توسعه‌دهندگان وب

با سايت بالاترين و نمونه انگليسي ان سايت ديگ آشنايي داريد.حالا تصور كنيد همان سايت برای developres ايجاد شده باشد.مي‌شود: dzone

در اينترنت پيدا كردن لينكهای عامه‌پسند بسيار اسان است.اما پيدا كردن مطالب تكنيكي گاه كار مشكلی است.به همين دليل فكر مي‌كنم براي كسانی كه به تازه‌های وب از ديد تكنيكي ان علاقه دارند سايت dzone بسيار مفيد باشد.در قسمت  dzone snippets نيز مي‌توانيد چندين هزار قطعه كد مفيد بيابيد.

سواد ما كه به اين چيزها قد نمي دهد. شما از ان لذت ببريد مهندسهای جوان!

7 دیدگاه »

  1. عرفان said

    سلام. از حضورتان در حلسه دیشب ممنون
    من که هنوز این سایتو آزمایش نکردم. الان دارم عضو میشم ببینم چه طوریه

  2. g0nah said

    آقای مزیدی ، می بخشید باز من مزاحم شما شدم ، چطوری می تونم وبلاگم رو توی وردپرس ریسیت کنم یعنی همه چیزش نوسازی بشه و دوباره شروع کنم ، آخه من چندین عملیات رو پیاده کردم به همین دلیل اولین مطلب شماره 55 است !!!! این یعنی هرج و مرج تازه خیلی از تنظیمات هم به هم خورده ، خلاصه اصلاً میشه چنین کاری کرد ، این امکان رو میهن بلاگ داره !

  3. bizbloger said

    خب! لينك شما رو در دسته اينترنت گذاشتم!

  4. mhmazidi said

    گناه عزيز:
    متوجه منظورت نشدم! اگر مي خواهی مي‌توانی يكبار كامل وبلاگت را ديليت كنی و سپس از اول ان را دوباره ثبت كنی.اما در مورد ريسيت كردن وبلاگ متاسفانه چيزی نمي‌دانم.از وبلاگ عصرونه هم سوالت را بپرس:asroone.net

  5. bizbloger said

    دارم حسابي با تانگلر ور ميرم!

  6. سعید said

    عالی بود

  7. MMahdi said

    خیلی عالی بود.باز هم از این پست ها که مربوط به دولوپر هاست بزن.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

