كامنت به سبك جديد

هميشه وقتی مي‌خواهيم در وبلاگی كامنت بگذاريم بايد مطلب را بخوانيم به قسمت كامنتها برويم و بعد در انجا كامنت بگذاريم.اما با سرويس  linebuzz اين كار بسيار ساده شده است.

ابتدا در سايت لاين باز ثبت‌نام مي‌كنيد.سپس يك خط كد به شما داده مي‌شود كه در وبلاگ خود قرار مي‌دهيد.حالا خواننده‌های شما بسيار راحت مي‌شوند! در هر نقطه‌ای از وبلاگتان مي‌توانند بر روی يك كلمه يا يك عبارت يا ..  highlight كنند (يعني با دكمه سمت چپ ماوس ان عبارت را مشخص كنند). به محض اين كه دكمه ماوس را رها كردند يك كادر كوچك ظاهر مي‌شود كه از انها مي‌پرسد ايا مي‌خواهند در مورد اين كلمه-عبارت  كامنت بگذارند؟در صورتی كه جواب مثبت باشد در همانجا كامنت مربوطه را وارد مي‌كنند.

به نظرم با اين روش كامنت گذاريها دقيقتر مي‌شود.هم برای نويسنده وبلاگ مفيد است و هم ساير خواننده‌ها تا بتوانند دقيقتر بر روی كلمات و عبارتها فوكوس كنند.البته نياز دارد تا خواننده‌های وبلاگها با اين روش آشنا شوند.هر وقت كسي خواست كامنت طولانی يا يك كامنت كلی بگذارد مي‌تواند از كامنت‌دونی پايين هر پست نيز استفاده كند.

سايت لاين باز   –   وبلاگ لاين باز

15 دیدگاه »

  1. Manawenuz said

    N1

  2. آقای دکتر آیا این سرویس در ورد پرس دات کام قابل استفاده است؟

  3. دکتر جان بسیار مورد عالی هست البته به شرطی که کنترل کتامنتها به دست وبلاگنویس باشه. اگه بخوام منفی نگاه کنم چنانچه کنترل دست وبلاگنویس نباشه ممکنه بعضی ها هر چه کلمات ادبیات اصیل فارسی هست! به عنوان کامنت بگذارند. ولی ایده فوق العاده ای هست. اگه کنترل باشه من یکی که توی وبلاگم میذارم.

  4. دکتر جان عجب چیز باحالیه. من در وبلاگم فعالش کردم. سعی میکنم یه پست تکمیلی هم با توجه به کپی رایت! داشته باشم.

  5. دکتر جان سلام – مدتهاست که خواننده وبلاگتان هستم. می خواستم بگویم که هر نقطه از وبلاگ نمی شه کامنت گذاشت. روی لینک ها نمیشه کامنت گذاشت و فقط نقاطی از صفحه امکان پذیر است که بین تگ های باز و بسته متنی وجود داشته باشه. سپاس.

  6. منظورم تگ های باز و بسته DIV در HTML بود که علامت های بزرکتر و کوچکتر را نگرفت (:

  7. fereshteh said

    سلام.
    یک سوال داشتم. کدی را که از این سایت گرفتیم باید در کجای بلاگر قرار دهیم. من از بلاگ اسپات استفاده می کنم. لطفا مرا راهنمایی کنید.

  8. من استفاده کردم – یه مشکلی داره و اونم اینه که کسی که میخواد کامنت بزاره هم باید تو این سایت عضو باشه و لاگین هم کرده باشه – من خودم زمانی که ساین اوت کردم دیگه نتونستم کامنت بزارم – بنابراین کامنت زیر پست هام ساده تر بود
    فعلا که کد رو حذف کردم

  9. نيما said

    منم همين مشكل رو دارم. اگه بخواد اينجوري باشه كه بدرد نمي خوره. اگه راهي داره كه بشه دورش زد لطفا راهنمايي كنيد.

  10. hiva said

    به نظر میاد این مشکل پایه رو داره ، به اضافه این که کند هم هست. حالا جای کار داره.

  11. manawenuz said

    حسین جان پیشنهاد میکنم akismet یا Gotcha نصب کنی رو بلاگت که لا قل از دست کامنتهای نا مربوط خلاص شوی , والا به خدا تمامی مردمان این مملکت برای خودشون راشیستن هر کدومشون از 1 ور افتادن خجالت بکشین عقیده هر کس رو بهش احترام بگذارین !!!!

  12. جواد کاظمی said

    کجایی دکتر مردیم از بی خبری

  13. mos69 said

    سلام من تازه عضو وردپرس شدم اگر ميشه نحوه كاركرد اون رو به من ياد بدين

  14. namaz1 said

    h

  15. sana said

    s

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

