خشم

چهره زن داد می‌زد كه امكان نصحيت ابلهانه وجود ندارد.به همين دليل با سر افتاده بر روی دفتر و خودكار آماده نوشتن پرسيد: علت درخواست طلاق؟ لحن ِ پاسخی كه شنيد از خود كلمات كوبنده‌تر بود: فتيش ِ جوراب.

13 دیدگاه »

  1. حامد said

    نه دکتر ! جدا دارم نگرانت میشم …

  2. moryabdi said

    این پست توی سیاره فایرفاکس چیکار میکنه؟!
    تک اشتباه فرستادی؟!

  3. محقوظ said

    از شما خواهش می کنم که مطالب بی ربط را به سیاره فایرفاکس نفرستید و ارزش کار خودتان را با این شیوه های جذب مخاطب پایین نیاورید. چون مطالب شما همینطوری هم خواننده دارد و لازم نیست دست به دامن سیاره شوید. ظاهرا پیش از این هم این کار را کرده بودید و عذر خواسته بودید . اما فکر می کنم تکرار این کار یک توهین به شعور مخاطب است.

  4. سعید said

    جان؟ چی بود؟

    احتمالا آخرش به فیس بوکی چیزی می رسه :دی

  5. سلام وبلگ قشنگي داري خوشحال مي شم وبلاگم را لينك كني و من هم وبلاگتو برات لينك ميكنم مي خوام همكاري خوبي با هم داشته باشيم
    با عنوان : بهترين آنتي ويروسهاي جهان

  6. laf said

    😉

  7. سلام دکتر!;)

    میگم شما تو انجمن مجید آنلاین عضوی؟

    من یه تاپیک باز کردم با عنوان «اوپن سورس؟ آری؟ خیر؟»،
    میگم اگر شما عضوی نظرتون رو بنویسید وگر نه نظرتون رو از طریق ایمیل بهم بگید،توی فروم از طرف شما بزنم.دیگه زحمت عضویت نکشی، چون دردسر داره برای اعلام یک نظر، آدم این همه فرم عضویت و اینا رو پر کنه.

    آدرسش هم اینه:
    http://forum.majidonline.com/showthread.php?t=79766

  8. lukadium said

    حالا باز خدا رو شکر فتیش جوراب بوده!

  9. دکتر جان! این قالب وبلاگ ما نیز تغییر کرده و بلاگ رول هم چندتا لینک توش بوده، اتومات پاک شده! شما که استادی … جریان چیه؟

  10. سلام
    قالب وبلاگ من عوض شده 😦

  11. سلام جناب دکتر
    ظاهرا ورد پرس این روزها دچار اشکالات اساسی شده
    اصلا دسته بندی وبلاگ ها در لینک ها رو به نمایش نمیگذاره ، مشکلات عمده ای در دسته بندی داشتم در چند وبلاگ مختلف شما هم با چنین مشکلی مواجه شدید ؟

  12. SunMaster said

    بهترین پستی بود که این چند وقت اینجا خونده بودم
    دلسرد نشو دکتر
    تو بهترینی

  13. مرسی آقای دکتر !
    خوشحال شدم دیدم به ما هم سر زدید 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

