گردش راحت در كامپيوتر

اگر شما هم مثل من كلاغ تشريف داشته باشيد و هرچه براق هست در كامپيوتر عزيز خود جمع اوری ‌كنيد! حتما با مشكل چرخيدن بين انها اشنا شده‌ايد! (حالا پيدا كردن يك فايل بجای خود! كه البته من با نظم دادن به انها و قرار دادن انها در درايوهای مختلف و در فولدرهای مربوطه انها را منظم مي‌كنم.) اما تعداد زياد فايل-فولدر حركت بين انها را واقعا به كاری عذاب اور تبديل كرده است.

اين‌بار يد بيضا از استين يك ژاپنی بيرون امده است!  QT Tabbar حلال مشكل شماست.به ادرس مربوطه برويد.فايل كوچكي را دانلود و سپس ان را نصب كنيد.

البته اين فايل تنها برای ويندوز و در حضور  .net framwork 2 فعال خواهد بود.با نصب ان امكانات بسياری به شما مي‌دهد.ساده‌ترين ان :در  windows explorer از امكانات tab  استفاده مي‌كنيد! از طرف ديگر در كنار هر فولدر -وقتی كه ماوس را نزديك ان ببريد -يك فلش ابي ظاهر مي‌شود كه با رفتن روی فلش سريعا به داخل فولدر مي‌رويد .فكر كنم گيج شديد!! در ويندوز هرگاه كه بر روی  all programs مي‌رويد يك ليست خود به خود باز نمي‌شود؟؟ همان كار در اينجا مي‌شود.

عجب پستی شد!! اقا ! حلوای تن تنانی تا نخوری ندانی.دانلود-نصبش كن تا حالشو ببری!! برای من كه از نفس كشيدن واجبتر شده!!

6 دیدگاه »

  1. manawenuz said

    من که حوصله سرو کله زدن نداشتم نصبش کردم ولی اتفاق خاصی نیفتاد 😀 باید کانفیگور شه که زمان میبره بگذریم فکر نمیکنم زیاد به درد من بخوره چون نمیدونم هیچ چیزیم کجاست تنها چیزی که تونسته کمکم کنه Locate 32 بوده . وقتی که 1.2TB هارد دیسک داری تنها راه چرخیدن توشون ایندکس کردنه 😀 هرچند افزونگی زیاد دارم ولی خوب Locate 32 رو دوست دارم . امتحانش کنید .

  2. ali said

    گوگل دسکتاپ را فراموش کردی؟ در ویندوز ویستا هم که خیلی راحت شده…

  3. manawenuz said

    من سیستم خونم سیستم بدی نیست (Core2 E6600 1GB ram 1.2 TB HDD )تازه اونموقع کانفیگوریشن هاردم 2*رید-0 بود!! ولی وقتی گوگل دسکتاپ رو نصب کردم !!!! بوم !!! کامپیوترم من یاد دورانه پاره سنگی انداخت اون موقع ها که هنوز جنگ گیگاهرتز شروع نشده بود !!!
    خیلی سیستم رو کند میکنه گوگل دسکتاپ چون همیشه داره ایندکس میکنه از اون طرف این برنامه قبل از ویستا اومده و علاوه بر اون من پول ویستا ندارم در ثالث من با اسکین ایرو ویستا مشکل دارم ابلهانه هستش برداشته سیستم عامل رو اورده تو مد گیم . برای کار تکست بیسد اصلا خوب نیست تازه ایرو رو خاموش میکنی سیستمت جای اینکه بهتر کار کنه کند تر کار میکنه . البته میگن 1 کی از دلایلش کلیر تایپ و مسایل مربوط به اونه ولیکن از قدیم الایام تا به امروز من یادمه نا تو مد دایرکت 3دی نه تو مد او جی ال کاره تکست بیسد نباید کرد .در ضمن اینم اضافه کن که سرچ ویستا بازم ریل تایم داره ایندکس میکنه و این رو سیستمت بار میزاره و افت پرفورمنس داری (کار ندارم که ویستا بده یا مزخرفه!!) ولی با لکیت هر موقع دوست داشتی میتونی دیتا بیست رو آپدیت کنی با وجودی که سیستم ام رو دان گرید کردم (Sempron 3000@2.6GHz 1GB ram 4*320 @non-raid config) پرفورمنسم هم از ویستا بهتره هم از XP با G!Desktop اگه سولوشن بهتری داری پیشنهاد کن !!!!

  4. bizbloger said

    سيستم من با اينكه Net framework2 رو نصب كردم ولي error ميده و ميگه مناسب نيست!

  5. manawenuz said

    شاید فریمورکس 2 یی که رو سیستمته بتاست و یا اینکه شاید باید سرویسپک فریمورکس رو نصب کنی 1 سر بزن به
    file hippo

  6. bizbloger said

    فكر نكنم اينطور باشه! اول 1.1 رو نصب كردم بعد 2.0 رو!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

