گالری زیبایی

همانگونه كه مي‌دانيد در سرتاسر وب، سايتهای مختلف و متعددی هستند كه قالبها(تم‌ها-پوسته‌های) مربوط به ابزارهای مديريت محتوی ( CMS ) مثل وردپرس و جوملا و … را جمع‌اوری مي‌كنند.

بعنوان يك علاقه‌مند به زيبايي‌های اين پوسته‌ها سعي مي‌كنم هميشه به اين گالریها سركي بكشم.يكي از جديدترين آنها را مي‌توانيد در اينجا ببينيد.اين گالری چند روزی بيشتر نيست كه راه‌اندازی شده است.اما جذابيت اين گالری در اين است كه تنها محدود به تم‌های وردپرس نيست و تم‌های ساير CMS ها نيز در اينجا ليست شده‌اند: جوملا- دروپال- مامبو – تكست‌پترن – موويبل تايپ – پليگ  و…

طراحی سايت بسيار زيباست. اين گالری علاوه بر طراحان، مي‌تواند كاربران عادی مثل من و شما را هم به خود جذب كند.خود را از ديدن اين زيباييها محروم نكنيد. راستي شما معمولا در كدام گالریهای مشابه، چشم‌چراني مي‌كنيد!!؟؟

5 دیدگاه »

  1. soboone said

    ببخشید که دارم بی ربط میگم ولی اصلاً به نظر من توجه کردید فکر نکنم اصلاً دیده باشید خوب سرتون شلوغه میدونم خداحافظ

  2. maryamss said

    سلام.خیلی ممنون که اومدین.واقعیتش خیلی خوشحال شدم دیدم کامنتها مال شماست….یه سوال استفاده این تم ها برای فارسی نوشتن مشکل به وجود نمی یاره؟

  3. tebyan said

    سلام

    تو رو خدا کمکم کنین اقای مزدی . 1 هفتس که سر انتخاب بلاگر و ورد پرس گیر کردم . من قبلا در پرشین بلاگ و بلاگفا بلاگ داشتم . از سیاست های اونا و نوع سرویس وبلاگ های فارسی منزجر شدم . می خوام بیام پیش شما ها . حالا بلاگر و یا وردپرس … البته در هر دو اکانت گرفتم .

    مشکل اصلی من درباره محتوای قالب این دو سرویس دهندست . خودم شخصا از قالب های 3 ستونه بسیار خوشم می اد . الان یه قالب رو بلاگر از یکی از وب سایت ها بر داشتتم و در اکانت بلاگر خودم : ببینیدش : tebyan-zn.blogspot.com

    من یه طراح وبم می تونید نمونه کاری ام رو در http://www.webhouse.ir ببینین . میشه کمی زود تر کمکم کنین تا انتخاب کنم .

    ممنون میشم

    مرسی

  4. mhmazidi said

    صبحونه جان: نه تنها نظر شما بلكهتمام كامنتها را با دقت مي‌خوانم.در مورد توصيه و فرمايش شما اگرچه كاملا بجاست اما هدف من اين نيست كه نوشته‌هايم توسط همگان خوانده شود. من مي‌نويسم..ديگران اگر احساس كردند ارزش وقت هدر دادن دارد آن را مي‌خوانند و اگر بازهم خواستند لطف مي‌كنند و منت مي‌گذارند و كامنت مي‌نويسند.اما اينكه طوری منظم بنويسم كه همه افراد همه نوشته‌ها را بخوانند …نه!
    تبيان عزيز: شما كه استاد ما هستيد. من نمي‌توانم بين بلاگر و وردپرس يكي را توصيه كنم.هر دو خوبند و هر دو محترم.شخصا وردپرس را انتخاب كردم و از ان راضي هستم.اما اين كاملا به سليقه شما بستگي دارد كه بين اين دو كدام را انتخاب كنيد.
    در وردپرس شما نمي توانيد خيلي قالب را تغيير دهيد.بايد عمده انرژی خود را بر محتوی وبلاگ بگذاريد.اما هم شما و هم خوانندگانتان در وردپرس بسيار احساس راحتي خواهند كرد.
    اما از انجايي كه شما يك طراح هستيد ممكن است توانايي دستكاری در قالب وبلاگتان از نون شب هم واجب ‌تر باشد.در ان صورت بلاگر بهتر است.چون برای دستكاری در css وردپرس دات كام، بايد اندكي هزينه كنيد.
    در هر صورت هرجا كه باشيد دوستي با شما مايه افتخار همه وردپرسي‌هاست

  5. tebyan said

    اقای مزیدی مرسی مرسی مرسی و صد هزار بار مرسی

    واقعا دوستون دارم .

    پس من بلاگر رو انختاب می کنم . اما یه نکته . بلاگر یه سیستم جدید ارائه کرده که الان میبینیدش . قالبش رو که نگاه می کردم دیدم با xml کار می کنه و کمی عجیب بود . خصوصا اینکه من از بلاگفا و یا پرشین بلاگ می ام و اونجا همه چیز بر پایه html و این مدلی نیست .

    ممکنه جایی رو معرفی کنین که بتونم سورس بلاگر فارسی ازش پیدا کنم . البته خیلی سرچ کردم اما بهتر از ازtheme ای که الان روی بلاگم tebyan-zn.blogspot.com میبینید پیدا نکردم .

    تازه اونم اصلا حرفی از ساختار heme فارسیش نزده بود .

    باور کنین کمی گیج شدم .

    من هر 5 دقیقه بلاگتون رو رفرش میکنم که اگه جواب دادین بلافاصله ببینم

    ممنونم از مشاوره تون . کاش بتونم جبران کنم .

    می دونیند چرا عجله دارم چون دست به نوشتنم خیلی خوبه و از اینکه کارم گیر کرده ناراحتم .

    بازم تشکر

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

