فایرفاكس با زیبایی اپرا

اعتراف می‌كنم هنوز نمي‌توانم قدرت و زيبايي اپرا را فراموش كنم.هنوز هم هربار مرورگر اپرا را باز مي كنم، از اينهمه زيبايي،سادگی و قدرت پاهايم سست مي‌شود! هنوز هم عاشق سادگی و زيبايي اپرا هستم.

از طرف ديگر با وجود استفاده فراوان از فايرفاكس هيچ وقت نتوانستم با قيافه‌اش كنار بيايم.هرچقدر هم تم‌های  مختلف را تست كردم نشد كه نشد!

اما از امروز زيبايي و سادگي اپرا را در فايرفاكس خواهم داشت.اگر شما نيز مثل من ديوانه‌وار عاشق اپرا هستيد و از طرفی مجبور به استفاده از فايرفاكس هستيد پيشنهاد مي‌كنم از اينجا تم مربوطه را بگيريد.(ورژن جديد در همين لينك است!)

شايد فقط توهم باشد! اما از وقتي كه اين تم را نصب كردم، نمايش صفحات بسيار با كيفيت‌تر شده است.بنظر شما توهم است يا واقعيت؟

نكته: باز بگيد چرا من اينقدر عاشق مجله اسمشينگ هستم؟متشكرم عزيزم!!

پ.ن: اين تم تنها زيبايي نيست،ببينيد چقدر فضاي ديد را افزايش مي‌دهد!

21 دیدگاه »

  1. محمد said

    بعد از سه چهار سال استفاده از اپرا، بالاجبار چون اپرا صفحه کامنتدونی بلاگفا را باز نمی‌کرد به استفاده از فایرفاکس روی آوردم، اما هروقت چهره کریه‌اش را می‌دیدم یاد ویندوز 98 و برنا می‌فتادم
    فایرفاکس با این تم را می‌شود به بن‌لادنی تشبیه کرد که ریشش را زده و تی‌شرت پوشیده، اما هنوز آن قدرت و ابهت گذشته را داره!

  2. takpesar said

    من عاشق اپرا هستم مرور گرم سال هاست همین اپرا هستش و فقط برای سایت هائی که نمی خونه از باقی استفاده میکنم با این حال دلم برا دانلود این تم داره ضعف میره..مرسی

  3. دکتر دچار توهم شدی!
    بیشتر از رنگ زمینه اش لذت بردم. دل نشین است.

  4. babak said

    سلام دکتر جان . نظری که میخوام بدم اصلا هیچ ربطی به مطلبتون نداره پس همین اول ازتون عذر خواهی میکنم .

    دکتر جان من خیلی وقت که به وب شما سر میزنم .
    ولی هیچ وقت نشد که واستون کامنت بزارم .همیشه میگفتم ایشون اینقدر دوستان باارزش ومعتبر داند که وقتی برای همدردی با برادر کوچیکش نداره. ولی این بار دل رو به قول معروف به دریا زدم و خواستم واستو ن کامنت بزارم .
    نوشته ام رو کوتا ه میکنم . اگر قابل دونستید وسری به کلبه حقیرم زددید و دل نوشته هام رو خوندید . نظری هر چند مختصر واسه برادر کوچیکتون بزارین.
    و برادرنه (یا شاید بیشرمانه) از شما طلب راهنمای میخوام

    بابک

  5. نوید said

    من هیچوقت نتونستم با ظاهر اپرا کنار بیام . به نظرم ظاهرش خیلی مشکل داره و اصلا جالب نیست .

  6. ظاهر ساده فايرفاكس رو ترجيح مي دم. چيزاي كلاسيك هميشه رو مدن!

  7. Manwe said

    والا دکتر جان فکر کنم دچار اینسامنیایی چیزی شده باشی :دی (ساعت پست ۴ صبح !!!)
    من والا تنها دلیلی که تا حدود ۲ ماه بعد از اومدن فایرفاکس از اپرا استفاده میکردم ایمیج زوم اپرا بود که یه اکستنشن به همین نام دانلود کردم و زندگی شیرین شد‌!!!!
    در ضمن این تم به رندرینگ انجین کاری نداره !!!‌
    🙂

  8. alireza said

    خيلي قشنگ بود…
    قبل از اين اينقدر اكستنشن نصب كرده بودم فقط يك نقطه از صفحه معلوم بود ولي اين تم يكم از نفرتم نسبت به قالب فايرفاكس كم كرد
    ولي بازم هيچي جاي اپرا رو نميگيره

  9. Manwe said

    در ضمن این تم به هیچ وجه وسعت دید رو افزایش نمیده این دو تا اسکرین شات رو نگاه کن دکتر جان

  10. amin said

    دکتر جان ، بی خیال این آدم های مغرض ! 😀
    من که خوشم اومد . دستت درست 🙂
    این noia 2.0 extreme رو هم امتحان کن. بدک نیست.

  11. اوووووووه:d

    تو سیاره ورد پرس رو ببینی نصفش مزیدیه!

    http://planet.wp-persian.com/

    ببین

    برو کیف کن!

  12. maryam said

    اپرا اگه با بعضی سایت ها و وبلاگ های فارسی به خصوص بلاگفا مشکلی نداشت خیلی عالی می شد. من که خیلی وقته از فایر فاکس استفاده می کنم. شاید حدود یه سالی بشه که اصلا اکسپلورر رو هم باز نکرده باشم. اما نمی دونم چرا با این همه مشکلاتی که اکسپلورر داره هنوز تو ایران اکثر کاربرا ازش استفاده می کنن و فایر فاکس هنوز جا نیفتاده.

  13. kourosh said

    اولاً بايد بگم که اين تم خيلی قشنگه و من هم دچار اين توهم شدم
    فکر ميکنم صفحات زودتر لود ميشن! بعد هم بايد بگم مشکل اپرا با بلاگفا
    به راحتی قابل حل شدنه! ميتونيد تو آپديت هاتون بنويسيد
    کافيه سايت بلاگفا رو باز کنيد بعد از منوی تولز . کويک پريفرنس . اديت سايت
    . نتورک . آيدنتيفای از اينترنت اکسپلورر بزنيد برای هميشه مشکلتون حل ميشه!

  14. […] سياوش عزيز :در  اپرا-فايرفاكس: زحمت كشيده و دو اسكرين شات تهيه […]

  15. ابراهیم said

    من به طور کامل از هر دو مرورگر استفاده کردم و به نظر من نکات مثبت فیرفاکس از اپرا بیشتره و اون تعداد کم نکات ضعف هم با اکستنشن های بسیار عالی قابل رفع هستن اما فقط یک قضیه رو فایرفاکس نتونسته رفع کنه اونهم streaming در هنگام دانلود هست که باعث شده وقتی میخوام mp3 یا ویدیو دانلود کنم به اپرا برگردم

  16. دستت در نكنه عزيز

  17. يادم رفت بگم كه خدم از اين پوسته استفاده مي كنم.
    اميدوارم خوشتون بياد. ساده و سنگين و زيبا و البته صورتي

    http://firefoxpro.net/2007/03/01/pinkhope-071

  18. […] كامنتي هستند كه تاكنون زحمت نوشتن آنها كشيده شده است: 1- سياوش عزيز :در اپرا-فايرفاكس: زحمت كشيده و دو اسكرين شات تهيه كرده […]

  19. […] پوسته ی اپرا برای فایرفاکس […]

  20. […] پوسته ی اپرا برای فایرفاکس […]

  21. thanks boy

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

