی! : اين اندكس( بر اساس  Updates, Followers ) به شما مي‌گويد كه وضعيت ياوه‌گويی شما چگونه است.به من گفت حرف زياد مي‌زنی! اما وقتی يكي از بچه های ديگر توييتر را چك كردم داشت منفجر مي‌شد!! بالاترين امتياز  ياوه‌گويي را گرفت.

2-محبوبيت: اينجا بر اساس Friends,  Followers است.من در اينجا امتياز متوسط گرفتم. اما دوست عزيز ما نمره‌اش بالاتر شد.

3-مفيد بودن : بر اساس Friends,  Favorites است. نمره هردو ما چندان تعريفی نداشت.

يكي از نكاتی كه تقريبا همه ما در توييتر ان را فراموش كرده‌ايم  Favorites است.راستی شما فكر مي‌كنيد از نظر توييتر چطور ادمی هستيد؟؟ امتحان كنيد!

3 دیدگاه »

  1. ali said

    به من میگه تو بی هدفی/معاشرتی نیستی/از آخر هم معذرت خواهی می کنه

  2. مهدی said

    برای من همه چیز ناله می زد 😀

  3. VIDA said

    به منم می گه پر حرفم . خب اینجا درست شده برای حرف زدن دیگه !!!! به من می گه سعی کن کمتر حرف بزنی بیشتر گوش بدی !!! بعدش می گه بقیه به حرفات گوش می دن . من ماکسیمم روزی 3 الی 5 تا از کارایی که می کنم رو اون تو می نویسم بهم میگه پرحرف!!! تازه favorite هم ندارم :دی …

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

