فيس‌بوك را صمیمی‌تر كنيد

فيس‌بوك بعلت انتشار پلتفرم خود مي‌تواند هر روز پذيرای ايده‌های جالب و نو باشد.من در اينجا سه اپليكيشنی كه تازه در پروفايل خودم نصب كردم را توضيح مي‌دهم.شما هم اگر اپليكيشن جالبی يافتيد بقيه را بی‌نصيب نگذاريد:

1- my questions : با قرار دادن اين اپليكيشن مي‌توانيد يك  سوال مطرح كرده و بازديدكنندگان پروفايل شما در فيس‌بوك به ان جواب دهند.مثلا من برای شروع اين سوال را در اين قسمت از پروفايلم گذاشتم:    why i can,t type farsi . اين كار شبيه قرار دادن نظرخواهی در وبلاگ است.

2-trakzor : اگر با سايت مای‌بلاگ‌لاگ آشنا باشيد مي‌دانيد كه با قرار دادن ويجت ان در وبلاگتان مي‌توانيد بفهميد چه كسانی به وبلاگ شما سر مي‌زنند.مدتی كه گذشت اين افراد -حتی اگر كامنت هم نگذارند- مي‌توانند با همديگر و با نويسنده وبلاگ بيشتر اشنا شوند.تركزور در فيس‌بوك همين كار را انجام مي‌دهد.من مي‌توانم با نصب تركزور بفهمم چه كسانی از پروفايل فيس‌بوك ن بازديد كرده‌اند.همچنين هركسي كه تركزور را در پروفايلش نصب كرده باشد بقيه مي‌توانند به انجا رفته و ببينند چه افراد ديگری به اين پروفايل سر زده‌اند.

3-honesty box :اين كم‍ی تا قسمتی هم جالب و هم پيش‌بيني‌ناپذير هست!! به كمك «صندوق صداقت»!! شما مي‌توانيد بدون اين كه شناخته شويد برای افراد كامنت بگذاريد و حرفهايي را كه در حالت عادی نمي‌توانيد به افراد بگوييد بصورت ناشناخته به انها بگوييد.مثلا من اين صندوق را در پروفايل خودم نصب كردم.حالا تمام كاربران فيس‌بوك مي‌توانند در پروفايل فيس‌بوك من بدون اين كه شناخته شوند-تنها جنسيت مرد و زن مشخص مي‌شود- برای من كامنت بگذارند.تمام كامنتها را نيز فقط خود من مي‌توانم بخوانم. خواهشا كامنتهایی نگذاريد كه عرق شرم بر پيشانی بنشاند!!!

چی؟ تاكنون عضو فيس‌بوك نشده‌ايد؟؟!!! مگه ممكنه؟!!

facebook.com

3 دیدگاه »

  1. sasha said

    دکترجان ، شما که نتیجه ی صمیمی تر شدن facebook را قبلا پیش بینی کردی ، همین الانش از یکی از isp های تهران ا قیلط شده !

  2. علي جباري said

    لطفا گروه ها ي مفيدشو معرفي كنيد.

  3. وحید said

    آقا ما اين trakzor رو نديديم! جريان چيه؟!

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

