just for test

اين پست تنها برای تست پلاگين فليكر برای ويندوز لايو رايتر است. اميدوارم نتيجه راضی كننده باشد.

 

8 دیدگاه »

  1. ali said

    راضی کننده است!

  2. manawenuz said

    من نمیخوام بیگدار از داکس گوگل مهاجرت کنم ۱ ریویو از ویندوز لایو رایتر و مقایسه اون با داکس میخوام کسی ندیده‌؟؟؟
    اگه نیست ۱ کی بیاد توضیح بده !!!
    درضمن بیاین ۱ نهضت فایرفاکس راه بندازیم به این سرویسهای ایرانی فشار بیاریم فایرفاکس ساپرت کنند بعد از ۱ سال رفتم تو بلاگفا و پرشین بلاگ حدودو ۹۰٪ بلاگهای بلاگفا با فایرفاکس مشکل داشتن و داشتم از تبلیغ ها دیوونه میشدم‌!!!‌نمیخوان اینا مهاجرت کنن به تبلیغای تکست بیسد؟؟

  3. (پزشكان) pezeshkan
    وبلاک حامیان پزشکان بدون مرز
    لطفا ما را هم به لینک های پزشکی اضافه کنید
    با تشکر
    ژوبین

  4. Alireza said

    آقاي دكتر درس و مشق يادت نرده !!!!

  5. محمد رودگلی said

    دکتر جان چند وقته من تو این وردپرسمون با یکی از دوستان به طور مشترک می نویسیم. منتها نمی دونم چرا اسم نویسنده ها رو پای هر مطلب نمی نویسه.
    بعدم یه سوال شما چه طور ما بلاگ لاگ و فید ساباسکریب و فید بلاگ رولینگ رو در سایدبار استفاده کردین؟ فید رو البته می دونم چه طور می شه استفاده کرد اما نه مال بلاگ رولینگ رو . ممنون می شم اگه یه توضیح کوتاه بدین .

  6. talaye said

    آقا من با این لایو رایتر مشکل دارم. اصلا با وبلاگم sync نمی شه. چیکار کنم. اونجایی که یوزر و پسورد وبلاگو میدم ارور میده

  7. g0nah said

    آقای مزیدی مشکلی پیروی طرح جنبش وردپرسی داشتم که به علت طولانی بودن مطلب براتون میل کردم . منتظر جواب شما می مونم .
    موفق باشید

  8. […] فليكر توصيه مي‌كنم.يك نمونه از استفاده از  ان را در اينجا […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

