اعترافات یك وردپرسی

طرفداران وردپرس دات كام در سراسر دنيا تنها يك رقيب سرسخت برای خود قايلند؛ انهم بلاگر(بلاگسپات) به دليل قدمت ان و غولی كه پشت آن است(گوگل).هرچند وردپرس خيلي زمان لازم دارد تا بتواند يك رقيب خطرناك برای سلطه بلاگسپات شود، اما در همين وضعيت نيز -لااقل برای كساني چون من- بسيار دوست داشتني و جذاب است. كمتر پيش آمده است كه بلاگر توانسته باشد تاثيری بر روی عقل و احساس من بعنوان يك عاشق وردپرس بگذارد.اما امروز فرق داشت!

اعتراف مي كنم برای اولين بار به كاربران بلاگسپات ايراني حسوديم شد.چرا؟ با يك وبلاگ بسيار خوب و زيبا آشنا شدم به اسم آينه‌ها .نويسنده اين وبلاگ آقای هادی داستانگو هستند.چيزی كه بشدت حسادت من را تحريك كرد قالب بسياری زيبايي است كه خود ايشان برای وبلاگشان تهيه كرده‌اند.به ايشان تبريك بسيار مي‌گويم و اميدوارم بازهم شاهد هنرنمايي‌هايي بيشتری از او باشيم.هرچند هم‌اكنون دو وبلاگ ديگر نيز هست كه قالب آنها هم توسط آقای داستانگو كار شده: نقش خيال و بي نقاب . نمي‌دانم آيا ايشان قالبها را بصورت رايگان برای دسترسي همگان گذاشته‌اند يا خير؟ اما مطمئنم كه اگر در بلاگسپات بودم و اين قالبها رايگان بود حتما يكي از اين سه‌تا را برای وبلاگم استفاده مي‌كردم.

با ايشان تماس بگيريد و اگر اجازه استفاده از قالب‌شان را دادند استفاده كنيد.برای ما هم در وردپرس دات كام دعا كنيد تا قالبهای زيباتری به مجموعه ما اضافه گردد.

19 دیدگاه »

  1. حامد said

    وبلاگ آینه ها را دیدم . برعکس شما که به قالبش علاقه مند شده اید ، مطالب ایشان توجه حقیر را به خود جلب کرده است.
    ما برون را ننگریم و قال را
    ما درون را بنگریم و حال را

  2. Mehran said

    فکر کنم اون دو تای دیگه هم واسه خودشه !

  3. قالب خوشگلی داره مخصوص هدر وبلاگ خیلی خارجی شده!
    فقط کاشکی این پروانه تو صفحه نمچرخید! یکم قدیمی شده و به قول بچه ها گفتنی خزوخیل

  4. soboone said

    سلام دکتر میتونم یه پیشنهاد بهت بکنم
    با عرض پوزش : دکتر شما با این که به فکر خواننده های وبلاگ هستید اما باز یک اشتباه(ببخشید) در کارتون وجود داره اون هم اینه که دیروز تقریباً دو تا یا یه دونه پست کردید که میشد خوند یعنی وقت میشد ،اما امروز 3 تا فکر کنم آپ کردید که من همش رو خوندم و اون هم به خاطر اینه که خودم وبلاگ نویسم دکتر باید قبول کنیم که سرعت شما یا من یا دیگران توی آپ کردن خیلی زیاد و با سرعت خوندن مردم متناسب نیست و این امر باعث هم کم شدن وبلاگ میشه و هم برای خواندگان همیشهگی وبلاگ شما مشکله باز میگم به نظر من سرعت ما وبلاگ نویسان با سرعت که مردم عادی به وبلاگ ها سر میزنند تا وبلاگ بخونند خیلی خیلی خیلی زیاده باید اعتراف کنم که روزنامه ها هم خیلی کم . باز هم از اینکه سر شما رو درد آوردم معذرت میخوام. ولی برای اولین بار احساس کردم مفید شدم! حالا واقعاً مفید شدم یا نه نمیدونم پیشنهاد من اینه که حداقل روزی دوبار ولی باز م 4دیواری اختیاری هرکاری دوست داشتید بکنید باز هم میگم ما وبلاگ نویسان همیشه وصل به اینترنت حالا با دایال آپ یا ای دی ای ال که من دایال آپی هستم میتونیم به مطلب خهای ارزشمند شما برسیم اما دیگران نه و در نتیجه این مطلب شما اثر کامل خودشو رو خواننده ها نمیزاره
    مرسی
    من میتونم ولی به فکر مردم باشید که مطمئناً هستید با اجازه

  5. Mehran said

    ای بابا بازم این کوبریک بهم ریخت که !!!!!!!! x(

  6. Manwe said

    دکتر جان من با نظر صبونه هم موافقم هم موافق نیستم , از این جهت موافقم که پست زیاد باعث افت کیفیت میشه از طرفی از این جهت مخالفم , چون مطمعنا تمام پستهای شما رو نباید خوند و وقتی بعد از مدت زیادی یک پست قدیمی رو میخونی یا بحث سرش تموم شده یا مطلب قدیمی شده و از این بابت نباید شعور خواننده رو زیر سوال برد , بگذریم ولی من زیاد از این قالب ها خوشم نیومد همو کوبریک خودمون قشنگ تره 🙂

  7. shooride said

    هر سه تایی شون خوشگل بودن.
    درباره کامنت صبونه دوست دارم بگم که با نظر ایشون مخالفم. چون قرار نیست هر خواننده ای همه یادداشت ها رو بخونه.
    بالاخره هر کسی به موضوع یه یادداشت علاقه داشته باشه می خونه. فرقی هم نمی کنه که بخواد چند تا یادداشت رو توی یه وبلاگ بخونه یا توی هر وبلاگ فقط یه یادداشت بخونه.;)

  8. محمود said

    مزیدی جان قصه قالب نخور عزیز من.چون اصل یک وبلاگ محتواشه.همین قالب خودت با اینکه همچین چیز چشمگریری نیست اینهمه خواننده داره.مهم محتواست.درسته که ظاهر خیلی مهم و تاثیر گذاره ولی اگه به وبلاگ و سایت های بزرگ و معروف و پربازدید نگاهی بندازیم میبینیم که همشون یک قالب بسیار ساده استفاده کردند.ظاهر در درجه دوم قرار میگیره
    راستی اون دومی و سومی از اولی خیلی قشنگتر بودند

  9. البته منظور محمود خان غصه بود نه قصه

  10. می‌بخشید که یه‌هو می‌پرم وسط حرفتون، این آدرسی رو که جای وب سایت نوشتم ببینید. دربارهٔ وردپرسه!

  11. منیری said

    دعات مستجاب شد 🙂
    http://www.asroone.net/1386/06/wordpress-com-news/

  12. بین این سه‌تا آدرسی که گفته بودید، به نظر من «بی‌نقاب» از بقیه بهتر بود. اما زیباترین قالب وبلاگی که من تاحالا دیده‌ام، >اینجا< بوده. ایشان بعد از Blogger از wordpress.org استفاده کردند، و شاید به جمع وردپرسی‌های wordpress.com اضاف بشن.

    اعتراف عجیبی کردید. مخصوصاً وقتی قالب‌ها رو دیدم. وردپرس یک چیز دیگه‌است 🙂

  13. xtrementalist said

    سلام بر شما و وبلاگتان… راستش را بخواهید مدت ها بلاگفا ادیکت بودم و با ادب… ولی حالا که شما که ذهنتان و نوشته هاتان را خیلی می خوانم یک ورژن دیگر که درصد واقعیتش کمی کم تر از وبلاگ رونوشته هاست وجود دارد
    http://4dl.blogfa.com
    موفق باشید

  14. Siavash said

    The defining difference of these two is the available range of plug-ins that are available for each of them;

  15. بابا دکتر! شما هم خساست رو کنار بذار و بیا با دامنه ثبتی و وردپرس.ارگ کار کن که مجبور نباشی اینجور حسرت بخوری!!!
    بابا شما دیگه چرا؟ ببین لارژ بودن رو از
    «یک پزشک» که همکارته یاد بگیر.
    تا کی ما ایرانیها باید دنبال کفن مفت بگردیم؟
    فکر میکنم مطالب زیر رو نخوندی
    توصیه میکنم حتما بخونی. مخصوصا اولیش رو. باید سرمایه گذاری کنی. بابا شما دکترا که پولدارتر از ما مهندسا هستید!
    آخه این چه ریختیه که وبلاگتون داره؟
    تو سایدبار قسمت دسته بندیها رو ببین چه جوری بهم ریخته. واقعا خجالت آوره! مخصوصا اونایی که انگلیسی هستند و بنابراین مشکل چپ به راست و راست به چپ دارند که باعث شده اینجوری بشن.
    نگاه کنید ببینید این مشکل در قالب وبلاگ من نیست. چرا؟ چون اختیارش کاملا دست خودمه و آقا بالاسری مثل وردپرس.کام هم ندارم.
    من واقعا موندم که شما چرا نمیرید دنبال ثبت دامنه؟ واقعا حیفه که اینهمه زحمت میکشید و مطلب خوب می نویسید اما شاید بخاطر چندرغاز پول همش برباد میره. به نظر من وردپرس.کام حکم گاو نه من شیر رو داره!
    دوست دارم حتما پاسخ این کامنت رو بدین.
    لطفا اگر در پستی پاسخ میدین حتما با ایمیل آدرس پست رو به من بدین تا بخونم. حقیقتش قبلا همه مطالبتون رو می خوندم ولی اخیرا گاهی اوقات سر میزنم. اونهم به همین دلیل ثبتی نبودنش که در شان شما نیست. ببخشیدا کمی به نظر کنس می آیید.
    لطفا مطالب زیر را هم بخونید و اگر نظر خاصی دارید بنویسید. خواهش میکنم قبل از نوشتن پاسخ برای این کامنت مطالب را کامل بخونید.
    ممنون
    http://www.midinternet.com/?p=839
    http://www.midinternet.com/?p=847
    http://www.midinternet.com/?p=843
    http://www.midinternet.com/?p=795
    http://www.midinternet.com/?p=788

  16. MicroDump said

    چیزی که به نظر می‌رسه اینه که این قالب‌ها از قالب‌های کلاسیک بلاگر هستند و برای بلاگر جدید طراحی نشدن

  17. takpesar said

    آخ گفتی قابل فارسی شده و فونت مناسب و طراحی مدرن این تنها چیزیه که وردپرس کم داره

  18. takpesar said

    در ضمن این آقای خسروبیگی که بلاگ شما رو با بلاگ یک پزشک مقایسه کرده و گفته چرا از سرویس رایگان استفاده می کنین باید بگم هاست خریدن و سایت زدن رو که دیگه هر بچه مدرسه ای هم از عهده اش بر میاد نه هزینه و نه مهارت زیادی لازم داره….ولی من خودم چند بار خواستم این کار رو بکنم ولی با یه نگاه سطحی هم راحتی متوجه برتری وردپرس. کام به هاست شخصی شدم….فکر نکنم موضوع همیشه خسیسی و پول خرج کردن باشه آدم باید از چیری استفاده کنه ک از قبل ه در اختیارش قرار دادن نه این که دور دنیا رو بگرده تا بتونه چیزی پیدا کنه که در اختیارش قرار بدن!

  19. در رابطه با حرف‌های آقای خسروبیگی
    وقتی Host و Domain شخصی باشه، مشکلات Server هم هر دقیقه پیش میاد. سِرور خوب و خدمات خوب بخوای، باید بیشتر خرج کنی. بعدش هم همش باید هواست باشه سرویس‌ها را تمدید کنی، و کلی مشکل دیگه. البته وقتی کسی هدفش اینه که آگهی هم بگیره، باید از سرویس‌های پولی استفاده کنه، اما وقتی هدف غیر از کسب درآمد باشه، آخر و عاقبت هر وب‌نویسی که از سرویس‌های پولی استفاده می‌کنه، میشه مثل خورشید خانوم و به یک سرویس‌دهنده‌ی رایگان مهاجرت می‌کنه. فکر می‌کنم دیر یا زود این اتفاق برای آقای خسروبیگی هم رخ خواهد داد.

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

