يك اكستنشن مفيد

اين اكستنشن برای فايرفاكس است .احتمالا برای شماهم پيش امده است كه وارد صفحه‌ای شده باشيد و در ان تعداد زيادی لينك وجود دارد كه مي‌خواهيد چندتا از انها را باز كنيد.من قبلا مجبور بودم روی تك‌تك لينكها بروم رايت كليك كنم و گزينه » باز شدن در يك تب جداگانه » را كليك نمايم.بعدا متوجه شدم كه اگر ماوس من علاوه بر  right click -left click از كليك ميانی پشتيبانی كند ( يعنی يك دكمه علاوه بر چپ و راست در وسط داشته باشد) مي‌توان مستقيما با كليك ان بر روی هر لينكی اين كار را انجام داد.

اما بازهم از انجایی كه من تنبل تشريف دارم و گاه باز كردن مثلا 20 عكس (آن هم چه عكسهایی!!! )احتياج به 20 بار كليك داشت اينكار كمی خسته كننده بود.يا همچنين باز كردن صفحات نتايج در گوگل يا باز كردن چندين لينك ويديو و…

 با استفاده از اكستنشن snap link  اينكار بسيار ساده شده است.اكستنشن مربوطه را به فايرفاكس خود اضافه كنيد.حالا هرگاه در جایی خواستيد چندين لينك را باز كنيد كافی است با رايت كليك بر روی ان لينكها حركت كنيد.يك مستطيل نقطه‌چين سبز رنگ بر روی انها ايجاد مي‌شود.با رها كردن دكمه ماوس تمام لينكهای انتخاب شده در تبهای جداگانه باز مي‌شوند.

                                                          تقديم به تمام تنبلهای عزيز!

7 دیدگاه »

  1. تنبل خان said

    مرسی دکی حال دادی جیگر

  2. manawenuz said

    کلی حال کردم . اکستنشن باحالیه 🙂

  3. نازی said

    با نگه داشتن Tab و کلیک کردن، در Tab جدید باز می شود و نیازی به باز کردن منو نیست

  4. حالا که صحبت عکس های 20 تا 20 تا شد بذار منم یه اکستنشن معرفی کنم.
    تنبل های عزیز همونطور که همکارم بهتون نشون دادن (به سبک آشپز های تلویزیون بخوانید) شما میتونید همه اون عکس ها رو باز کنید توی تب های مختلف. امااااا حالا خوب توجه کنید که من میخوام دستور العمل رو کامل کنم .قسمت سخت کار چیه حالا ؟ اینه که بخواین یکی یکی اون عکس ها رو Save کنید. تراژدی از اونجا شدت میگیره که معمولا همه عکس های 20 تا 20 تا اسامی مشابه هم دارن و باید اسم های جدید هم موقع ذخیره کردن بهشون بدید. و اما :
    اکستنشن Bazzacuda Image Saver رو نصب میکنید. یه دکمه میذاره بالای فایرفاکس. اون رو میزنید و خلاص ! تصاویری که توی تب ها باز شده بطور اتوماتیک ذخیره میشه همشون و تب ها رو هم براتون میبنده ! «هلو» بیا بر تو گلو ! تازه اگر توی تب های باز شده جند تا عکس کوچیک تبلیغاتی هم علاوه بر عکس اصلی موجود باشه. شما میتونید با زدن Ctrl+Alt+L بهش بگید که بزرگترین عکس اون تب رو میخواهید !

    اینم آدرس دانلود این اکستنشن :
    https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2331

    التماس دعا !

  5. همکار عزیز چه عکسایی؟ می‌شه بیشتر توضیح بدین!!
    شوخی کردم ، بابت اون پستت در مورد لینکستان پزشکی خیلی ممنونم.

  6. Coldmusic said

    اره این یکی هم خیلی لازمه
    همینطور اونی که حمیدرضا معرفی کرد

  7. mehdi_648 said

    دستتون درد نکنه خیلی عالی بود

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

