نرم‌افزارهای آزاد

چند روز قبل وقتي يك از مطرحترين سايتهای دانلود، پيشنهاد كار بر روی نرم‌افزارهای آزاد و اپن سورس را جدي گرفت بسيار خوشحال شدم.امروز لينك مفيدی ديدم.

تاكنون ليستها و سايتهای زيادی برای معرفي نرم‌افزارهای آزاد-رايگان-اپن سورس ايجاد شده است.يكي از آخرين آنها -كه ادعا مي‌كند  best of best می‌باشد – را مي‌توانيد در اينجا بيابيد.تقسيم‌بندی ها : ويندوز – مكينتاش – اينترنت – سيستمهای عامل – بازی – وبسايت – سي دی پروژه‌های اپن سورس.

از تمام وبلاگها و سايتهایی كه در مورد نر‌م افزار فعاليت مي‌كنند، دعوت مي‌كنم از اين ليست بازديد كنند.اميدوارم با تلاش شما استفاده از اين نرم‌افزارها رونق بگيرد.

3 دیدگاه »

  1. Saleh said

    چرا فقط از اون لیست بازدید کنند؟ مگر سیستم عامل های دیگه مشتری ندارند؟ گرجه من الان از روی ویندوز دارم اینها رو تایپ می کنم ولی بیشتر اوقات با مک کار می کنم

  2. takpesar said

    منم موافقم این طروی به قولی هم مدیون تولید کننده نرم افزار نیستیم و به قولی امروزی تر کپی رایت هم رعایت میشه..کاملا موافقم!

  3. دكتر جان من خيلي از شُل افزارهاي گرافيكي اين ليست رو امتحان كردم. مالي نبودن! اما يه نرم افزار اپن سورس به اسم مديا كدر رو امتحان كردم كه خيلي خوب جواب داده. تو بلاگم راجع بهش نوشتم

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

