والوپ

چندماه قبل وقتي برای اولين بار تعريف سايت والوپ را در يكي از وبلاگهای معروف آ‌ی‌تي خواندم رغبت كردم كه ان را تست كنم.ايميل خود را دادم اما ديگر خبری از ان نشد.در اين مدت فقط يكبار شنيدم كه مايكروسافت والوپ را خريده است.تا اينكه هفته گذشته يك ايميل ذوق‌برانگيزاننده برايم رسيد!!

سامان عزيز (نويسنده وبلاگ baraka) من را شرمنده خودش كرد و يك دعوتنامه برايم فرستاد.در والوپ عضو شدم.هنگامی كه خواستم وارد والوپ شوم با يك علامت اشنا مواجه شدم: بله! والوپ كاملا برپايه flash/flex طراحی شده است.

اصلا انتظار چنين چيزی را نداشتم.والوپ يك «شبكه اجتماعی» مثل ماي‌اسپيس-فيس‌بوك-اوركات است.از طرفی كار كردن با سايت های مبتنی بر فلكس در عين جذابيت و زيبايي بدليل اينكه از ساختارهای غني (RIA) برخوردارند، احتياج به سرعت مناسب دارند-كه تصور نمي كنم در كشور باستاني ما در دسترس باشد. به همين دليل مطمئنا والوپ در بين كاربران ايراني تا چند سال اينده جايگاهی نخواهد داشت.حتي هم‌اكنون با وجود رقبايي چون ماي‌اسپيس و فيس‌بوك بعيد است كه بتواند عرض‌اندام كند. اما  والوپ مكان جالبي است برای كساني كه به فلش/فلكس و آينده پيش روی ان علاقه دارند.اگر واقعا به تست فلكس بر روی والوپ علاقه داريد من حدود 10 دعوتنامه دارم كه مي‌توانم در اختيار شما قرار دهم.فكر كنم كه سامان عزيز نيز حدود 9 دعوتنامه داشته باشد.در زير يك اسكرين‌شات از اكانت والوپ سامان عزيز مي‌گذارم.اميدوارم كه من را ببخشايد!

پ.ن: دعوتنامه‌های من تمام شد.لطفا از سامان عزيز در وبلاگش بخواهيد.همچنين  10 نفر دوست عزيزی كه برايشان دعوتنامه فرستادم، لطفا بقيه دوستان در ليست انتظار را دعوت كنند.

sshot-1

12 دیدگاه »

  1. payman said

    با سلام
    اگر امکان دارد برای من دعوتنامه بفرستید با تشکر

  2. Mohsen said

    سلام . اگه با سرعت ۲۵۶ میشه ازش استفاده کرد لطفاً برای منم دعوت‌نامه بفرستید.مرسی

  3. Farbod said

    اگه تونستین برای من هم بفرستین. خوشحال می شم…

  4. majid said

    salam majid hastam az weblogam didan kardid

  5. reza said

    I would appreciate if you could provide me an invitation .

  6. محمود رمضانی said

    سلام
    اگه لطف کنید و برای من هم دعوت نامه بفرستید ممنون می شم

  7. Soroush said

    شبکه اجتماعی بر پایه فلکس؟زنده باد ادوبی! لطفا من رو دعوت کنید دکتر تا تست کنم.

  8. . said

    خيلي جالبه… منم دعوت نامه ميخاوم دكي

  9. سعید said

    سلام دکتر جان

    اگه تونستی من رو هم دعوت کن.

    موفق باشی

  10. pooyarm said

    سلام دکترجان، به ما هم سر بزن، تو جاکس منتظرتیم…
    راستی اگه تونستی ما رو هم دعوت کن، ممنون

  11. milad said

    من دیر رسیدم 😦 یا نفر دهمم ؟!! دکتر جان پارتی بازی کنین ما رو در اولویت بزارید 🙂

  12. مهسا said

    منم می خواستم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

