پراكنده‌ها

1-اگر تنها راه ثابت كردن دوستيها در وبلاگستان فارسي استفاده كردن ازبلاگرولينگ است پس من دوستی خود را ثابت مي‌كنم حتی وقتی نظرم سرسوزنی هم تغيير نكرده باشد! وردپرس اجازه دستكاری نمي‌دهد.اما شاهين عزيز روش جالبی استفاده كرده است.با استفاده از ويجت rss در وردپرس فيد بلاگرولينگش را درسايدبار وبلاگش گذاشته است.منتها وردپرس متاسفانه حداكثر اجازه نمايش 10 عنوان را مي‌دهد.از انجایی كه ليست وبلاگهای مورد علاقه من به ليست شاهين عزيز نزديك است به همين دليل جسارت كردم و فيد او را در سايدبار خودم قرار دادم. حالا شما مي‌توانيد ليست 10 وبلاگ به روز شده را در سايدبار وبلاگم در زير عنوان blogroll ببينيد.

2-در اين مدت افراد زيادی از من درخواست دعوتنامه برای جوست كردند.از همه شما صميمانه عذرخواهی مي‌كنم.چون به اينترنت پرسرعت دسترسي نداشتم تا ان را فعال كنم ودعوت‌نامه بفرستم.اما اگر هنوز مايل هستيد در اينجا مي‌توانيد دعوتنامه رايگان بدست اوريد.

3-در مورد كامنتهای وبلاگ:دوستی عنوان كرده بود شايد انها را نبينم! نه اينگونه نيست.وردپرس در انتهای هر صفحه وبلاگش(در قالب معمولی ان ) دو rss دارد.يكي برای پستها و ديگری برای كامنتها .توصيه مي‌كنم اگر شما وبلاگ وردپرس داريد حتما فيد كامنت وبلاگ خودتان را لااقل گرفته و به فيدريدر خود بدهيددر اين صورت هيچكدام از كامنتهای وبلاگتان را از دست نخواهيد داد.من به همين روش تمام كامنتها را با دقت خوانده‌ام.هرگاه لازم بود به پست مربوطه رفتم و پاسخ دادم.

4-بعضی از دوستان گاه به كنايه از سبك نگارش اين وبلاگ ناراضی بودند.لطفا اگر ايراد يا انتقاد يا پيشنهادی داريد رك و مستقيم بگوييد.اينجوری من هم راهنمایی مي‌شوم.

5-هرچند وقت يكبار كه احساس مي‌كنم وبسايتها و وبلاگها ديگر چيز جديدی ندارند با يك وبلاگ زيبا سورپرايز مي‌شوم.اخرين نمونه ان الدفشن است.يك وبلاگ بسيار بسيار مفيد! نويسنده ان سعی مي‌كند تا نمونه‌هایی جذاب و البته فكرشده و عميق از دنيای تبليغات را معرفی كند.اگر شماهم مثل من تاكنون فكر مي‌كرديد كه تبليغات يعنی همين بنجلهایی كه از تلويزيون مي‌بينيم پس شما را دعوت مي‌كنم به ضيافت الدفشن.فقط اي‌كاش فونت وبلاگش را درست مي‌كردو البته از چنين كسي انتظار يك قالب زيبا برای وبلاگش چيز زيادی نيست.

4 دیدگاه »

  1. جناب مزيدي عزيز! از اظهار لطف‌تان بسيار تشكر مي‌كنم. موهبتي‌ست كه يك وبلاگ موفق و پربيننده، به وبلاگ من لينك بدهد. نتايج آن را بوضوح دارم مشاهده مي‌كنم. اما در مورد فونت و قالب و هزار (بلكه دو هزار) نكته فني ديگر، مزاحم خود شما خواهم شد. حسابي خودتان را به دردسر انداختيد جناب مزيدي!

  2. مهدی said

    به نظر من خیلی عالی یه من وبلاگ تو رو از همه بیشتر می خونم. چاکریم

  3. شاهین said

    دکترجان
    خیلی ما را چوبکاری فرمودید
    تنها بدی وردپرس همینه که نمی‌شه کد جاوا اسکریپت گذاشت ( شاید هم خوبی‌اش باشه) وگرنه می‌شد به دلخواه تعداد را تنظیم کرد ولی تنها راهی که می‌شه استفاده کرد همینه ، سوختن و ساختن با 10 تا لینک آخر

  4. دکتر جان خوشحالم که بلاخره تونستم شما رو قانع کنم!
    از اینکه برای نظرات دوستان ارزش قائل می شوید، از شما صمیمانه سپاسگزارم. البته می دونم که هنوز سر حرفتون هستید ولی همین که با دید باز به مسائل نگاه میکنید و سعی در راضی نگاه داشتن مخاطبانتان هستید، این کار شما بسیار ارزشمند و قابل تحسین است.
    امیدوارم که همچنان موفق و پیروز باشید.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

