خورشید خانوم

اگر نظر من را بخواهيد بايد با قاطعيت بگويم امروز برای وردپرس فارسي روز بزرگی است.دلايل خودم را بعدا خواهم گفت.اما علتش بسيار ساده است: ورود خورشيد خانوم به جمع وردپرسي‌ها.هم وبلاگ فارسي و هم وبلاگ انگليسي او اكنون در  wordpress.com هست.اين يكي از مهمترين اتفاقاتي است كه تاكنون وردپرس دات كام فارسي به خود ديده است.اثرات ان را در طی هفته اينده و بخصوص ماه اينده شاهد خواهيد بود.اولين علامت ساده ان: امروز دومين وبلاگ برتر وردپرس بود.

اميدوارم ورود خورشيد وبلاگستان، به وردپرس فارسي بتواند نور و گرمای وردپرس را چندين برابر كند( من از اين بابت مطمئنم).منت برهمه ما گذاشتيد خورشيد تابان. ورود شما و تمام انوار تابناكتان را به وردپرسي‌هاي عزيز تبريك مي‌گويم.منتظر اثرات ورود شما هستيم.

7 دیدگاه »

  1. khorshidkhanoom said

    خیلی خیلی ممنونم از این همه لطفتون. کلی شرمنده کردین من رو! من چند وقت بود دور رو بر ورد پرس می گشتم. یه سری هم با آی دی وبلاگ انگلیسی ام تو ترجمه های فارسی کمک کردم. ولی لینک اونجا رو که ترجمه می کردیم برای ورد پرس گم کردم. اگه بهم بدین لینکش رو خیلی ممنون می شم. بازم مرسی برای اینهمه لطف!

  2. merikhi said

    سلام. کاملا بی ربط. گفتم شاید این عکس برات جالب باشه

  3. shaghayegh said

    میشه لطفا در مورد وردپرس و امکاناتش.طریقه ی انتقال آرشیو و اینکه چه برتری نسبت به سایر سرویسهای وبلاگی داره توضیح بدین؟ یا اگر قبلا گفته شده لینکش رو معرفی کنین.ممنون میشم

  4. عالیه.
    به نظر من بهترین کار ممکن همین بود

  5. خورشيد خانوم چرا اينهمه معروفن؟ نكنه واقعا خود خورشيدن؟ ميشه لطفا علت اينهمه محبوبيت رو بگيد؟

  6. mhmazidi said

    شقايق خانم:
    از قديم گفتن حلواي تن‌تناني تا نخوري نداني! خب چرا يك وبلاگ در وردپرس براي تست كردن درست نمي‌كنيد.فقط 2 دقيقه طول ميكشه

  7. سلام
    خیلی جالب بود اینکه اینقدر هیجان زده شده بودید.
    خورشيد وبلاگستان و …
    بامزه بود.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

