پاره‌ای توضيحات :

1-از همه دوستانی كه لطف كردند و در مورد قالب وبلاگ كامنت نوشتند تشكر مي‌كنم.اين قالب مطلوب من نيست.اما بنظرم امد بد نباشد مدتی با قالب كوبريك وداع كنيم! در مورد فونت:فونت وبلاگ هنوز تاهوماست! در فايرفاكس كامل نمايش داده مي‌شود اما در اپرا و اينترنت اكسپلورر فونت ان ريز مي‌شود.پيشنهاد شما چيست؟

2-در اين چند روز دوستان بسياری در جايكو وارد شده‌اند و لطف كردن من را هم ادد كردند.اما متاسفانه جايكو برای من قيلطر شده!! البته با ادرس  www.jaiku.com هنوز باز است ولی در هر سه مرورگر كاملا صفحه بهم ريخته است.پس فعلا من را ببخشيد تا وقتی كه قيلطرچيان عزيز بفهمند كه جايكو هيچ ربطی به مسايل ناموسي ندارد!!

3-مي‌خواستم تنها يك جمله بنويسم : » شروع سكوت 9 ماهه..شرمنده! » . اما ديدم اين روش خداحافظی با تمام جذابيت روشنفكرانه‌اش بنظر مودبانه نمي‌ايد.بهمين دليل احتياج به يك توضيح كوچك دارد.من بايد در 9 ماه اينده با تمام قوا درس بخوانم( برای امتحان تخصص ) .به همين دليل ديگر وقت لازم برای نوشتن وبلاگ را ندارم.اما از انجایی كه شديدا به اينترنت وابسته هستم بعيد مي دانم بتوانم يك قطع كامل ايجاد كنم.پس خداحافظی كامل نمي‌كنم.اما بايد كمتر وبگردی كنم.لطفا هر وقت ديديد بازهم دارم پركار مي‌شوم به من اخطار دهيد!!

4-متشكرم از تمام دوستان و خوانندگان.

پ.ن 1 : بنظر كاربران اينترنت اكسپلورر با اين قالب خيلی مشكل دارند. فعلا تا برطرف شدن مشكل به قالب قبلی برمي‌گردم.اميدوارم اين چند ساعت را كه اذيت شديد به بزرگواری خودتان بر من ببخشيد.

پ.ن 2 : مطلب 3 را برای خداحافظی ننوشتم.فقط نوشتم تا درجريان باشيد كه بايد كمتر وقت بگذارم و دير به دير اپديت كنم.اما از خودم بعيد مي‌بينم!!مطلب 3 بيشتر يك درخواست كمك  بود از شما تا من را مجبور كنيد كمتر از اينترنت استفاده كنم!! ( اعتياد هم بد دردی است!! ).

14 دیدگاه »

  1. 9 ماه ؟! مطمئنی دلیلش امتحان تخصصه ؟! (چشمک)

  2. دوست عزیز موفق باشی همیشه. کی دیگه باید وب سایت عجیب غریب معرفی کنه به ما؟ در ضمن کامنت بالایی هم جواب می خواد. 🙂

  3. خب اگه کم‌تر بشه، مشکلی نداره، ما هم مشکلی نداریم!

  4. amin said

    قانع کننده است دکتر ! امیدوارم موفق باشی
    زیاد بیای نت خودم یقه ی جنابعالی رو میگیرم 😀

  5. دکتر خیلی ببخشید هان ، اماعمرا اگه بتونی همچین کاری کنی ، یعنی تو وجودت نمیبینیم
    از ما گفتن بود ،

  6. afshinm said

    موفق باشی دکتر/ضمنا برای مشکل اعتیاد بهتره اینو ببینید حتما کمکتون میکنه http://ollyo.com/blog/computer/software/temptation-blocker-helps-to-stop-your-addiction
    ولی فکر نکنم این نرم افزار هم بتونه جلوی اعتیاد شما رو بگیره 😉

  7. manawenuz said

    موفق باشی , قالب قدیمیت باعث میشد خوانندگان به فایر فاکس رو بیارند که خودش در جهت اشاعه فرهنگ خوب بود . 😀

  8. someone said

    hey, u’re so stupid
    u’re putting ur stupid and personal issue on balatarin? y?
    y do u think the fact that u wanna study 9 month is important for us?

  9. ramosdesign said

    hi,
    very nice your blog.

    i’m from Curitiba – Brazil

    check my blog…
    http://blogdoed.wordpress.com

  10. سلام آقاي دكتر، والله چرا دروغ بگم… براي من هم باوركردني نيست geek ي مثل شما 😀 بتونه 9 ماه ترك كنه! اما بهرحال در آزمون تخصص صميمانه براتون آرزوي موفقيت مي كنم.
    راستي با استفاده از چند تا پست قبليتون با عنوان گردش راحت تر در كامپيوتر اينجا: http://dotnetsource.com/fa/forum/default.aspx?g=posts&m=5004&#5004 يه پست زدم و سعي كردم قوانين كپي رايت رو هم بطور كامل رعايت كنم! 🙂
    بهرحال آقاي دكتر هر جا كه هستيد شاد و موفق و تندرست باشيد.;)

  11. Amir said

    موفق باشید.. من که طرفدار پرو پا قرص مطالب شما در فید بلاگتان هستم…
    به شما هم لینک دادم.. موفق و پیروز باشید..

  12. درس را بهانه نکن. ولی اگر قصد خواندن داری… واقعا بخوان و کمتر به فکر اینجا باشد… مطمئن باش تا 9 ماه دیگر کسی شما را از خاطر نمی برد.

  13. علي جباري said

    آرزوي موفقيت در امتحانات.

  14. […] جدید همین جا نخواهم نوشت. یک جورایی چیزی است مثل “می روم برای مدتی” جناب مزیدی […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

