جنبش وردپرس فارسی

ما گروهی از كاربران اینترنتی بر اين عقيده هستيم كه وردپرس به دليل برخورداری از امكانات بسيار و همچنين ارائه آن به صورت منبع باز ( اپن سورس ) لياقت آن را دارد كه از طرف وبلاگ‌نويسان ايرانی مورد استفاده قرار گيرد.وردپرس به‌دليل اپن سورس بودن اين قابليت را دارد كه آن را متناسب با نيازهای خود بومی‌ سازی كنيم.هم اكنون وردپرس هم به صورت نرم‌افزاری رايگان و ساده جهت كنترل مديريت محتوی در وبلاگهای شخصی و هم به صورت يك سرويس وبلاگی رايگان  در اينترنت قابل استفاده است.

ما كاربران اينترنتی ايرانی ضمن احترام فراوان به تمام كاربران و دستداران ديگر سرويسهای وبلاگی – اعم از ايرانی و خارجی – از وبلاگ نويسان عزيز درخواست می‌كنيم جهت تقويت و گسترش استفاده از امكانات به روز – ساده و رايگان وردپرس به « جنبش وردپرس فارسی » ملحق شده و از امكانات رايگان آن در آدرس وردپرس فارسی ( fa.wordpress.com ) استفاده نمايند.همچنين كسانی كه برای وبلاگ شخصی خود نياز به نرم‌افزار مديريت محتوی دارند آدرس ( wordpress.org ) را جهت دانلود نرم افزار رايگان – منبع باز و منعطف وردپرس پيشنهاد مي‌كنيم.

پ.ن: لينك اين مطلب در بالاترين  اينجاست. در صورتی كه تمايل داريد به «جنبش وردپرس فارسی »كمك نماييد به لينك ان در بالاترين نگاهی بياندازيد.

26 دیدگاه »

  1. سعید said

    حمایت می شه خیلی زیاد

    واقعا وردپرس یه چیزه دیگس

  2. navid said

    به نظر من اول باید مشکلات وردپرس حل بشه بعد این صحبت ها پیش بیاد . اینها تبلیغات منفی می شه . یک کاربر وقتی به وردپرس دات کام می ره و مشکلاتش رو می بینه دلسرد می شه و بعدا اگه این مشکلات به کلی هم حل بشه بازم نماید بهش سر بزنه. پیشنهاد می کنم یه نگاه به لینک زیر بندازی :‌
    http://www.asroone.net/1386/03/wordpress-com/

  3. آرش said

    من دارم از وردپرس استفاده می کنم و تا به حال به مشکلی بر نخوردم. البته سرویس رایگان وردپرس رو امتحان نکردم. ولی ورژن 2.2 اون به خوبی داره روی هاست من کار می کنه. به عنوان یک وب دولوپر می گم که تا به حال بهترین برنامه مدیریت وبلاگ بوده!

  4. moryabdi said

    باید یه کاری کرد که تمپلیت های فارسی ساپورت رو اضافه کنن… اینجوری حال گیریه..

  5. ورد پريس در انجمنش يه قسمت داره به نام ideas .يعني حتي من كه يه آماتورم ميتونم كاري واسه بهبود وردپريس كنم .
    رابطه ي ورد پريس با كاربرهاش رابطه ي پدر و پسريه !!اينو ميتونيد از انجمن ها و قسمت راهنماي ورد پريس بفهميد.

  6. محمد رودگلی said

    مزیدی مزیدی حمایتت می کنیم
    :))

  7. ara said

    سلام
    یه موضوع داغ تو بالاترین ایجاد شده بنام سرویسهای وبلاگ نویسی، ورد پرس، بلاگر، مهاجرت؟
    با تشکر.

  8. رضا said

    منم با نظر نوید هم عقید هستم وردپرس هنوز خیلی مشکلات داره، من خودم هر بار که نصبش کردم سه سوت پشیمون شدم.

  9. Kamran said

    وردپرس عالیه … بهترین نرم افزاری بوده که برای وب لاگ دیدم و کار کردم

  10. ابوالفضل said

    ها؟! «جنبش»؟!

  11. سعید said

    درسته که وردپرس مشکلاتی رو در زمینه فارسی داره ولی در مقابل مزایایی که داره اصلا به حساب نمیان. این مشکلات هم حتما درست میشن.

  12. من هم برای فارسی و هم برای انگلیسی از وردپرس استفاده میکنم و انصافا عالیه. البته جز بلاگر سیستم های دیگر رو آزمایش نکردم.

  13. محسن said

    سلام ورد پرس عالی بود منم هم از مهاجرانم به ورد پرس یک سوال داشتم من دامینی دارم و می خواهم به وبلاگ ورد پرسم اتصال دهم چه کار باید بکنم ان اس هایش رو نیز به ورد پررس متصل کردم اما چه باید بکنم ورد پرس میگه باید ده کریدیت داشته باشی اخه برای دامین چند بار باید پول بدم بعدش اگه باید بدم چجوری کلا این کارو کامل یاد بدید ممنونمhttp://www.itnevesht.wordpress.com

  14. xerror said

    ما هم وردپرسی شدیم http://onlysiavash.wordpress.com/2007/05/30/in-the-wordpress/

  15. manawenuz said

    Sponsered link !!!:)
    😀

  16. […] مزيدي عزيز چند روزيست كه جنبشي راه انداخته براي آشنا كردن بلاگرهاي فارسي كه در سرويس […]

  17. saeedsaman said

    وردپرس نسبت به شرکت‌های دیگر هنوز خیلی عقبه! مدتی است که با همکاری گوگل، وردپرس سعی کرده که حتی در موتورهای جستجو دیگر شرکت‌ها را با «پارتی‌بازی» عقب بزنه! اگر روی گوگل نگاه کنید می‌بینید که جستجوی سایت‌های وردپرس اول از همه می‌رسند! از طرف دیگر، وردپرس که یکی از عقب‌مانده‌ترین شرکت‌ها در زمینة وبلاگ بود، و فقط آمریکائی‌ها در آن مطلب می‌نوشتند با کمک اینترنت اکسپلورر که بعضی از سایت‌های فعال وبلاگ نویسی را از قبیل «خانگا» از رده خارج کرد، شروع به گسترش فعالیت‌هایش کرده. از نظر فیلترینگ هم وردپرس درست مثل بلاگر یکی از همکاران دولت‌هائی است که وبلاگ‌ها رافیلتر می‌کنند! نمی‌دانم چرا «بعضی‌ها» اینقدر از این وردپرس خوششان آمده!

  18. Ali said

    سلام
    میخوام نظرتون رو راجع به این مطلب بدونم
    با تشکر
    http://www.p30design.net/Post-143.aspx

  19. rahgozar said

    نظرتان در مورد blogsome چیه؟ مهمترین مشکل من با wordpress اینه که اصلا نمی‌شه تو قالب دست برد و اونو تغییر داد. فکرش را بکنید، تمام وبلاگهای فارسی عین هم هستند! blogsome هم از سیستم wordpress استفاده می‌کنه ولی امکان تغییر کامل قالب رو می‌ده.

  20. […] جنبش وردپرس فارسی « مزيدی دسته بندی : Uncategorized — mouood @ 10:20 pm جنبش وردپرس فارسی « مزيدی […]

  21. […] –  جنبش مهاجرت به وردپرس […]

  22. […] جنبش مهاجرت به وردپرس […]

  23. […] باشم تنها يك لينك را بعنوان بهترين معرفي كنم لينك جنبش وردپرس فارسي مي‌باشد. چون در اينجا بود كه سعي كردم با احترام كامل به […]

  24. […] Oct 14th, 2007 by Ehsan Moslehi اندر حکایات جنبش وردپرس: […]

  25. پرهام said

    برای چی انقدر تبلیغ وورد پرس را می کنید؟
    البته سیستم خوبیه ولی دلیلی نمیبینم که انقدر تبلیغش را کنند :-؟؟

  26. […] – جنبش مهاجرت به وردپرس […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

