پوزش ، خواهش

بگذارید شرح كامل اتفاقات اين چند روزرا در فرصتي مناسب كامل توضيح دهم.فعلا از كافی‌نت مي‌نويسم.برای موضوع بخصوصی اين مطلب را تقديم مي‌كنم.

چند وقت قبل مطلبي نوشتم كه احساس كردم برای مسئولين و خوانندگان سايت سياره  فايرفاكس خواندنش مفيد است.برچسب فايرفاكس را به آن زدم.اما واكنش دوستان اين بود كه نبايد آن مطلب در سياره وارد مي‌شد.در پست بعدی عذرخواهی لازمه را كردم.

امروز پس از مشكلاتی كه اين چند روزه برای كامپيوترم ايجاد شده بود يك پست كوتاه نوشتم و برچسب جديدي به آن زدم: قطعات. در نمايش پاياني وردپرس دات كام آن را بدون دسته‌بندی منتشر كرد و بنظر مي‌رسد كه اين پست سر از سياره فايرفاكس درآورده است. باری ديگر ناراحتی  و دلخوری يكي از خوانندگان سياره را به دنبال داشت. هرچند كه امروز بنظر مي‌امد وردپرس دات كام-بخصوص در وبلاگهایی با قالب كوبريك مشكل داشته است، اما اين هيچ از مسئوليت من در مقابل ناراحتی خوانندگان سياره فايرفاكس كم نمي‌كند.

من ضمن عذرخواهی مجدد از خوانندگان محترم سياره فايرفاكس، در همين‌جا رسما از دوستان عزيزم كه مسئول سياره فايرفاكس هستند درخواست مي‌كنم كه فيد وبلاگ من را از سياره خارج كنند. اميدوارم عزيزان اين درخواست رسمي و علنی من را حمل بر بي‌ادبی ندانند.مهم نيست من با چه مشكلاتی مواجه بودم؛ مهم اين است كه وبلاگ‌نويسي من به هيچ عنوان نبايد موجب ناراحتی خوانندگان شود-چه خوانندگان اين وبلاگ چه جاهای ديگر.

برای  رضايت خوانندگان ارزش بسيار قايلم ودر اين مورد سرسختي خاصي دارم.بي‌صبرانه منتظر پاسخ مثبت عزيزان مسئول سياره فايرفاكس هستم.تنها چيزی كه مي‌تواند خستگي اين چند روز را از تنم بيرون كند خارج شدن فيد وبلاگم از سياره است تا خوانندگان عزيز آن بدانند كه برايشان ارزش بسيار قايلم.

با آرزوی موفقيت برای ايشان و خوانندگانشان.

17 دیدگاه »

  1. ali said

    خسته ام .تو چطور؟
    دعا کن رفیق
    محتاجم به دعا

  2. محقوظ said

    همین که این توضیحات را دادین کلی برای من ارزش داشت و فکر می کنم همین توضیح برای اینکه سوتفاهمات برطرف بشه کافیه. مرسی دکتر….

  3. گفتم امروز این وردپرس.کام یه چیزیش هست!
    دعا میکنم که این اشکال در نمایش حروف مربوط به فونت ها باشه و نه دیتابیس!
    ضمن عرض دمت گرم به مت و اینا به خاطر Right to Left کردن قالب!

  4. Ehsan Moslehi said

    صبح که خواستم برم تو وبلاگم پیغام خطا داد پنج دقیقه‌ی دیگه مراجعه کنید. بعدشم که سایت باز شد هدر وبلاگ پریده بود و کماکان همین طوره، سه چهارتا وبلاگ وردپرسی دیگه که از همین قالب کوبریک استفاده می‌کردند و چک کردم دیدم اونا هم بدون سربرگند! بعدشم دسته بندیام به هم ریخته بود آخرشم ساید بار رفت سمت چپ! البته الآن همه چی درست شده به غیر از سربرگ دوباره آپلود نمی‌کنم ببینم خودش درست می‌شه یا نه.

  5. bizbloger said

    موبم تو چطوري!
    مراقب خودت باش!

  6. حامد said

    سلانم
    جناب دکتر . بدین وسیله به عنوان «آبدارچی سیاره فایرفاکس» اعلام می کنم که فید وبلاگ شما بر خلاف میل باطنی من و همکارانم در فایرفاکس پارسی، بصورت موقت، از منابع سیاره حذف می گردد .بدیهی است که به محض برگشتن شرایط به روال عادی ، فید شما مجددا اضافه می شود. پیروز و بهروز باشید

  7. در به در کافی نت ها نبینمت دکتر ! 😀

  8. maryam said

    مثل این که خراب شدن کامپیوتر شما کلی بدشگون بوده. این از به هم ریختن بعضی قالبهای وردپرس این هم از قیلطر شدن گوگل و همه خدمات جانبیش ازجمله جی میل و گوگل ریدر. تازه همه فیدهای فیدبرنر و همه وبلاگ های بلاگفا هم قیلطر شدن. آدم حس میکنه داره از آخرین قطرات اینترنت استفاده می کنه. ممکنه فراصبح که بیدار میشیم همه چیز قیلطر باشه!

  9. میلاد said

    اینا که هیچی نیست در مقابل مکافاتی که برای من پیش اومد . من نزدیک 30 تا پستم پاک شد. هیچ کس هم با من همدردی نکرد. 30 تا از بهترین پست هام .

  10. Rooh said

    پس از مهاجرت از بلاگفا به وردپرس تازه اولین پست خودمو فرستادم
    و فوراً وبلاگمو باز کردم ولی متوجه شدم که :
    1. فونت صفحه دارای مشکل است
    2. سایدبار وبلاگ در سمت چپ ولی سایه ی سایدبار کماکان در سمت راست قرار دارد
    3. دسته بندی ها مشکل دارد
    4. لینک ها اضافه نمی شود و …
    امیدوارم این به هم ریختگی ها دوباره درست بشه تا من با خیال راحت از اینکه سرویس خوبی برای نوشتن انتخاب کردم به کارم ادامه بدم
    راستی با فیلتر شدن شدن سرویس های گوگل دیگه با چه امیدی کانکت بشیم
    (البته هنوز isp من چیزیو فیلتر نکرده
    در ضمن اینم بگم که من وبلاگ وزین شمارو لینک کردم ولی متاسفانه هنوز در وبلاگ دیده نمیشه
    (http://roohnevesht.wordpress.com)

  11. merikhi said

    دکتر جان
    برای کی داری می نویسی
    گوگل رو بستن 🙂

  12. Mehran said

    برای شادی روح گوگل و بلاگفا همگی «من قرا الفاتحه ماالصلوات » !!!!

  13. soboone said

    سلام دکتر جون امروز به وبلاگ از تهران با عشق رفتم دیدم شما نوشتی من اشتباه گفتم ! آخه من واسه افزایش بازدیدکننده خودم نمی گم که من گفتم که شاید یه نفر از وبلاگش استفاده کرد و واسش کامنت گذاشت حالا حالا ها هم نه وقت کرد که بهش سر بزنه نه .. گفتم حداقل واسش امیل بنویسه که آقا اینجوریه .. به خدا من منظوری نداشتم به پیر به پیغمبر .. بعد خیلی ببخشید همه مثل من و شما اینقدر آن نمی شن که دکی جان هر دفعه برن بهش سر بزنن به هر حال من نه اونجا منظور داشتم نه اینجا
    دکی جون یعنی کامپیوترت اینقدر خرابه که از کافی نت می نویسی

  14. behnam said

    خب گوگل باز شد به امید خدا مشکل ساید بار ها هم به زودی حل میشه دوستان .

  15. moryabdi said

    من فقط سوال کردم … 😦
    هیچ کس نمیتونه این قالب کوبریک رو مثل اولش کنه؟ شما که دستت به جایی میرسه یه کاری بکن…

  16. mhmazidi said

    عبدی جان: منظورم شما نبودی.شما كه فقط سووال كردی.اما عزيز ديگری كامنت گذاشتند كه : دكتر اين كارها را نكن.شما به اندازه كافی مشهور هستي.
    راستش من شهرتي رو كه بخواد دوستام رو ناراحت كنه نمي‌خوام.

  17. soboone said

    دکتر مطمئن هستی تو کافی نتی آخه همین چند دقیقه پیش یه پست کردی که همش این بود؟؟؟؟؟؟؟ اماحالا خوشبختانه نیست و این خیی سریع اتفاق افتاد فکر کنم الان هم آن هستی!d:

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

