جشن اوپن سورس

روز جهانی نرم‌افزارهای آزاد ( اوپن سورس)نزديك است.به همين مناسبت در روز دوشنبه همين هفته جشني در تهران و بعضي از شهرهای بزرگ كشور برگزار مي‌شود.از همه كساني كه وقت و حوصله كافی دارند!! خواهش مي‌كنم در اين مراسم شركت كنند.حداقل فايده ان برای شما اين است كه از نزديك با علاقه‌مندان اوپن سورس اشنا مي شويد.در بين انها افراد مطلع زيادی را خواهيد يافت.همچنين حضور شما در انجا مي‌تواند موجب كنجكاوی كساني شود كه چندان آشنايي با دنياي اوپن سورس ندارند.

اول از هر چيز برای خود جا بياندازيد كه اوپن سورس يك تفكر – يك فرهنگ است. برای جا انداختن و عمومی كردن يك فرهنگ-تفكر نياز به زمان طولانی و اقدامات فراوان و پيوسته است.شركت هر كدام از ما در اين جشن، كمك بزرگی به اين فرهنگ است.

زمان-مكان: دوشنبه 19 شهریورماه 1386 و از ساعت 16 در محل “پارک دانشجو” واقع در خیابان ولی عصر – چهار راه ولی عصر.

لينكها:

جشن نصب اوبونتو در تهران، همزمان با روز جهانی آزادی نرم افزار
جشن روز آزادی نرم‌افزار و نصب اوبونتو در تهران
جشن های نصب (ویکی کاربران ایرانی اوبونتو)
جشن روز آزادی نرم افزار و نصب اوبونتو در تهران (وب نوشت های مرد مرده)

-وبلاگ سعيد  –مطلب امين  –نوشته آناهيتا   -نگاه آی‌تی‌ انلاين

6 دیدگاه »

  1. محسن said

    سلام دکتر جان . آقا من از اون آدرسی که گفتی استفاده کردم اما کامل نیست . یا شاید من نمی فهممش . شما چیز دیگری رو سراغ نداری

  2. SunMaster said

    دکتر عزیز
    راستش من جزو طرفدارای لینوکس هستم هرچند باید اعتراف کنم بخاطر سه تا برنامه قیاطر شکن . لایو رایتر و البته چت روم یاهو دیشب لینوکس نازنین رو پروندم!!!
    نگو هر در رو داسته باش…من از دو تا سیستم عامل بدم میاد

    اما اوبونتو…..نسخه خوبیه اما ÷پشتیبانی دیال اپنداره
    و واسه دانلود دایلر باید وصل شد اینترنت
    کلا یه کم نقض غزصه

  3. کیان said

    سلام دکتر
    من از اوپن سورس خوشم می آداما یک چیزش منو نامید کرده وآن مودم هستش .کامپیوترهم بدون اینترنت مفهومی ندارد حداقل برای من
    بعد ازمدتها وررفتن با ردهت وسوزو به زوزپولی جمع کردیم ویک مودم اکسترنال ایکروپ روسی گرفتیم وتوانستیم چندروزی از این نعمت بهره ببریم اما چشمتان روز بد نبیندکه این مودم هم ازکارافتادمن هم که تازه داشتم این نوع سیستم عامل را یاد می گرفتم ناامیدشدم .دیگه هم نه پولی داشتم که مودم اکسترنال بخرم وهم ترس از مشکل ارکار افتادن دوباره
    به نظرشما کدام مودم داخلی مناسب برای لینوکس هست .ضمنا من قصدخرید ایدی سل دارم کدام نوع مودم درلینوکس برای ای دی سل پشتیبانی می شودیا می توان درلینوکس به طریق ان به اینترنت وصل شد.

  4. سعید said

    سلام دکتر جان

    ممنون که خبر رو گذاشتی

    امیدوارم که خودت هم وقت و حوصله کافی داشته باشی و حتما بیای :دی

    موفق باشید

  5. دوست عزیز

    این جشن در اصفهان نیز همزمان توسط «گروه کاریران لینوکس اصفهان» برگزار می گردد.

    برای اطلاعات بیشتر به سایت این گروه:
    http://www.isfahanlug.org/wiki/index.php
    و به قسمت «فعالیت ها» -> «گروه روز آزادی نرم افزار» مراجعه نمایید.

  6. Manwe said

    کیان جان به شما پیشنهاد میکنم به فروم های forum.ubuntu-ir.org یک سری بزنی میتونن کمکت کنند

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

