خواهش از گردانندگان بالاترين

نمي‌دانم اسمش را خواهش بگذارم يا پيشنهاد؟ در هر صورت فكر مي‌كنم بد نباشد بالاترين نيز از الگوی تبديل  » معاند –مخالف — منتقد » استفاده كند.طبعا هيچ فردی -حتی اگر واقعا مقصر هم باشد – از بلوك شدن اكانت خود در بالاترين خوشحال نمي‌شود. واكنش افراد – چه مقصر چه بي‌تقصير – تقريبا يكسان هست.همه انها تبديل به مخالفان  شديد بالاترين مي‌شوند.من در اينجا با درست يا غلط بودن اين مسايل كاری ندارم.

مي‌خواهم بگويم سايت بالاترين حق دارد هر وقت كه من برخلاف قوانين سايت رفتار كردم اكانت من را بلوكه كند.در اين هيچ بحثی نيست.اما خواهش من اين است: امكان برگشت را بعد از مدتی فراهم كنيد!

يعنی حتی افرادی كه واقعا تخلف كرده‌اند نيز اكانت انها تا ابد بلوكه نشود.حتی بزرگترين اشتباهات بشری نيز ممكن است قابل بخشش باشد! به همين دليل برای متخلفان 100% بالاترين نيز امكان برگشت دوباره با همان آی‌دی فراهم شود.از شاخص‌ترين نمونه اگر بخواهم مثال بزنم هودر هست.تيم بالاترين مي‌تواند با تمام اين كاربران مرزبنديهای خودش را حفظ كند اما بازهم اجازه فعاليت دوباره به انها داده شود.البته در تخلفات بعدی مي‌تواند دوره محروميت را طولانی‌تر كند .اما پيشنهاد من اين است كه هيچ كسی را برای ابد بلوكه نكند.

بلوكه شدن هميشگی يك آی‌پی يا اكانت برای من حكم «اعدام » ان را دارد.برای كسي كه با حكم اعدام -در هر فرم و به هر علت ان – مخالف است طبعا  بلوكه شدن هميشگی را نيز قبول ندارد.هيچ انسانی نيست كه خطا نكند.هيچ خطایی نيست كه با اعدام حل شود.اميدوارم بالاترين بازهم نشان دهد كه پيشرو هست.

5 دیدگاه »

  1. amin said

    من موافقم دکتر ! اگرچه از بالاترین استفاده نمیکنم
    امیدوارم جواب منطقی داشته باشند
    راستی دکتر یه فکری به حال اندازه ی فونت ها بکن.

  2. مهدی said

    امین راست می گه نظر من با tahoma هست. این طوری خوندنش سخته

  3. من فکر می کنم واقعا پیشنهاد خوبی هست. اصولا بلوکه شدن یک اکانت برای مدت محدود خودش بهترین تنبیه هست. هیچ دلیل نداره که به یه کاربر به خاطر یک بار اشتباه برای همیشه محروم بشه.

  4. amardan said

    دکتر عزیز،
    بحث بلوک شدن برای ابد و کوتاه مدت یک صحبتی است. اما مساله مهمتر بلوک شدن بدون اخطار قبلی است که به یکباره وبلاگ خود را باز می کنی می بینی بسته شده. تازه بدتر از آن این است که بعد از بسته شدن هیچ جوابی نمیدن که مشکل از کدام پست بوده تا بدونی و سعی کنی دفعه بعد تکرار نکنی. عین این اتفاق برای وبلاگ من افتاد behnamparsa.wordpress من 100 وبلاگ به شما نشون می دم که مثل من دارن موضوعات مختلف را برای دانلود ارائه میدن اونم با کرک یعنی قانون کپی رایت را رعایت نمی کنن. (اخه یه winrar هم برای دانلود بگذاری با کرک که باشه می شه نقض کپی رایت) یک دفعه بدون هیچ اخطار و یا هشداری بستن بعد هرچی سوال کردم علت چی بوده گفتن نقض کپی رایت و لی هیچ وقت نگفتن که کدوم پست یا لینک مشکل داشته یا اینکه کی شکایت کرده. من به دادگاه برده شدم محکوم و مجازات به قول شما به ابد شدم ولی هیچ وقف نفهمیدم که شاکی کی بوده یا جرم در کدام پست من بوده!!!!! متاسفانه من تصمیم وبلاگ بعدی خودم را جایی باز کنم که معقول تر برخورد کنند!!!!!! پس رفتم به filmandgame.blogspot.
    با تشکر،
    بهنام،

  5. شاهین said

    اه برای چی اکانت شما را فیلتر کردند ؟
    البته دلیلش را که نمی‌گن ولی وقتی که ببینن یکی پیدا می‌شه که ممکنه از نفوذشان در بالاترین کم کنه با بهانه‌هایی اکانتش را می‌بندند
    وگرنه از شما بعیده که مثل من 1000 تا اکانت بسازی و وبلاگت را بخواهی از طریق بالاترین معروف کنی (بهانه‌ای که اکانت من را بستند و توضیح دیگری هم درباره‌اش داده نشد)

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

