هفته‌ای ديگر با وردپرس

راستشو بخواهين در اين مدت آنقدر وبلاگهای جور واجور به وردپرس اضافه شده كه نمي‌دانم كدام‌ها را بايد معرفي كنم.به همين دليل  تيتروار مي‌گويم و مي‌گذرم:

1- مريم خانم: قبلا با عنوان «مريم و دينا» در بلاگفا بودند.اكنون وبلاگ جديد انها در وردپرس را مي‌توانيد ببينيد.اگر اشتباه نكنم فوق ليسانس فيزيك مي‌خوانند و طبعا يه همچين وبلاگ نويسي ارزش خاصي برای وردپرس دارد.اما فكر نكنيد عصاقورت داده است! اولين پست او در وردپرس همراه است با غر زدن‌های بيشمار!! خداوند به همسر گرامشان صبر ايوب دهاد!!

2- ارسلان خان: اين ارسلان خان قبلا يك وبلاگ ديگر در همين وردپرس داشت كه اكنون ادرسش را تغيير داده.مثل اينكه تازه به مطبوعات رفته است.البته ناقلا نمي‌گويد كجا.مي‌ترسد از روزنامه-مجله‌شان برای مقاصد وردپرسي-اوپن سورسی سوء استفاده كنيم. هرچند ارسلان در قسمت سياست بين الملل فعال است! نمي‌دانم اقتصاد خوانده يا كامپيوتر؟ مملكت گل و بلبل را كه مي‌بينيد ديگر!! دكترش علاف وب است ، عاشقش فلسفه مي‌بافد ، اقتصاددان‌اش روزنامه مي‌نويسد، بقالش برج مي‌سازد و … !! ياد « كيوسك » بخير!!

3-  دنياي شيشه‌ای: بيشتر در مورد آی‌تی است.(اگر بيشتر از اين بگم مي‌ترسم!)

4- نشانه: كلمات بكار رفته در ان گاه 18+ است!! اما از دانش او در عجبم.كسي كه در وبلاگش حتي اسم « چارلز ساندرس پيرس ، ناتالی ساروت ، فردينان دو سوسور ، فلوبر و …» بياورد نشان مي‌دهد كه «بابك احمدی» را خوب مي‌شناسد.من هم كه عقده بابك احمدی دارم!! حالا اون كلمات 18+ را به بزرگواری خودتان در هنگام خواندن قيلطر كنيد!

5- رونوشت(كپي): بهنام عباسي فر (نويسنده اين وبلاگ) بايد در بالای وبلاگش عبارت  25+ بگذارد!! اما نوشته‌هايش رگه‌هايي از فلسفه دارد.نمي‌دانم چرا نسل جديد فلسفه دوستان ما همه اهل (+) شده‌اند. به خدا قسم «بابك احمدی» يكي از پاستوريزه‌ ترين آدمهایي است كه تاكنون شناخته‌ام!

6- كوچه باغ: عجيب است كه اين خانم- كه حتي اسمشان را جايي ننوشته‌اند- مطالب پزشكي جالبي دارد.احتمالا بايد اشنايي با اين قسمت داشته باشد:دانشجو پزشكي-پرستار يا ماما يا … در هر صورت من كه هر وقت سوال پزشكي دارم يك نگاهی به اينجا مي‌اندازم!

7- لرد 13: از ان وبلاگهایی كه مدتاهست مي‌شناسمش و هربار مي‌خواهم معرفيش كنم اما يادم مي‌ر ود و مي‌افتد برای نوبت بعدی! اما اين بار بلاخره يادم ماند.فقط زياد دوروبر اين وبلاگ نچرخين…يه كم سياسيه! حسن خطرناكه حسن!!

8- مكتب‌خونه: وبلاگ آی‌تی! همين‌قدر هم مي‌ترسم!! اما اين مطلب رو از مكتب خونه حتما حتما ببينيد.فوق العاده زيباست.

9- صبونه: اگر  بالا وبلاگشو نگاه كنين يه بچه مي‌بينين كه داره ملق مي‌زنه!! حس من نسبت به صبونه همينه!! بس كه پرانرژی هست. يواش در گوش‌تون بگم كه صبونه هم بعله!! آی‌تی نويسه!

10- اپاتان : اما بگذاريد اين پست را با معرفی وبلاگی به پايان ببريم كه مدتها منتظر ديدن چنين چيزی بودم. بنظرم در حال حاضر اپاتان يكي از مهمترين وبلاگهای وردپرس هست.آنقدر مهم كه مي‌خواستم يك پست جداگانه برای معرفيش بنويسم(شايد اين كار را هم كردم) . حيطه كاری اپاتان ارتباط اقتصاد و وب است.مبحث بينهايت مهمي كه واقعا همه ما نيازمنديم.در همين مدت چند ماهه تاكنون ارتباطاتی كه با دوستان وبلاگی داشتم كاملا برايم مشهود بود كه ما برنامه‌نويسان و كدنويسان قهار و چيره دستي داريم، اما متاسفانه- در كمال شرمندگی – بايد بگويم كه مدلهای تجاری انها بينهايت ضعيف بوده است.انها واقعا نيازمند آنند كه برای كار كردن چه افلاين چه انلاين با يك مشاور بازار، مشورت كنند.اكنون اپاتان مي‌تواند يك موقعيت طلايي باشد.

اپاتان نوشته كه اكثر اقتصادی‌نويسها پس از مدتی تعطيل مي‌كنند چون مخاطب پيگير ندارند.اگر واقعا به وب فارسي اهميت مي‌دهيد بسيار بسيار  بسيار زياد تاكيد مي‌كنم كه نگذاريد اپاتان به چنين سرنوشتي دچار شود.ما اكنون يك رفرنس بسيار خوب و عالی بدست اورديم.بياييم با حمايت از او و وبلاگش اين حركت را تقويت كنيم كه به نفع همه ما است.

بقيه مطالب باشد برای فرصتي ديگر…اگر كه زنده بوديم!!

10 دیدگاه »

  1. soboone said

    دکتر جون خیلی ببخشید که این ور میگم اسم وبلاگ من صبحونه هست ممکن درست کنی

  2. mhmazidi said

    صبونه جان: بالا بری پايين بياي اسم وبلاگت صبونه است نه صبحونه :دی . چون تو املای انگليسيش H نداره .
    اقا شما بگين! شما اينو چي تلفظ مي‌كنين؟ SOBOONE
    حالا اينو چي؟ SOBHUNE

  3. میثم said

    دکتر، ممنون از لطفتون.دستتون درد نکنه

  4. سلام دکتر عزیز
    متشکرم که وبلاگ من رو معرفی کردی ، راستش من نه کامپیوتر خوندم و نه اقتصاد ! من مهندس عمران هستم و کارشناسی ارشد سازه های هیدرولیک دارم ! اما دوست دارم اقتصاد هم بخونم و در دست بررسی دارم این موضوع رو ( : باز هم مرسی

  5. soboone said

    آخه دکتر جون خیلی نامردی انوطوری املاش زیاد میشه شما بگید مردم قضاوت کنید:
    این بیشتره یا این
    soboone.wordpress.com or sobooneh.wordpress.com
    تازه اونجور که شما میگید خداییش باید قبول کنیم که تابولی دیگه دکتر چه حرفایی میزنیدا ….
    حالا مگه اسم وبلاگ شما این نیست

    mhmazidi خوب این رو چی میخونید میخونید: ام اچ مزیدی پس وبلاگ شما مزیدی یا اسم کوچیکتون نمیتونه باشه و باید بگیم وبلاگ ام اچ مزیدی وبلاگ خوبیه این به نظر من اصلاً نه به شما حال میده نه به خواننده میگه این عجب اسم تابلویی هست
    دی:دی:دی:
    خوب مشکلی نیست ولی خیلی نامردی دکتر
    کاش درست میکردیش !!

  6. soboone said

    تابولی = همون تابلوی خودمون اشتباه نوشتم

  7. lord13 said

    ممنون که به یاد ما هم هستی
    بابا ما کجامون خطرناکه؟!
    الان همون 2 نفر خوانننده هم از ترس زندان اوین دیگر نمی آیند…
    موفق باشید

  8. ممنون از لطفی که به بلاگ من داشتید. امیدوارم بتوانم روز به روز آنرا پربار و کاربردی تر کنم

  9. kochebagh said

    ممنون از لطفتون كنايه بود يا تعريف!

  10. […] در متن من به نظر ایشان غلط می رسد پاسخی ندادند چشم ما به ریدمون آقای مزیدی به سر و هیکلمان حسابی روشن […]

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

پاسخی بگذارید

