چرا واكوپا جالب است؟

قبلا  برايتان از سايت واكوپا گفتم.در همين سه روز اتفاقات جالبی را شاهد بودم.كسانی كه در واكوپا بودند (منظورم ايرانيهاست) به اسانی با بهترين نرم‌افزارهاي هم اشنا شدند.يكي از اينها  «اوربيت دانلودر » بود.در همين مدت همه واكوپايي‌ها(!!) اين نرم‌افزار را دانلود-تست و استفاده كردند.همه راضی بودند.من تاكنون از اربيت بيشتر برای دانلود ويديوهای اينترنتی استفاده مي‌كردم.چون اوربيت يك نرم‌افزار است كه با شبكه  p2p در ارتباط است به هين دليل هرچه كاربران ان بيشتر باشند قویتر خواهد شد!

اما استفاده شخصی من از واكوپا در اين سه روز در 2 مورد بود.يكي فلوك(نرم‌افزاری مشابه فايرفاكس).هرچند قبلا در مورد فلوك زياد شنيده بودم اما رغبتی برای استفاده از ان نداشتم.اما وقتی ديدم «بيتا » از فلوك استفاده مي‌كند (چون نوع گزينشهای او هوشمندانه است) تشويق شدم فلوك را دانلود و استفاده كنم.مورد ديگر   GOM player است.نمي‌دانم شما  manwe را مي‌شناسيد يا نه؟ يكي از كاربران ايرانی توييتر كه او هم به جمع كاربران واكوپا اضافه شده است.در اكانت واكوپای او با اين نرم‌افزار اشنا شدم.از انجایی كه طراحی وبلاگ manwe بسيار زيبا بود حدس زدم اين انتخاب او نيز نبايد كم از زيبايي وبلاگش داشته باشد. GOM را دانلود كردم و  بنظرم امد كه يكي از بهترين نرم‌افزارهایی است كه اخيرا در وب ديدم.

اگر بخواهم  GOM player  را برايتان معرفی كنم بايد چندين پست كامل به ان اختصاص دهم.يك نرم‌افزار ساده و كم حجم ( 4 مگابايت) و در عين حال زيبا كه تمام فايلها و فرمتهای صوتی-تصويری را پخش مي‌كند.تنها همين نكته را بگويم كه حتی فايلهای فلش دانلود شده از يوتيوب و… را نيز ساپورت مي‌كند!

اما هدف من معرفی جی.او.ام نبود.خواستم بگويم كه چگونه واكوپا مي‌تواند به من و شما در يافتن نرم‌افزارهای زيبا-كم حجم-متناسب با اينترنت كند و اهسته ايران و همچنين نرم‌افزارهایی كه كمتر در سايتهای معروف مطرح مي‌شوند كمك كند.اين موضوع بخصوص برای كاربران لينوكس و اپل بسيار مهم است.واكوپا مي‌تواند مكانی برای اشنایی بيشتر كاربران اين سيستم عاملها با ساير كاربران انها در ايران و تمام نقاط جهان باشد.

نكته :لينكها را تعمدا نگذاشتم.اگر شما واقعا علاقه‌مند شده باشيد مي‌توانيد با رفتن به اين ادرس  با همه انها اشنا شويد. اگر حتی دوست نداريد اطلاعات خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد اما توصيه مي‌كنم لااقل -مثل من- از اطلاعات افرادی چون بيتا و  manwe حداكثر استفاده را بكنيد.در اين ادرس هم گروه ايرانيان واكوپا را تشكيل داده‌ايم.

5 دیدگاه »

  1. منیری said

    دکتر جان خیلی ممنون که به وبلاگ manwe لینک ندادی 🙂

  2. مهدی said

    شیره

  3. رضا said

    این کره‌ای‌ها به GOM Player می‌گن گُم.

  4. manawenuz said

    من Manwe هستم 😀
    میخواستم بگم که حتما Locate32 رو امتحان کنید . خیلی به درد من خورد . چون اصولا هیچوقت نمیدونم چیزیم کجاست :دی . توی واکوپا میتونید تو پروفایل من پیداش کنید.
    http://www.wakoopa.com/Manwe

  5. سلام دكتر،
    خيلي ممنون براي قضاوتتون، شرمنده كرديد في الواقع. من اينقدرام كه ظاهرم نشون ميده باهوش نيستمها :D. ضمنا Flock رو چند روزه تست مي كنم ببينم چطوريه. درواقع داداش كوچيكه Firefox خودمونه و معادل Firefox 1.5.0.11 هست. هنوز نتونستم نكته قابل توجهي پيدا كنم كه احيانا باعث بشه بر فايرفاكس ارجعيت داشته باشه. فقط انگار يه جورايي تميزتره!!
    ضمنا من الان رفتم واكوپا. down شده فعلا! يكي Stapler شونو دزديده!!! ببخشيد و … اينا. جريان چيه؟ شما مي دوني؟

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

