يك هفته با وردپرس

در سلسله نوشته‌هايي كه تحت عنوان «يك هفته با وردپرس» تقديم شما مي‌شود، سعي مي‌كنم وبلاگهایی يا نوشته‌هايي از يك وبلاگ را معرفی كنم.معيار من برای اين موضوع شناساندن بيشتر كساني است كه در محيط وردپرس دات كام مشغول شده‌اند و ممكن است هنوز بسياری از عزيزان از وجود وبلاگ آنها يا نوشته‌های خوبشان باخبر نباشند.طبعا وردپرس دات كام هر روز در حال گسترش است و اين معرفي‌ها نمي‌توانند تمام وبلاگها را پوشش دهند.از طرف ديگر وبلاگهایی با محتوی غني هستند كه معروفند و نياز به قرار گرفتن در اين ليست را ندارند. درنتيجه اين نوشته‌ها به هيچ‌وجه نمايي كلي از محيط وردپرس ارائه نمي‌دهند.تنها هدف نويسنده اين وبلاگ معرفی و تشكر از وبلاگ‌نويساني است كه نوشته‌های خوبشان كمتر جلوی ويترين وردپرس قرار دارد.شما مي‌توانيد ويترين وردپرس را در وردپرس دات كام فارسي و اينجا هر روز دنبال كنيد:

1- باراكا: سامان عزيز-همان كه مرا به والوپ دعوت كرده، مژده داده است كه به جمع كوچك ما در وردپرس پيوسته است.زين پس نوشته‌های خوبش را در ادرس جديد دنبال كنيد.

2- ققنوس: ساده بگم: وردپرس افتخار يافته يكي ديگر از بهترينهای وبلاگستان را ميزباني كند.مثلا به اين پست عالی او نگاه بياندازيد.

3- كاتالاكسي: درست است كه اين وبلاگ را قبلا معرفی كردم.اما نوشته‌های اقتصادی او انقدر قوی است كه وبلاگش را بايد هزاران هزار بار تعريف و تمجيد كرد.

4- كوهيار: كوهيار عزيز نياز به معرفی ندارد.هميشه جزء top 10 وردپرس است و يكي از چهره‌های محبوب برای كاربران بالاترين.طنز زيبا – و در عين حال خطرناكی – دارد.اميدوارم هيچگاه برايش مشكلي ايجاد نشود.به اين نمونه دقت كنيد.

5- لوكاديوم: مدت كوتاهي است كه به وردپرس افتخار ميزبانی داده .اما نوشته‌ه ايش مايه غرور ‌آ‌ی‌تی‌ نويسان وردپرس است. 

6- پس فردا: بدون شرح.فقط ببينيد.

7- گوگل و نتايج عجيب: اگر فكر كرديد تنها همين مطلب ايشان جذاب است سخت در اشتباهيد.وبلاگش را ببينيد.

8- آناهيتا: يكي از عجايب وردپرس.يك خانم بسيار فعال: موسيقي-عكس-مطالب طنز-قيلطرشكن-دارنده سايت-نويسنده چيره دست …بازهم ادامه بدم!!

9- آجرپاره: اين آجرپاره از طنازان بلاگفاست كه اكنون روحيه شادی را به وردپرس اورده است.

10- آتئيست: گول اسم وبلاگش را نخوريد.من هر وقت فيد وبلاگش اپديت مي‌شود قلبم به تپش مي‌افتد.تازگيها دارد آرشيو ماشابل دات كام را ترجمه مي‌كند.كم‌كم بايد شاگردی استاد را بكنيم.

فعلا همينقدر را داشته باشيد.البته الزامي هم نيست هفتگي باشد.يك موقع ديديد معرفي‌هايمان روزانه شد يا ماهانه!!

13 دیدگاه »

  1. lukadium said

    دکتر جان حسابی خجلت زده مان نمودید! بزرگترین جذابیت وردپرس همین جامعه دوست داشتنی نویسندگان و رهبر فرزانه این کامیونیتی هم کسی نیست جز مزیدی عزیز. خداوند انگشتان شما
    را برای لاگیدن بیشتر و بیشتر قوت دهاد!

  2. ممنون كه وبلاگ مرا لايق معرفي كردن دونستيد.
    ولي كامپيوترم خراب شده. هيچ كاري جز كامنت فرستادن نمي شه كرد. كندي cpu به شدت سيستم رو از هر كاري باز داشته.
    – راستي چرا قلبتون به تپش مي افته!؟

  3. محمد said

    سلام رفیق!
    ممنون از حسن توجه‌تان!
    از این لیست قبلا با خانم دانشور آشنا شده بودم، برم تا دیر نشده با بقیه هم آشنا بشم و به رسم کوچکتری لینکشان کنم!
    باز هم متشکر

  4. ققنوس said

    با سلام

    قربان شرمنده فرمودید بنده را. حالا اینقدر تعریف بفرمائید از من تا امر بر خودم هم مشتبه بشود!

    با تشکر و تقدیم احترام
    ققنوس

  5. ققنوس said

    جناب مزیدی عزیز و محترم

    بابت لینک یک دنیا ممنون. به محض رسیدن به منزل (حدود ۱۲-۱۳ ساعت دیگر) کار بر روی آن را شروع خواهم کرد. در پاسخ سوالی که فرموده‌اید که آیا این حقیر همان است که با وبلاگ آوای موج آن بحث را داشته باید عرض کنم که بله، خودم هستم. ققنوس بلاگ اسپات که بعد از پیدا کردن وردپرس حاضر نیست دیگر به ضرب چوب هم برگردد به بلاگر. چقدر خوشحالم که دوستان خوبی چون شما پست‌های من را دنبال کرده‌اند و آنها را بخاطر دارند. مایه سرفرازی است برای من.

    با تشکر و تقدیم احترام
    ققنوس

    پ.ن: کوتاه نوشتم به تلافی آن کامنت طولانیم.

  6. soboone said

    سلام ممنون از اینکه به فکر دوستانت هستی البته چرب زبونی نشه یه موقع فکر اشتباه نکنی یه عالمه آپدیت کردم ه وبلاگم سر بزن

  7. majid said

    سلام ممنون از اینکه به فکر دوستانت هستی البته چرب زبونی نشه یه موقع فکر اشتباه نکنی یه عالمه آپدیت کردم به وبلاگم سر بزن بعد اگه میشه لینک من رو تو قسمت وردپرست بزار
    خیلی ممنون

  8. سلام دکتر مزیدی
    باعث افتخار که توی این لیست قرار گرفتم
    من هم تشکر می کنم به خاطر نوشته های شما بود که وارد این جو صمیمی شدم

    شما بزرگوارید و همیشه به من لطف داشتید
    به بازدیدکننده های عزیز هم همینجا بگم! اگر وارد وبلاگ من شدید و دیدید با تعریف های دکتر جور در نمیاد کامنت هاتون را همینجا! بگذارید!

    شادآزاد باشید
    🙂

  9. سلام جناب مزيدي
    واقعاً لطف كرديد
    ذوق مرگ شديم
    اشاالله عمري باقي بود جبران كنيم
    سبز باشيد و برقرار

  10. mhmazidi said

    علی جان:
    فكر كنم مشكل كامپيوتر شما مربوط به اد-ور يا تروجان يا … هست.بنظرم از يك آنتی‌ويروس(مثلا كاسپرسكي يا نورتون)+ يك انيت اد-ور مثل spybot search & destroy با هم استفاده كن.

  11. آقای مزیدی عزیز این نوشته هایی که قرار است با عنوان «یک هفته با وردپرس» بنویسید بسیار کار جالبی است.تو خیلی از وبلاگهای خارجی هم بخشهایی مثل این بخش هست که به معرفی مقالات جالب از نظر نویسنده وبلاگ در یک دوره زمانی خاص میپردارند. اما این حرکت در وبلاگستان فارسی هنوز جا نیافتاده.به نظر من شما یک فتوا بدهید تا وبلاگنویسان فارسی مقالات جالبی که در یک هفته خواننده اند را به خوانندگان خود معرفی کنند تا بقیه هم استفاده کنند.البته اختصاص دادن یک تگ جداگانه در وردپرس دات کام هم میتونه به این حرکت کمک بزرگی بکنه.

  12. ayyoob110 said

    ممنونم از توجه شما!
    راستی مگه شما فتوا هم می‌دهید؟

  13. […] دوم وردپرس در مطلب قبلي گفتم كه الزامی نمي‌بينم حتما اين مطالب ماهانه […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

