هوویی برای تامبلر

اندكی هوس‌باز هستم!! به همين دليل است كه ازدواج نمي‌كنم، چون در اولين فرصت برای منزل(!!) هوو خواهم آورد.

حالا شده حكايت عشقبازی ما با سايتهای اينترنتی! تامبلر را كه يادتان هست؟ سايت بسيار خوبی كه از آن مي‌توان برای تامبل‌بلاگينگ  [نوع خاصي از وبلاگ‌ نويسي كه عمدتا بر روی نوشته‌های كوتاه، همچنين انواع مختلف مديا(عكس -ويديو-صوت و …) متمركز است.] حالا ما رفته‌ايم و برای تامبلر خانم يك هووی خوشگل جديد آورده‌يم.

اسمش خانم سوپ است.به چشم خواهری عجب خوشگل است!سرويس دهی‌اش هم از منزل اول بهتر است..در همه زمينه‌ها!! آقا يك حالی كرديم با اين سوپ جان كه در دم عاشقش شديم.شما من را در آغوش سوپ جانم  اينجا مي‌ توانيد ببينيد.

سوپ عزيز علاوه بر امكانات تامبلر، چند خصلت اخلاقی خوب هم دارد.امكانات شبكه اجتماعي دارد و از نظر پوشش اسلامي، اندكی لخت‌و عور است ( اينترنتی‌ها مي‌گويند ajax). تصور كنيد من ِ پيرمرد را كه بايد نظاره‌گر خُراميدن اين غزال زيبارو باشم.آقا بد درديه اقا!!

برای ثبت‌نام و استفاده از سوپ جان ، نياز به ثبت‌نام نداريد .كافی است يك مطلب در آن بنويسيد و سپس به شما پيشنهاد مي‌دهد اگر دوست داريد عضو شويد.پس از عضو شدن مي‌توانيد سوپ را برای مقاصد خود تنظيم كنيد.

يادتان باشد سوپ را به چشم خواهری نگاه كنيد.آخر ما ايراني‌ها ناموس پرستيم !!

منبع

بي‌ربط: احساس نمي‌كنيد فضای نوشته‌های اين وبلاگ اندكی بي‌ناموسي شده باشد.استغفرا… بقول كيوسك: آقا اينجا خانواده نشسته‌ه‌ه‌ةةةة….

12 دیدگاه »

  1. tebyan said

    سلام من کامنت رو کپی کردم به پست جدیدتون گفتم شاید کامنته ای پست قبلی رو دیگه نخونید !

    به هر حال از تکراری بودنش معذرت می خوام

    اقای مزیدی مرسی مرسی مرسی و صد هزار بار مرسی

    واقعا دوستون دارم .

    پس من بلاگر رو انختاب می کنم . اما یه نکته . بلاگر یه سیستم جدید ارائه کرده که الان میبینیدش . قالبش رو که نگاه می کردم دیدم با xml کار می کنه و کمی عجیب بود . خصوصا اینکه من از بلاگفا و یا پرشین بلاگ می ام و اونجا همه چیز بر پایه html و این مدلی نیست .

    ممکنه جایی رو معرفی کنین که بتونم سورس بلاگر فارسی ازش پیدا کنم . البته خیلی سرچ کردم اما بهتر از ازtheme ای که الان روی بلاگم tebyan-zn.blogspot.com میبینید پیدا نکردم .

    تازه اونم اصلا حرفی از ساختار heme فارسیش نزده بود .

    باور کنین کمی گیج شدم .

    من هر 5 دقیقه بلاگتون رو رفرش میکنم که اگه جواب دادین بلافاصله ببینم

    ممنونم از مشاوره تون . کاش بتونم جبران کنم .

    می دونیند چرا عجله دارم چون دست به نوشتنم خیلی خوبه و از اینکه کارم گیر کرده ناراحتم .

    بازم تشکر

  2. محمود said

    این خواهر سوپ را تــــــــــــــــــــــــست می کنِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِــــــــــــیـــــــــــم!!!! شاید به دلمون نشست! ممنون از معرفیش.البته تامبلر خودش بسیار جیگر بود.ببینیم این چی بید! زودتر باید دید.
    مزیدی جان اون آخر،بی ربطو درست میگی! کمی تا قسمتی اونجوری شده 😀
    شیطون بودی ولی درجه شیطنتت روز به روز بیشتر میشه! مواظب باش خلاصه کار دست خودت ندی! ای قربون پسر!!!
    در ضمن چرا ازدواج نمیکنی؟ازدواج کن! کار خوبیه! اوصیکم بالازدواج قبل فوت الوقت! تا شیطنتت کار دستت نداده باید آستینارو واست بالا بزنیم! بزار یه جنبش راه بندازم» جنبش مخ زنی برای ترقیب مزیدی جهت ازدواج» چه شود! 😀
    فکر کردی فقط خودت بلدی جنبش راه بندازی دکتر؟
    یاد این جمله دکتر وبلاگستان افتادم:
    مزیدی در مراسم خواستگاری: شما تو وردپرس مینویسید یا پرشن بلاگ!! :))

  3. mitra said

    «Drag this button to your browser toolbar to post content from elsewhere to this soup: Post to Soup»
    ino chejuri va koja mitunam fixesh konam,
    be khoda drag mikonam,
    amma hichjayi az browseram avizun nemishe!

  4. سلام! تازگیها اروتیک‌تر از گذشته مینویسید…

  5. shooride said

    سلام
    چه حوصله‌اي دارين شما. واقعا! شما داريد خودتونُ تلف مي‌كنيد آقاي دكتر!
    البته اينُ هم بگم كه اعتراضي ندارم. در هر صورت براي امثال من خوبه كه خيلي راحت با خيلي از سايت‌ها آشنا مي‌شيم.
    كلا خسته نباشيد:)

  6. tebyan said

    سلام به همه دوستان گلم .
    از این به بعد تمام تلاش من در ورد پرس و همچنین غول سرویس دهنده
    های بلاگ , درسته » بلاگر» برای نشر آنچه در ذهنم می گذرد , خواهد بود .

    من از بلاگفا ع پرشین بلاگ و تمام سرویس دهنده های فریبکار و
    سودجوی ایرانی که فقط و فقط منافع شخصی خودشون رو دنبال می کنم بیزارم . ای کاش در
    مقابل اعتمادی که بلاگر های ایرانی به این وب سایت ها داشتن سرویس مناسب و در خور
    آنها رو ارائه می دادند که با قاطعیت می گم نمی دن .

    ورود خودم رو به یکی از بزرگترین سرویس دهنده های بلاگ خوش امد
    می گم و خوشحالم از اینکه در زمانی به ورد پرس و بلاگر پیوستم که عزم خوبی برای
    ارائه کردن نسخه فارسی این سیستم ها بوجود امده .

    بی صبرانه منتظر دیدن کامنتها و ایمیل ها شما هستم .

  7. sasy360 said

    دکتر وضعت خرابه این چند وقته! شیطون ماجرا چیه؟!

  8. سلام. در ميان يافته هاي جستجوي اين وبلاگ رو پيدا كردم و البته مفيد و كاربردي.

  9. maryam said

    یک نگاهی به پست این وبلاگ(http://websaz.wordpress.com) با عنوان باز هم سلام بندازید. به نظر آشنا نمیاد؟! فقط پاراگراف سومش یه ذره فرق داره.متأسفانه این روندیه که به کرات در وبلاگستان فارسی باهاش مواجهیم. یادمه که یک پزشک و کیبورد آزاد هم این اواخر به این معضل کپی پیست اشاره کرده بودن.

  10. mhmazidi said

    مريم خانم: وبلاگ مربوطه را ديدم.اتفاقا نويسنده آن همين تبيان خودمان است كه در بالا كامنت گذاشته است.مطمئنا روش بكار رفته توسط دوست‌مون ، دچار اشكال هست.شكي در ان نيست.اما من تصور نمي‌كنم قصد تبيان عزيزم ، كپي پيست كردن بوده باشد.او با اين تصور كه قطعات جالبي از وب را جمع‌اوری كرده و برای خوانندگان خود ارائه مي‌كند دست به اين كار زد.او اكنون تازه به جمع مات در وردپرس-بلاگر پيوسته.بايد با صبر و آرامش با هم تمرين كنيم.مطمئنم كه او خودش روش درست استفاده از نوشته‌های سايرين را خواهد اموخت.
    ميترا خانم: شما برای اين كار لازم است اول بوكمارك تولبار را در بالای مرورگرتان ظاهر كنيد.سپس ماوس را بر روی button مربوطه ببريد.ان را بكشيد و بر روی بوكمارك تولبار رها كنيد.
    تبيان عزيز: در مورد استفاده از نوشته‌های من و ساير وبلاگ‌نويسان هيچ اشكالي ندارد.اما عرف معمول در همه جهان اين است كه شما در پايين مطلب خود لينك به منبع اصلي را بنويسيد.اينگونه ديگر هيچ سوء تفاهمي انگونه كه برای مريم خانم ايجاد شد بوجود نخواهد امد.من مطمئنم كه شما طراح چيره دستي هستيد و وصله كپي-پيست ممكن است به من بخورد اما به شما خير.
    همچنين بهترين منبع برای پرسيدن سوال مرتبط با تم‌های بلاگر ،استاد استادان «پابرهنه برخط» است كه در بلاگر كسي را به خبرگي او نمي‌شناسم.
    شوريده جان: شما لطف داريد.تنها من نيستم كه دارم تلف مي شوم.از من با ارزش ترها در خاموشي تلف شده‌اند و مي‌شوندو خواهند شد.متاسفانه

  11. maryam said

    مسلما اگر طبق روال معمول منبع اصلی ذکرشود مسأله ای نیست. اما جناب دکتر این معضلیست که متأسفانه در کلیه وجوه جامعه ما به شدت محسوس و مشهود است. در واقع حقوق مالکیت معنوی دراین جامعه معنایی ندارد و دقیقا همین مسأله هم باعث شده تا مدت ها همین طور درجا بزنیم.مشخص نیست با این روال کی می توان از این مرحله تمرین با موفقیت خارج شد! شاید همه این حساسیت من برایاین باشه که بیشتر دوران زندگیم رو در کشورهایی زندگی کرده ام که رعایت حقوق معنوی از اصول اولیه شون بوده و تخطی از اون گناهی نابخشودنی و مایه شرمساری. زجرآورتر هم اینه که این نوع تقلید و یا به قول ما کپی پیست در محیط های علمی و دانشگاهی ما بیداد می کنه به طوری که همین اواخر هم باعث رسوایی جدیدی شد. من خودم کسانیرو سراغ دارم که برای ادامه تحصیل بهخرج رفته بودن و در مرحله دفاع از پایان نامهاخراج شدند اون همبه دلیل کپی پیست کردن بدون ذکر منبع.ولی همین افراد با ارائه همون پایان نامه در دانشگاه های داخلی مدرکشون رو هم با نمره ممتاز گرفتن.
    پرحرفی و روده درازی من رو به پای یه درددل بذارین (-:

  12. رضا said

    اسم این قالب وبلاگت چیه !؟
    از کجا اوردیش !؟

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

